• Ik ging dus mijn allereerste topic zoeken dat ik heb gemaakt met dit account,
    dat was twee jaar geleden (mijn andere account is van teon ik 11 was ;p) en
    ik moest stiekem wel lachen.

    Ik vroeg iets over RPG's en iedereen van;
    Noaaah, gaat je nooit lukken! Nee man, iedereen heeft het geprobeerd, jammer dan!
    En kijk nu! Haha :Y)

    (En wat kan je veranderen in een jaar, ik typte echt slecht en met te veel smiley's..)

    Edit: Vroeger hadden we geen eens plaatjes op het forum.. D:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 17:54 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gipsy schreef:
    Haters gonna hate(cat)
    Het is inderdaad altijd wel leuk als vrijwel niemand je idee steunt en dat het achteraf gezien toch een goed idee is.
    Respect :')

    Haha dankje, ik kreeg inderdaad wel veel boze mensen ook achter me aan enzo.

    Lexus schreef:
    Check dit dan man : Ik heb het ook geprobeerd!
    Er was toen trouwens wel wat belangstelling naar, te zien aan sommige positieve reactie's in dat topic

    En ik kan het niet laten om te zeggen: Ik was eerder
    hihi

    Haha, nouja, dan was ik niet de eerste, maar misschien wel de hardnekkigste ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)
    Haha, nouja, dan was ik niet de eerste, maar misschien wel de hardnekkigste ;p


    Hehe, ik wilde het ook wel graag. Toen was ik een tijd niet meer op quizlet en ontdekte ik opeens (volgens mij heel laat) dat er een rpg topic was haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Parish schreef:
    Oh, dus jij bent de schuldige? Ik erger me namelijk dood aan al die RPG-topics. (;


    + Echt veel smilies, haha.


    Pretty is just a pretty word.