• Aangezien ik geen beginpost heb:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Mallory schreef:
    (...)
    Wat >.<
    Noo :') Nu moet ik ook aan de slag :c

    Maatschappelijke stage, ik noem het werken, want het is ook werken,alleen is het dan verplicht en krijg je er geen geld voor.
    Je zou het evengoed marteling kunnen noemen als ik het niet leuk had gevonden.


    Say you love me, and the silence will set you free.

    OfTheLake schreef:
    Haat aan de Zalando reclames.

    Die van MTV zijn ook erg. Ik irriteer me er altijd aan >.<


    •*• Lululu •*•

    musicsmylife schreef:
    (...)
    Maatschappelijke stage, ik noem het werken, want het is ook werken,alleen is het dan verplicht en krijg je er geen geld voor.
    Je zou het evengoed marteling kunnen noemen als ik het niet leuk had gevonden.

    Ik moest 20 uur stage lopen. Ik had er misschien net drie. :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    musicsmylife schreef:
    (...)
    Maatschappelijke stage, ik noem het werken, want het is ook werken,alleen is het dan verplicht en krijg je er geen geld voor.
    Je zou het evengoed marteling kunnen noemen als ik het niet leuk had gevonden.


    Stage is leuk. Ik snap niet wat iedereen er altijd zo hatelijk aan vind... Ik denk altijd "Yay! Geen school!" En de mensen zijn vaak ook nog aardiger.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    musicsmylife schreef:
    (...)
    Maatschappelijke stage, ik noem het werken, want het is ook werken,alleen is het dan verplicht en krijg je er geen geld voor.
    Je zou het evengoed marteling kunnen noemen als ik het niet leuk had gevonden.

    Haha:'D wat moet je doen?
    In de vakantie nogwel? Wat een marteling :Y)


    •*• Lululu •*•

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Stage is leuk. Ik snap niet wat iedereen er altijd zo hatelijk aan vind... Ik denk altijd "Yay! Geen school!" En de mensen zijn vaak ook nog aardiger.

    Wat houdt een stage eigenlijk in?
    Moeten jullie iets doen met de richting die jullie hebben gekozen? Ik zit op een internationale school in België, ik weet er dus niks van af.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Wat houdt een stage eigenlijk in?
    Moeten jullie iets doen met de richting die jullie hebben gekozen? Ik zit op een internationale school in België, ik weet er dus niks van af.


    Ja... Gewoon bij een winkel meelopen, dat is via mijn richting, ik moest in de Detailhandel en dit jaar kwam ik uit bij de Kruidvat, wat zo ontzettend leuk was. Ik werk er nu, ik was de eerste stagiaire die ze een baantje hadden aangeboden. (: Ik voelde me trots, hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Ja... Gewoon bij een winkel meelopen, dat is via mijn richting, ik moest in de Detailhandel en dit jaar kwam ik uit bij de Kruidvat, wat zo ontzettend leuk was. Ik werk er nu, ik was de eerste stagiaire die ze een baantje hadden aangeboden. (: Ik voelde me trots, hehe.

    Terecht ^^
    dat stage lopen lijkt mij best leuk, vooral als je geen school hebt. Mar helaas, mijn school moet weer eens abnormaal gaan doen...


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Terecht ^^
    dat stage lopen lijkt mij best leuk, vooral als je geen school hebt. Mar helaas, mijn school moet weer eens abnormaal gaan doen...


    Het is leuk. (: Ik liep de hele maand november er stage. En als je dan weer terug naar school moet is het wel zo'n opgave, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Het is leuk. (: Ik liep de hele maand november er stage. En als je dan weer terug naar school moet is het wel zo'n opgave, haha.

    Moet je dan heel de maan niet naar school?(:
    Vlak bij de examens :c


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Moet je dan heel de maan niet naar school?(:
    Vlak bij de examens :c


    Nope. Dan ben je alleen bij je stageplek. Je maakt wel langere dagen, maar als je het leuk vind maakt dat niets uit. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Nope. Dan ben je alleen bij je stageplek. Je maakt wel langere dagen, maar als je het leuk vind maakt dat niets uit. (:

    Gelukzak >.< Dat wil ik ook wel. Maar ik heb geen examens dus eigenlijk moet ik gewoon heel het jaar nar school. En wat nou als je geen stage plek hebt?


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Gelukzak >.< Dat wil ik ook wel. Maar ik heb geen examens dus eigenlijk moet ik gewoon heel het jaar nar school. En wat nou als je geen stage plek hebt?


    Dat is echt rot, dan. :c Heb je ook geen verkorte roosters ofso? Hm, dan regelt de school die voor je. Ik laat het altijd door school regelen, gewoon omdat ik te lui ben. :x Haha. Ik dacht eerst dat de Kruidvat zou tegenvallen en het rot zou zijn, maar ik vond het echt fantastisch en was ook waarschijnlijk weer de enige die nog langer stage wilden hebben. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik hoef dit jaar gelukkig geen stage meer te lopen. Dit schooljaar mag ik lekker veel gaan leren voor m'n examens. Ik kan niet wachten tot ik mag gaan studeren!! =)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Stage is leuk. Ik snap niet wat iedereen er altijd zo hatelijk aan vind... Ik denk altijd "Yay! Geen school!" En de mensen zijn vaak ook nog aardiger.

    MAATSCHAPPELIJKE stage.
    En onze school naait ons daarbij zo hard dat we het ALLEMAAL, dus die 30 uur, buiten schooltijd moeten doen. Ik loop nu mee in een kinderdagverblijf voor gehandicapte kinderen en mijn enige mogelijkheid is dus in de vakantie. Ik maak namelijk altijd dagen van 08:30 tot 14:45 of soms 16:15 op school.
    Ik vind het wel leuk werk hoor, daar niet van. Maar het is niet zo dat ik uitrust deze vakantie. Terwijl dat wel de bedoeling van vakantie is.


    Say you love me, and the silence will set you free.