• stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lol.

    Jongen1: Heb je die nieuwe hit van zanger Rinus gehoord?
    Jongen2: Wil ik die horen...?
    Ik: Die is echt vreselijk.
    Jongen1: Nee die is awesome jij snapt het niet.
    Jongen2: Meisjes en muziek.. Ze houden alleen van 1D en JB.
    Jongen1: Fuck 1D.
    Jongen2: Fuck JB.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Rowboats schreef:
    (...)

    No. Lemme type, ik zet het hier zo neer. (:

    Awh.. De paashaas blijft stoer :Y)


    •*• Lululu •*•

    @Mallory, ik weet trouwens nog steeds je naam niet. :')

    De Bewakers zijn er die bestaan, maar alle slechte wezens worden zelf verzonnen, je moet hier alleen een soort bij zetten zoals bijvoorbeeld heks of tovenaar of boeman of zo. xd

    DUSH: Vijftig jaar geleden, in een stad die toen nog *insert name* heette, vond er een verwoede strijd plaats, gehouden tussen de meest duistere legendes die je je kunt voorstellen tegen degenen die hoop en geloof in stand wilden houden omdat geloven iets is wat koste wat kost bewaart moest blijven.
    Jammer genoeg verloren de Bewakers van het Geloof deze strijd en doofde de hoop in mensen langzaam maar zeker uit. Niet alleen in *insert name*, maar over heel de wereld. Alle zeven werelddelen werden gehuld in verdriet en angst; mensen geloofden enkel en alleen nog in vreselijke wezens. Niets bleef nog over van al die anderen die geluk brachten, ervoor zorgden dat je plezier beleefde of gewoonweg je herinneringen onthield. De betekenis van deze woorden ging haast verloren.
    Angoro, een wezen geschapen uit de angst van iedereen, leidde het leger van de Duisternis en wanneer ze wonnen nam hij de Bewakers gevangen in de stad waar de strijd had plaats gevonden, ook wel bekend als het centrum van de wereld. Ze verloren beetje bij beetje hun krachten, totdat alleen hun wezen nog overbleef en een klein beetje macht van wat ze vroeger bezaten.
    Uiteindelijk konden ze door hun kleine beetje overige krachten te bundelen ontsnappen en vestigden ze zich in een vesting die door samenwerking van het Goede stand bleef houden. Daar proberen ze nu nog altijd om de mensen weer tot besef te laten komen en ze opnieuw te laten geloven, wat ongelofelijk moeilijk is, omdat ze voor niemand behalve de leden van het Zwarte Leger gezien kunnen worden.

    Ik wil Jack Frost. En ik wil hem verliefd laten worden op een sterveling. ^^ En ik wil ook Janneke Maan, maar als meisje.


    help

    Good evening.
    OMGGG MIRIAM JOU PF <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    JAAA SEXY HE <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hello allemaal!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    KIM. WAT VIND JIJ VAN MIJN RPG IDEE? [Scrol omhoog.]


    help

    Rowboats schreef:
    KIM. WAT VIND JIJ VAN MIJN RPG IDEE? [Scrol omhoog.]

    Cool. ;) (en yeah, je weet m'n naam)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 20:52 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OfTheLake schreef:
    (...)
    Cool. ;)


    Jij leest snel...

    Would you join?


    help

    Rowboats schreef:
    (...)

    Jij leest snel...

    Would you join?

    Ik houd niet zo van RPG's en ik heb niet echt bepaald veel tijd.. Sorry.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Two schreef:
    JAAA SEXY HE <3


    JAJAJAJAJAJAJA <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Miriam, door jouw profielfoto weet ik nu wat ik kan gaan luisteren qua muziek.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Waarom begrijpt YouTube nou niet dat ik geen make-up tips wil?! :@


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik moet nog iemand achter z'n broek aanzitten dat ie zich aanmeld voor het Eerste Shot van 2013, maar dan moet ik wel online komen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 21:03 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OfTheLake schreef:
    Waarom begrijpt YouTube nou niet dat ik geen make-up tips wil?! :@

    Ik vind die reclames erg irritant. Als ze nou een enkele keer verschijnen kan het er nog mee door, maar nu verschijnt het iedere keer weer >.<


    •*• Lululu •*•