• Aangezien ik geen beginpost heb:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Voor de geïnteresseerde niemanden:
    Ik ben Sarah, ik ben Belg en zit in het eerste middelbaar.
    Ik ben Directioner, maar luister ook naar: Linkin Park, Simple Plan, Green Day, Foo Fighters, Nirvana, Pink Floyd, ...
    Ik heb op school geen vrienden(ik word wel geholpen), maar heb er hier genoeg.
    En het belangrijkste ik kan kwaad worden op Melissa omdat ze mijn crush haat.
    Mijn crush is CaptainSparklez, een bekende youtuber die volgens Melissa op Robert Pattison lijk en hij staat op mijn pf en in de beginpost.

    Beste niemanden, bedankt voor jullie interesse, ik verveel mij nu dus ik ga photoshoppen.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    230710 schreef:
    (...)

    OOKAAAAY.


    BRAAAAF. STIEKEM HEB IK ZIN IN LARRY SEKS. MAAR OKAY. IK HEB TROUWENS EEN ONE SHOT VAN LARRY VOOR JOU OH MY FUCKING GOD ASDLKDFJDKF IK HUILDE ZO HARD.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mallory schreef:
    (...)
    Hoii (: Marlijn de andere helft van Memoria :Y)
    Mede directioner en mijn hobby is hockey (;
    Aangenaam ^^


    ECHT? DAT IS ZO COOL. IK WIL IN HET ECHT OOK TWEELING ZIJN. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maron schreef:
    Voor de geïnteresseerde niemanden:
    Ik ben Sarah, ik ben Belg en zit in het eerste middelbaar.
    Ik ben Directioner, maar luister ook naar: Linkin Park, Simple Plan, Green Day, Foo Fighters, Nirvana, Pink Floyd, ...
    Ik heb op school geen vrienden(ik word wel geholpen), maar heb er hier genoeg.
    En het belangrijkste ik kan kwaad worden op Melissa omdat ze mijn crush haat.
    Mijn crush is CaptainSparklez, een bekende youtuber die volgens Melissa op Robert Pattison lijk en hij staat op mijn pf en in de beginpost.

    Beste niemanden, bedankt voor jullie interesse, ik verveel mij nu dus ik ga photoshoppen.
    Voor ik het vergeet, ik bewerk heel graag foto's dus als je ooit een cover of iets nodig hebt en ik speel Minecraft en ik ben 12 e n... vergeet ik iets?

    Oh ja, ik schrijf ook onzin gedichten en een 1D story


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dinaggo schreef:
    (...)

    ECHT? DAT IS ZO COOL. IK WIL IN HET ECHT OOK TWEELING ZIJN. D:

    Haha :'D Aniek kan irritant zijn hoor ^^
    het is best leuk eigenlijk, totdat mensen vergeten dat wij allebei een eigen persoon zijn >.<
    En trouwens, je hebt Melissa (;

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:55 ]


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Haha :'D Aniek kan irritant zijn hoor ^^
    het is best leuk eigenlijk, totdat mensen vergeten dat wij allebei een eigen persoon zijn >.<
    En trouwens, je hebt Melissa (;


    Ja, dat is wel waar...
    Weet ik, maar... maar... ik ken haar jammer genoeg niet in het echt. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maron schreef:
    (...)Voor ik het vergeet, ik bewerk heel graag foto's dus als je ooit een cover of iets nodig hebt en ik speel Minecraft en ik ben 12 e n... vergeet ik iets?

    Oh ja, ik schrijf ook onzin gedichten en een 1D story
    Ik zal het onthouden :Y)
    Ik leer nog meer!:')


    •*• Lululu •*•

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Ja, dat is wel waar...
    Weet ik, maar... maar... ik ken haar jammer genoeg niet in het echt. D:

    :c Jammer!
    Soms is een tweeling zijn helemaal niet leuk hoor ^^


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    :c Jammer!
    Soms is een tweeling zijn helemaal niet leuk hoor ^^


    Lijkt me wel, als je zo erg op elkaar lijkt, op dezelfde school zit, kan je ruilen van lessen die je niet leuk vind. :'D Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MELISSA WE ZIJN ECHT GIGANTISCH VEEL ABO'S VERLOREN SINDS LOU BIJ EL ZIT EN HAZZA ALLEEN IS DDDD:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Lijkt me wel, als je zo erg op elkaar lijkt, op dezelfde school zit, kan je ruilen van lessen die je niet leuk vind. :'D Haha.

    Kan helaas niet want we zitten bij elkaar in de klas :'D soms word ik gek van haar, ik zie haar altijd. Maarr.. Ik kan niet zonder haar, ik ben nooit langer dan 24 uur van haar vandaan geweest (:


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)Ik zal het onthouden :Y)
    Ik leer nog meer!:')
    Dit trouwens de story voor als je van een combinatie van actie, superhelden en 1D houdt:


    Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson, Niall Horan en Zayn Malik zijn uitverkoren om het nieuwe OV-team te worden. Na een zware test worden ze door de laatste overlevende OV opgeleid om de wereld te redden. Samen, en met behulp van hun superkrachten zullen ze het vorige 'OV-team' opvolgen om het kwaad te bestrijden.
    Link.
    Written by Maron and Dinaggo.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hallo C:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    Hallo C:

    Haai ^^


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Kan helaas niet want we zitten bij elkaar in de klas :'D soms word ik gek van haar, ik zie haar altijd. Maarr.. Ik kan niet zonder haar, ik ben nooit langer dan 24 uur van haar vandaan geweest (:


    Echt? Dat lijkt me dan wel weer vervelend haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you