• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?

(Slecht intro :s)

I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

Rollen:

One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!

Rollentopic

De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.

Artikels:

One Direction terug in Xfactor

Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.

Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

[ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]

Take me to wonderland

Elena Victoria Vasquez.
    Louis sloeg zijn armen om me heen en kroop tegen me aan, waanra ook ik mijn armen om hem heen sloeg en hem een stevige knuffel gaf. Ik hoorde hoe Harry binnenkwam en ons begroette, waanra hij aan de andere kant van Lou ging liggen. 'Hey Haz,' zei ik. Ook ik was moe, dus kreeg maar de helft mee van wat er gebeurde en voor ik het wist was Louis weg, was Liam binnengekomen, net als Violet en was een toegetakelde bodyguard en het meisje wat ik op de gang had gezien, Alyss, de kamer binnen geloodst. 'Wow,' mompelde ik zacht. 'Wat is er gebeurt?'

Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

Harry Edward Styles.

Ik slaakte een zucht toen Violet haar tranen liet lopen en sloeg mijn armen om haar heen terwijl ik haar zachtjes heen en weer wiegde. Ik voelde een steek van medelijden door me heen gaan en had even de neiging om mee te gaan janken, maar in die stemmingswisseling had ik nu even geen zin. Kom op, ik wilde even vriendelijk kunnen blijven bij haar. Geen huilebalk spelen nu.
    Ik streek zachtjes door haar haren en fluisterde sussende woordjes. Ik had Violet gewoon niet vaak zoals dit gezien, want ik wist dat ze zich groot hield. Eigenlijk zaten we allemaal in hetzelfde schuitje, maar dat hadden we gewoon nog niet echt door. "Zal ik toch maar een of andere horrorfilm gaan pakken?" vroeg ik op een luchtige toon. "Dan hebben we beide een knuffel als we bang zijn."
    Ik vond het toch niet erg om tegen Violet aan te liggen. Alleen zou ik Louis dadelijk nog wel mijn excuses aan moeten bieden, want ik wilde echt geen ruzie met hem hebben.

Reading a good book is like taking a journey.

Joanne Mikayla Brights

Ik keek van Liam naar Niall. ''Liam, blijf even. Want ik ben hier niet zo goed in. Mensen dumpen kan ik wel, maar volgens mij is Alyss gestuurd door jullie management. En ja..'' zei ik. Ik frunnikte wat aan mijn shirt en keek voor de zoveelste keer naar de twee bewusteloze mensen. ''Oké even alles op een rijtje. Bodyguard probeerde Alyss aan te randen. Bodyguard sloeg Alyss bewusteloos. Liam sloeg bodyguard bewusteloos. Wij allemaal mogen Alyss niet. En we proberen een plan te maken om hun weg te werken.'' Ik luisterde naar Liam en knikte. ''We kunnen hun beiden op een vliegtuig zetten. Best.'' knikte ik.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Violet Skyler Todd.
    Ik knik en glimlach door mijn tranen heen. 'Maar als het te eng wordt, mag ik me dan in jouw onverwoestbare krulletjes verstoppen?' vraag ik op een lieve toon. Harry pakte een film, deed die er in en al snel lagen we weer tegen elkaar aan. Ook al was ik niet snel bang, ik moest toegeven dat dit best een enge film was. Af en toe, als het minder eng was, gaf ik commentaar op hoe slecht sommige acteurs wel niet waren. Op een gegeven moment kijk ik even weg van het beeld, naar Harry,en zie dat hij ook naar mij keek. 'Waar dacht je aan?' vraag ik zacht.

[Zo wel goed? anders wordt het een beetje erg kort. ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

(Is goed hoor. ;p)

Harry Edward Styles.

Ik keek naar Violet en knikte langzaam. "Dat mag je altijd." zei ik grinnikend om vervolgens een of andere film te pakken die er redelijk eng uitzag, maar niet zo eng dat ik erbij zou omvallen. Toen de film aan het draaien was wist ik al dat ik dat fout had gedacht... Daar ging een goede nachtrust. Ik bleef dicht tegen Violet aanliggen en als het me te eng was dook ik in elkaar en spiekte ik af en toe tussen mijn vingers door, maar gelukkig viel dit stukje mee.
    Violet keek naar me, net op het moment dat ik ook naar haar keek en haar bestudeerde. Ze was eigenlijk best een mooi meisje om te zien met haar prachtige lokken en sprekende ogen. Ik beet op mijn lip door haar woorden en schudde even mijn hoofd. "Niets belangrijks." antwoordde ik zacht, waarna ik weer naar de film keek en net op dat moment een schreeuw uit mijn mond ontsnapte door het beeld. Ik vloekte om mijn faalactie, schudde boos mijn krullen uit mijn gezicht en keek even naar Violet.

