• Heey allemaal :D Ik ga een RPG beginnen die vakantie op ibiza heet. Dit is het verhaal:

    6 tieners gaan met zijn allen op vakantie naar Ibiza. Ze kennen erlkaar nog niet, maar ze komen wel samen met zijn allen in 1 huisje te zitten. In het vliegtuig zullen waarschijnlijk sommige mensen elkaar ontmoeten, maar meer en deel gebeurt in het vakantie huisje. Hun huisje staat vlakbij een strand en er zullen vast wel wat liefdes ontstaan. Ze hebben de vakantie van hun leven, maar het is maar voor 3 weken.... Wat zal er gebeuren als ze weer naar huis moeten?

    Oké ik heb dus 3 meiden en 3 jongens nodig:
    Meiden:
    -xkimx124-
    -DanceBabeA-Jenna Laponder
    -

    Jongens:
    -
    -
    -

    Regels: Je moet wel actief zijn en je moet ook hoofdletters, punten, aanhalingstekens enz. gebruiken.

    Dit moet je invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Waarschuwen als rpg begint: Ja/Nee

    Zelf speel ik ook een meiden rol
    Xoxo Anouk

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 20:14 ]


    :dp

    Ik doe mee!!

    Naam: Rosa Cosette Monez
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Bruin haar, bruine ogen, natural make-up, eigen stijl lol.



    Karakter: Rosa is een lief, getalenteert meisje met gevoel voor humor. Soms mist ze haar middelbare schooltijden, maar ze houd nog steeds tot op de dag van vandaag contact met vrienden en vriendinnen uit haar middelbare schooltijd. Ze word beschreven als 'Mysterieus' onder de boys en als 'gezellig' onder de meiden, wat ook voor 100% klopt... hihi.
    Extra: Ze is half italiaans, maar is nog nooit echt in italië geweest. Dit word haar eerste keer, ze spreekt wel gewoon italiaans dus ze is er wel op voorbereid.
    Waarschuwen als rpg begint: Ja

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 12:53 ]

    Slotje op aanvraag van topic-openster :)