• Hallo,

    Hoe krijg je een afbeelding aan de ene kant en de tekst aan de andere kant? ik zag dat bij sommige hun profiel en dat viel mij op.
    Dus dat tekst en plaatje niet onder elkaar staan?

    Alvast bedankt.


    ''Als ik mijn angsten en onzekerheden niet had, zou ik de persoon niet zijn die ik nu geworden ben.''

    Zie je die 4 dingen naast de foto camera boven je "tekst reactie vak"? Selecteer de tekst / foto en dan op een van die dingen klikken! Als het goed is moet het dan lukken!

    ik haat het. Ik heb van alles geprobeerd. Kun je het nog beter uitleggen?


    ''Als ik mijn angsten en onzekerheden niet had, zou ik de persoon niet zijn die ik nu geworden ben.''

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:53 ]

    Bij mij werkt t gewoon? Als dit is zoals je bedoeld zoals ik gedaan heb, werkt t gewoon zoals ik zei.

    Bij mij werkt t gewoon...

    Umh naast de opties video en camera staan er vier dingetjes met streepjes toch? (Eentje met streepje die links beginnen, eentje met streepje in het midden, eentje met streepjes die recht beginnen en eentje is vierkant.)
    Nou als je de afbeelding heb met [ img ][ /img ] (Zonder spaties) dan selecteer hje dat en druk je op één van die vier knopjes (Bijv, de meest linker, wel met de streepjes). Dan selecteer je de tekst (die je naast de url van het plaatje heb gezet) en klink je op het andere knopje (Dus die met de streepjes die rechts beginnen.) En dan moet het lukken volgens mij.

    Dus zo: (Weer zonder spaties)

    [ left ][ img ]Random plaatje [ /img ][ /left ] [ right ] Hoi[ /right ]




    Dat is wat je bedoelt toch?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 17:07 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ja ik heb het! Bedankt!


    ''Als ik mijn angsten en onzekerheden niet had, zou ik de persoon niet zijn die ik nu geworden ben.''

    > opgelost, slotje


    Let the Night embrace you