Liam James Payne.

Ik keek aarzelend naar Niall. "Daar heb je wel een punt... Ik denk niet dat ze heel blij zal zijn als ze alleen op een vliegtuig wordt gedropt en het maar moet uitzoeken." antwoordde ik, waarna ik op mijn lip beet en even naar mijn vest keek en lichtelijke paniek in mijn maag zich begon te vormen. Eigenlijk gaf paniek ook al zo'n kik, best fijn eigenlijk.
    "Joanne, je kan haar ook gewoon een dagje met rust laten en dan alsnog proberen weg te pesten." probeerde ik. "Dan heb je er dubbel plezier mee en kan iedereen zich ergens op afreageren."
    Goed, ik hoopte eigenlijk dat ze dat niet zouden doen, maar ik moest Joanne ompraten, toch? En de meesten zouden het ook niet doen, want die hadden geen agressieprobleem dacht ik zo. Alleen Joanne had volgens mij last van lichte stemmingwisselingen. "Mag ik nou alsjeblieft het bloed van me afschrobben en een nieuw shirt pakken?" vroeg ik met een smekende ondertoon. "En een nieuw vest..."
    En verband, maar dat hield ik mooi stil.

Violet Skyler Todd.
    Hij beet op zijn lip, wat er enorm schattig uitzag. 'Niets belangrijks.' Hij keek naar de film en ik ook, en mijn gil komt tegelijk met zijn schreeuw. Hij vloekte en schudde boos zijn krullen uit zijn gezicht, om vervolgens naar mij te kijken. Ik grinnikte zachtjes. 'Hebben we beide een knuffel als we bang zijn.' herhaal ik. Dat was hetgene wat hij daarstraks zei, en wat mij nu wel uitkwam. 'Iedereen is bang voor zo'n film, Hazz. Vooral als het zo donker is in een kamer.' Zijn ogen bleven me aanstaren, zijn mooie ogen met allemaal verschillende kleuren er in, die voor mij altijd boekdelen hadden gesproken. Ik staarde terug, niet durvend het contact te verbreken.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Louis William Tomlinson
    "Kom van de grond af jongen." Een krakende, rustige stem deed me opkijken. Naast me stond een oude vrouw met een wandelstok en ze deed me denken aan mijn oma. "Nee." Piepte ik zachtjes en snoof even. Ik wilde niet opstaan. Het enige wat ik wilden was dat de helle wereld zou ontploffen en iedereen dood ging. "Jawel, droog die tranen en sta op." Ik moest wel luisteren naar deze oude dame. Langzaam krabbelde ik overeind en keek met gebogen hoofd naar de grond. "Goedzo jongen." Ik kreeg een schouderklopje en de oude dame liep weg. Oke, dit was echt een what the fuck moment. Maar ik kon moeilijk terug op de grond gaan liggen toch? Zonder verder nog na te denken liep ik terug de trappen op. Op de goede verdieping zag ik dat iedereen nog in de gang stond maar het kon me niet schelen. Ik opende de deur van mijn kamer en gooide deze met zo'n enorme klap dicht dat ze het op de zeebodem nog konden horen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Alyss Joelle Black
    "had ik niet gezegd dat je niet welkom bent?" Zei ze waardoor ik het niet kon laten om met mijn ogen te rollen. " dat had je ja." Zeg ik en ik keek haar het zelde aan zoals ze naar mij keek. "Maar ik kan er. Niks aan doen dat ik bijna wordt aangeramt." Ik keek haar even aan en de. Rest, dan zie ik een jongen die onder het bloed zit en me blijkbaar heeft gered. "Dankje dat je me gered hebt.. Dat was erg moedig." Zeg ik zacht en ik glimlach naar hem.

"Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

Joanne Mikayla Brights

Ik kon sowieso niet met haar onder één dak en ik bleef wel een tijdje in de kamer van één van de jongens. Maar ik kon me soms ook weer niet inhouden. Ik zuchtte en keek naar Liam. ''Je weet dat ik er altijd plezier mee heb, maar kijk. Als jullie me met haar laten opschepen, kunnen jullie niet slapen in de nacht. ''Al zeg ik het zelf, ik zoek wel altijd iets om ruzie mee te hebben als het dit soort personen gaat.'' zei ik strak en wenkte naar Alyss. ''Maar ik dacht dat je zulke mensen niet in je buurt wilt hebben?'' vroeg ik. Ik keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Liam maar knikte toch. ''Ga jezelf maar wassen, maar wees wel snel terug.''

Harry Edward Styles.

