• Heey allemaal :D Ik ga een RPG beginnen die vakantie op ibiza heet. Dit is het verhaal:

    6 tieners gaan met zijn allen op vakantie naar Ibiza. Ze kennen erlkaar nog niet, maar ze komen wel samen met zijn allen in 1 huisje te zitten. In het vliegtuig zullen waarschijnlijk sommige mensen elkaar ontmoeten, maar meer en deel gebeurt in het vakantie huisje. Hun huisje staat vlakbij een strand en er zullen vast wel wat liefdes ontstaan. Ze hebben de vakantie van hun leven, maar het is maar voor 3 weken.... Wat zal er gebeuren als ze weer naar huis moeten?

    Oké ik heb dus 3 meiden en 3 jongens nodig:
    Meiden:
    -xkimx124-
    -DanceBabeA-Jenna Laponder
    -

    Jongens:
    -
    -
    -

    Regels: Je moet wel actief zijn en je moet ook hoofdletters, punten, aanhalingstekens enz. gebruiken.

    Dit moet je invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Waarschuwen als rpg begint: Ja/Nee

    Zelf speel ik ook een meiden rol
    Xoxo Anouk

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 20:14 ]


    :dp

    ik doe mee, wil wel graag een meisjesrol, ik vul morgen in

    :)

    Okaay ik zet je er alvast bij xo


    :dp

    (anouk je moet gewoon naar andere mensen in gastenboek vragen of ze miss mee willen doen en dan de link plaatsen)

    Yaah thanks xo


    :dp

    Naam: Jenna Laponder
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Karakter: Jenna is een meisje dat best wel bitchy doet, maar eigenlijk is ze erg lief. Als ze mensen niet mag laat ze dat meteen merken en als ze iemand wel mag, is ze ook meteen heel erg lief. Ze is een meisje dat eigenlijk best wel gek is en dat doet ze ook heel vaak. Ze houd van feesten en haar motto is: party al night, sleep all day. Ze houd superveel van haar familie, maar heeft een moeilijke tijd achter de rug. Haar echte vriendinnen weten dat achter haar glimlach een traan schuilt.
    Extra: Ze is cheerleader geweest en zat op streetdance. Ze is superfan van one direction.


    :dp

    Naam: Jake Newborn
    leeftijd: 18 jaar
    uiterlijk: http://i48.tinypic.com/30aqn85.jpg
    Extra: Jake heeft al sinds hij klein was een droom om skater te worden en heeft daarom ook een atletische bouw. Hij heeft een rijke vader maar die wil dt hj dokter word en daarom als hij aan het einde van de vakantie geen groot skate toernooi heeft gewonnen moet hij naar Duitsland voor een opleiding tot arts.
    Karakter: Jake is een lieve en zorgzame jongen, maar hij heeft elke dag een enorm bitchy moment, dan moet hij even stoom afblazen. Als je verder kijkt dan zijn uiterlijk zie je meteen dat hij altijd stress heeft, desondanks als hij een bepaalde chemie voelt staat hij altijd voor je klaar.


    Age is just a number. Maturity is a choice.

    Huh, 2 topics?


    26 - 02 - '16

    Ik wil best een meiden rol doen!
    Maar ik heb nog nooit een RPG gedaan met zoveel mensen zeg maar, dus ervaring heb ik niet.. Ik weet niet of het storend is voor je, anders doe ik het niet hihi.

    Eluveitie schreef:
    Huh, 2 topics?


    Haha no dit was iets anders... Die ene waarvoor je je hebt ingeschreven is de echte xo


    :dp

    Bieberen schreef:
    Ik wil best een meiden rol doen!
    Maar ik heb nog nooit een RPG gedaan met zoveel mensen zeg maar, dus ervaring heb ik niet.. Ik weet niet of het storend is voor je, anders doe ik het niet hihi.


    Nee dat maakt niet uit! je mag gewoon meedoen hoor!


    :dp

    DanceBabeA schreef:
    (...)

    Haha no dit was iets anders... Die ene waarvoor je je hebt ingeschreven is de echte xo


    Oooh, haha, ik was al in de war aan het raken :'D


    26 - 02 - '16

    Bieberen schreef:
    Ik wil best een meiden rol doen!
    Maar ik heb nog nooit een RPG gedaan met zoveel mensen zeg maar, dus ervaring heb ik niet.. Ik weet niet of het storend is voor je, anders doe ik het niet hihi.



    Ik heb nu ook een andere die precies op deze lijkt maar daar zijn al meer mensen? Wil je soms aan die meedoen? xoxo


    :dp

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Oooh, haha, ik was al in de war aan het raken :'D


    Haha ja i know ik moet deze gwn effe gaan sluiten denk ik


    :dp

    DirectionLov schreef:
    Naam: Jake Newborn
    leeftijd: 18 jaar
    uiterlijk: http://i48.tinypic.com/30aqn85.jpg
    Extra: Jake heeft al sinds hij klein was een droom om skater te worden en heeft daarom ook een atletische bouw. Hij heeft een rijke vader maar die wil dt hj dokter word en daarom als hij aan het einde van de vakantie geen groot skate toernooi heeft gewonnen moet hij naar Duitsland voor een opleiding tot arts.
    Karakter: Jake is een lieve en zorgzame jongen, maar hij heeft elke dag een enorm bitchy moment, dan moet hij even stoom afblazen. Als je verder kijkt dan zijn uiterlijk zie je meteen dat hij altijd stress heeft, desondanks als hij een bepaalde chemie voelt staat hij altijd voor je klaar.


    Heey zou je misschien mee willen doen ana mijn andere topic? [ a trip to ibiza? ] deze gaat zo sluiten xo


    :dp