• Aangezien ik geen beginpost heb:


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Mensen! Een wonder! I ga schrijven!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hé, zou ik een mailtje sturen naar de onderdirecteur i.v.m. een cadeautje (van vijf euro, een boekje met potlood, gekregen van een klasgenoot) dat ik verloren ben op de speelplaats? Ik was mijn tas aan het maken, en ben het blijkbaar laten liggen op de banken naast mijn kastje.
    Ik had de dag nadat ik dat door had, gebeld naar het school, kwam bij de onderdirecteur terecht en hij zij dat hij zou kijken maandag en mij zou mailen... Nou, ik heb geen mail gehad.
    Hem mailen of niet?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mirana schreef:
    Hé, zou ik een mailtje sturen naar de onderdirecteur i.v.m. een cadeautje (van vijf euro, een boekje met potlood, gekregen van een klasgenoot) dat ik verloren ben op de speelplaats? Ik was mijn tas aan het maken, en ben het blijkbaar laten liggen op de banken naast mijn kastje.
    Ik had de dag nadat ik dat door had, gebeld naar het school, kwam bij de onderdirecteur terecht en hij zij dat hij zou kijken maandag en mij zou mailen... Nou, ik heb geen mail gehad.
    Hem mailen of niet?


    Ja. Doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Al 2 woorden!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Ja. Doen.

    Wel niet meer vandaag (en niet in de komende 4h van morgen, moet er nog wat deftig uit zien)
    dankje.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mirana schreef:
    (...)
    Wel niet meer vandaag (en niet in de komende 4h van morgen, moet er nog wat deftig uit zien)
    dankje.


    Haha, oke, dat snap ik. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    MELISSA WE ZIJN ECHT GIGANTISCH VEEL ABO'S VERLOREN SINDS LOU BIJ EL ZIT EN HAZZA ALLEEN IS DDDD:

    I stayed.
    Maar ik ship ze ook allebei.


    Say you love me, and the silence will set you free.

    musicsmylife schreef:
    (...)
    I stayed.
    Maar ik ship ze ook allebei.


    Dan is het goed. Haha. We hadden er 87 en nu nog maar 81... Muh. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maron schreef:
    Al 2 woorden!

    Wat veel, Sarah! Ga zo door!


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Dinaggo schreef:
    (...)

    Dan is het goed. Haha. We hadden er 87 en nu nog maar 81... Muh. Haha.

    Mijn hoogste aantal abo's was 25. Met de twee stories die ik heb. Eentje is al af en eentje doe ik samen. Yay. Ik voelde me vereerd!


    Say you love me, and the silence will set you free.

    musicsmylife schreef:
    (...)
    Wat veel, Sarah! Ga zo door!
    Het was: Louis POV(cat)

    Maar goed, wie vinden jullie dat Louis moet roepen?
    (behalve Niall)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    musicsmylife schreef:
    (...)
    Mijn hoogste aantal abo's was 25. Met de twee stories die ik heb. Eentje is al af en eentje doe ik samen. Yay. Ik voelde me vereerd!


    Hahaha. Mijn hoogste aantal abo's is over de 150, maar aan die story ging ik later pas meeschrijven. :x Die heb jij ook gelezen, dacht ik...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maron schreef:
    (...)Het was: Louis POV(cat)

    Maar goed, wie vinden jullie dat Louis moet roepen?
    (behalve Niall)


    HAZZA.
    Wat vind je trouwens van mijn reactie in het topic "waar moet je aan denken bij de username en het profielplaatje boven je?" HAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dinaggo schreef:
    (...)

    HAZZA.
    Wat vind je trouwens van mijn reactie in het topic "waar moet je aan denken bij de username en het profielplaatje boven je?" HAHA.
    okay, ik weet niet wat ik ervoor moet verzinnen, dit heb ik al:

    Louis POV

    Niall had gevraagd om naar hem toe te komen en ik begreep ook waarom. Terwijl ik voor de zekerheid toch een shuriken in mijn zak stop probeer ik me al op het gesprek voor te bereiden. Het lukt niet, ik kan aan niets anders denken dan Harry, ik had niets meer van hem gehoord sinds hij weggegaan is en van Harry weet je nooit wat hij gaat doen.
    Wat als hij Liam gaat confronteren of misschien heeft hij dat al gedaan! Ik stopte mijn gedachten toen ik een stem hoorde die mijn naam riep; het was


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Maron schreef:
    (...)


    Awh, Larry. c: Haha. Het was..... PAM PAM ZAAAAAAAAYN. haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you