Ik haalde mijn schouders op. "Het is laf, ik hoor jou te beschermen, niet te schreeuwen." zei ik, waarna ik even grijnsde. Ik keek Violet aan in haar ogen en boog dichter naar haar toe. Haar lippen waren nog nooit zo dichtbij geweest als nu en ik kon de drang niet weerstaan. Nog een aantal centimeters die ik moest overbruggen...
    Een klap zorgde ervoor dat ik mijn hoofd meteen terugtrok en geschrokken keek ik naar de deur, waarna ik zuchtte. "Louis..." mompelde ik om vervolgens op te staan en de film op pauze te zetten. Ik wierp Violet een verontschuldigende blik toe, aangezien ik even Louis wilde kalmeren. Dadelijk betrad iemand zijn kamer en kreeg diegene een vaas naar zijn hoofd gesmeten.
    "Ik ben zo terug." mompelde ik, waarna ik de kamer uitliep en naar die van Louis liep. Ik opende stilletjes zijn deur, gluurde om het hoekje en kuchte even. "Lou... Wil je misschien een film komen kijken?" vroeg ik zacht, hopend dat hij gewoon toestemde en bij ons kwam zitten. Desnoods ging hij op mijn schoot zitten, ik wilde hem niet zo zien.

Niall James Horan

"Alyss en die bodyguard op hetzelfde vliegtuig? Beste idee ooit!" zei ik rollend met mijn ogen.
    Ik draaide me naar Liam toe. "ga maar," zei ik glimlachend en keek even naar Alyss die was bijgekomen. "Heb je ergens pijn?" was het eerste wat in me opkwam.
    ''Maar ik dacht dat je zulke mensen niet in je buurt wilt hebben?'' vroeg ze aan Liam. "Maar ze is eigenlijk wel een soort van ons verantwoordelijkheid omdat het onze bodyguard was," antwoordde ik zacht in de plaats van Liam.

Take me to wonderland

Louis William Tomlinson
    Ik greep de kapstok vast toen ik de deur open hoorde gaan en had hem al een stuk opgetild om hem naar degene zijn hoofd te smijten die durfde achter me aan te komen. Ik draaide me om naar de deur en kneep hard in de kapstok toen ik zag dat het Harry was, maar zetten de kapstok nog niet neer. Ik luisterde naar zijn vraag en mijn onderlip begon hard te trillen. "ik wil je avond met violet niet verpesten." mijn stem trilde en langzaam zetten ik de kapstok neer. Ik loog. Ik wilde hun film wel verpesten, Violet uit het raam smijten zodat Harry wel naar me moest kijken. Maar ik deed het niet. Ik plaats daarvan bleef ik hier staan. Alles aan mijn lichaam trilden en ik kneep mijn ogen dicht.

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 14:22 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Nawh. Arme Louis... Sorry moest even. ]

Liam James Payne.

Ik zuchtte tevreden en maakte dat ik wegkwam, naar mijn kamer. Ik trok mijn kleren uit, legde nieuwe kleding neer in de badkamer en greep gelijk wat verband mee. Ik zette de douche aan en stapte eronder, genietend van het warme water dat over mijn lichaam stroomde. Het water deed pijn op de wonden, maar het tintelende gevoel gaf me zo'n kik dat ik het liefste nu nog eens op die motor klom en het opnieuw deed totdat mijn hele lichaam zou prikken als ik onder een hete stroom water stapte. Pijn was fijn, bloed was goed. Dat was een van de mooiste zinnen in mijn leven die ik tot nu toe geleerd had.

Harry Edward Styles.

Toen ik Louis handen bij die kapstok zag hield ik wijselijk afstand terwijl ik prevelde dat hij dat ding gewoon losliet. Gelukkig kwam mijn wens uit en liet hij hem los, maar hij trilde als een gek. Louis deed verschrikkelijk raar af en toe, en dat nog niet eens zo lang. Normaal gesproken vond hij het niet zo leuk als ik met iemand anders was, maar dit deed hij normaal gesproken toch ook weer niet...
    "Die verpest je niet, echt niet. Ik vind het juist leuker als je bij me zit dan dat je hier jezelf loopt op te fokken." zei ik tegen Louis om vervolgens op mijn lip te bijten en een stap naar hem toe te zetten. "Alsjeblieft, Louis... Ik maak het goed, ik beloof het. Ik had je niet alleen mogen laten." zei ik tegen hem. "Het spijt me heel erg."
    En dat was ook zo, want ik had kunnen weten dat Louis het niet leuk zou vinden. Zelf vond ik het ook niet leuk als Louis tegen iemand anders aanlag dan tegen mij.