• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?

(Slecht intro :s)

I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

Rollen:

One Direction:
    - Niall James horan - Nibug
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!

Rollentopic

De jongens zitten samen in de hotelkamer van Niall in Londen. (Elk hebben aparte kamers, maar zitten liever bij elkaar op één kamer.)
    Ze hebben net een gastoptreden gedaan bij xFactor UK en zijn uitgeput, maar ook bang voor de slechte of goede commentaar die hen te wachten staat voor het optreden. Ze hebben hun vrienden uitgenodigd op hun hotelkamer.

Artikels:

One Direction terug in Xfactor

Het was al een aantal jaren geleden sinds de vijf jongens van One Direction voor het laatst op het podium van Xfactor hebben gestaan, maar vanavond was het weer zover.
    Met hun nieuwe hit Kiss you lieten ze de hele zaal op hun kop staan. Toch viel het ons op dat een paar jongens wat meer aan hun stem moeten werken, zoal Niall Horan en Harry Styles. Verschillende toeschouwers beweerden dat ze helemaal off-key waren. Natuurlijk waren er ook toeschouwers die hier helemaal niet mee eens waren, maar wat verwacht je anders van een bende fans die helemaal opgegeild worden door hun idolen. Laat de jongens wat kattengeluiden maken en de fans beweren meteen dat ze te vergelijken zijn met de beatles.
    Bronnen hebben ook vermeld dat Louis Tomlinson dronken het podium was afgestapt.

Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.

[ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 20:27 ]

Take me to wonderland

Harry Edward Styles.

Ik keek op toen Louis mijn shirt fijnkneep en slaakte even een zucht, waarna ik op mijn lip beet en naar zijn woorden luisterde. Zijn woorden leken gepijnigd of gekwetst te klinken, maar dat kon ook een verbeelding zijn. Een verbeelding die ik misschien wel vaker zag...
    "Zullen we samen teruggaan?" vroeg ik zachtjes aan Louis terwijl ik met zijn vederlichte, bruine haren speelde en uiteindelijk mijn handen weer naar die van hem liet glijden. Ik pakte zijn handen vast, ontsnapte langzaam uit de innige knuffel en probeerde Louis mee te trekken. Ik wilde gewoon dat hij erbij kwam zitten en kon zien dat hij net zo goed aandacht kreeg als Violet. Ik kon best mijn aandacht verdelen, hopelijk...

Reading a good book is like taking a journey.

Louis William Tomlinson
    Ik zetten mijn Hakken in de vloer toen Harry me mee wilden trekken. Ik wilde gewoon voor altijd blijven staan hoe we stonden. Gewoon omdat ik bang was voor wat er ging komen. Bang dat ik hellemaal gek zou worden als Harry naar Violet keek inplaats van naar mij. De angst stond op mijn gezicht en bang keek ik Harry aan. Mijn ogen gleden even naar zijn lippen en toen naar de grond. "Ze zou vast de gelukkigste persoon op aarde worden." Mompelde ik n uiteindelijk niet ik me meetrekken.

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 18:36 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Moest Niall ergens op reageren dat ik gemist heb? x'D]

Take me to wonderland

(Waar kan ik met Nick naartoe? )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(Volgens mij niet... En Nick kan eventueel naar Liam's kamer, waar hij in de douche staat weliswaar. x'D)

Harry Edward Styles.

Ik voelde dat Louis tegendruk leverde, maar zo koppig als ik was trok ik gewoon verder. Hij zou er heus mee kunnen dealen! En anders zou hij het moeten leren, want ik kon nou eenmaal moeilijk zeggen dat ik Violet niet meer wilde spreken omdat Louis dat zo had gekozen. Ik hield van Louis als mijn allerbeste vriend, maar nu moest hij heel eventjes doorbijten. Ik begreep hem wel hoor, ik zou hetzelfde reageren als hem.
    "Hoe bedoel je?" vroeg ik stilletjes terwijl ik Louis meetrok en uiteindelijk de deur openmaakte naar mijn kamer. Ik hield met mijn benen Violet tegen die tegen de deur leunde en nu tegen mijn benen, anders was ze zeker weten omgevallen.
    "Leuke aankomst." zei ik grinnikend, terwijl ik met Louis' vingers speelde.

Louis William Tomlinson
    "Niets. Laat maar." Zei ik stilletjes. Ik moest hier mee ophouden en leren begrijpen dat ik verder moest kijken. Maar ik kon het niet. In plaats daarvan wilde ik de boel bij elkaar gillen en alles om me heen kapot maken. Ik deed het niet. Ik bleef doodstil en keek naar de handelingen van Harry en zag hoe hij Violet tegen hield met zijn been. Het liefste had ik gewild dat ze gewoon was omgevallen met haar kop tegen de deur. Oke, dit kon echt niet. Ik had nooit iets tegen Violet gehad en had haar altijd als een vriend beschouwt. Ik was gewoon jaloers. Ik keek naar mijn vingers waar Harry mee speelde en slikte even. Mooi niet dat ik Violet ging aankijken.

Elena Victoria Vasquez.
    Ik kwam bij Liam's kamer aan en klopte op de deur. 'Liam?' vroeg ik luid, misschien was hij nog in de badkamer? 'Ben je al onder de douche uit?' Ik duwde tegen de deur, die open was, en liep naar binnen. Daar liet ik me op het bed vallen, waarna ik mijn iPhone hoorde piepen. Een nieuwe mail. Ik opende die en zag dat die van Google Alerts was, ik kreeg die automatisch als er iets over de jongens op internet werd gezet. Ik opende de link en las het artikel, waarna ik een hand voor mijn mond sloeg. Het was niet het ergste artikel die ik ooit gelezen had, maar ik wist dat de gevolgen hetzelfde zouden zijn. 'Liam?' riep ik weer, waarna ik opstond en op de badkamerdeur klopte.

Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

Violet Skyler Todd.
    Ik voel hoe ik achteroverval, voel ik voordat ik kan reageren een paar benen onder me, en kijkt Harry me grijnzend aan. 'Leuke aankomst.' grinnikt hij. 'Ach, hou toch je kop Styles.' mompel ik grinnikend. Dan merk ik Louis op. Snel krabbel ik overeind en trek hem in een knuffel. 'Hey Lou!' zeg ik vrolijk. Ik laat hem weer los en kijk hem aan. 'We waren net een horrorfilm aan het kijken, kom je ook gezellig meekijken?' ook al had hij Harry en mijn moment verpest, hij kon volgens mij nu wel alle liefde van de wereld gebruiken. Hij had het er duidelijk moeilijk mee dat hij Harry nu moest "delen".

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Louis William Tomlinson
    Violet was wat mij betreft iets te vrolijk. ik wist wel dat het goed bedoelt was, en dat was ook de enige reden waarom ik haar nog geen knal had verkocht. ''hi.'' zij ik stil en verkromp even toen ze me knuffelde en greep stevig Harry zijn hand vast om niet weer te gaan huilen. ik knikte langzaam maar zei verder niets terwijl ik weigerde Harry zijn hand los te laten. misschien zou dat haar duidelijk maken hoe ik er over dacht. dat ik helemaal niet wilde dat ze zo leuk deed met Harry en dat hij van mij was. dat ik hem niet wilde delen en al helemaal niet met iemand waar hij gevoelens voor had. ik probeerde overal te kijken behalve naar Violet of naar Harry. ik wilde niet zine hoe ze naar elkaar zouden kijken.

Liam James Payne.

Ik hoorde de deur opengaan en luisterde wie het was. Elena, zo te horen. Ik verbond snel mijn arm, depte het laatste restje bloed weg en trok mijn shirt aan terwijl ik terugliep naar de ruimte waar Elena zich momenteel bevond.
    "Ik kom, ik kom..." mompelde ik, waarna ik de badkamerdeur opende en snel naar mijn kleren keek. Wacht eens... een shirt? Ik was het vest vergeten! Ik beet op mijn lip, liep nonchalant naar mijn koffer en pakte er een vest uit dat ik aantrok om zo mijn arm te bedekken.
    "Zo... Wat kom je doen?" vroeg ik zo luchtig mogelijk terwijl ik op het bed plofte en naast me klopte als teken dat Elena mocht komen zitten. Ik wilde bijna zeggen dat ze het verband niet had opgemerkt, maar dan zou ze blind moeten zijn... Niet dat -dat me op het moment uitmaakte, want ik wilde geen scenes.

Harry Edward Styles.

Ik keek van Louis naar Violet en beet even op mijn lip. Hopelijk lieten ze elkaar heel, want ik wilde geen ritjes naar het ziekenhuis maken... Niet met mijn beste vrienden in ieder geval. Ja, ik noemde Violet nog steeds mijn beste vriendin, nog wel. Ik slikte, trok Louis stilletjes mee de ruimte in en plofte neer op het kleine bankje waar we net op zaten.
    "Violet? Je hebt toch niet verder gekeken zonder mij?" vroeg ik haar met opgetrokken wenkbrauwen, waarna ik zachtjes grinnikte en haar met grote ogen bekeek. Ga nou zitten... Ik hoopte wel dat ik geen trekpop zou gaan worden, anders rende ik toch naar Liam of Niall toe voor hulp. Eerlijk gezegd kon ik die best gebruiken. Help, mijn beste vriend kan niet met mijn beste vriendin omgaan... Dat zou een leuke soapserie kunnen zijn, maar niet met mij als acteur!

Violet Skyler Todd.

'Nee, echt niet!' protesteer ik. Ik plof op de bank neer, en geef beide jongens een lieve glimlach. Toen Harry me aankeek, had ik de vergroting van zijn pupillen wel gezien, maar ik associeerde het ook wel wat met het donker. Ik had eens ergens gelezen dat als jongens hun pupillen vergrootten als ze in de buurt waren, ze opgewonden van je werden. Ik beet even op mijn lip en kijk naar mijn schoot, waarna ik snel naar de TV huppel om het ding van pauze af te halen. 'Ik schrok gewoon steeds van welk beeld er op stond.'

(Wat kan ik met Joanne doen?)

I don't want you to die, I want you to suffer.

(Mischien kan je haar naar Nick sturen aangezien hij nu forever alone is :'D )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(Dat van die pupillen geldt ook voor meisjes. ^^)

Harry Edward Styles.

Ik keek naar Violet met een glimlach toen ik ook haar glimlach zag en afwachtte totdat Violet weer naast me zat. Nou, aandacht verdelen dus... Ik legde mijn hoofd tegen Violet's schouder aan en trok Louis bij me op schoot. Zo, dat was wel even goed genoeg en ik kon de film ook nog eens volgen... Eigenlijk gaf het aan de ene kant een heel goed gevoel dat ik nu twee mensen had om alles mee te delen, maar aan de andere kant was het minder prettig dat ik goed moest opletten of ik de aandacht wel goed genoeg aan het verdelen was. Wat een dilemma toch...
    "Heeft iemand al de recensies van ons optreden gelezen?" vroeg ik, terwijl ik de film volgde en af en toe mijn ogen dichtkneep als ik een stukje niet wilde zien. Ik was wel benieuwd naar de reacties, maar ook een beetje bang...

[Yeah, iknow. Ik wacht btw wel even op reactie van Lou/Styles nou ^^]