• Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn vader is een slecht mens. Hij mishandelde mijn moeder en hij besteedde nooit aandacht aan mij of mijn broertje. Ik heb sinds 2004 geen contact meer met hem. Ik was bijna 7 toen ik hem voor het laatst zag. Mijn moeder liep van hem weg, en ik ben nog altijd dankbaar dat ze mij en mijn broertje meenam. Soms vraag ik me af of hij nu anders is, maar zelfs al zou hij anders zijn, zou ik hem dan kunnen vergeven? Vroeger zat het me nooit erg dwars dat mijn vader geen interesse in me heeft.
    Dan zeiden mensen : 'O, wat zielig! Een vader die niet van je houd.'
    En dan zei ik : 'Wat maakt het uit?'
    En ik meende het ook nog. Maar nu maakt het mij wél iets uit. Ik voel me rusteloos. Ik wil hem zien, ik wil zien hoe het gezicht eruitziet van iemand die zoiets gruwelijks doet met zijn gezin. Het probleem is dat hij helemaal in Frankrijk woont, en nog een probleem is ik niet wil dat hij mij ziet.
    Is er iemand die ongeveer weet wat ik voel? Of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt als mij?


    dream on

    ik weet hoe je je voelt.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Regal schreef:
    ik weet hoe je je voelt.


    El Diablo.

    Ik zou het niet weten, mijn ouders zijn al bijna 32 jaar getrouwd.
    Mijn vader is een goede man en ik kan eerlijk gezegd me niet voorstellen hoe het zou zijn als hij er niet meer voor me is.
    Toch weet ik wel wat je bedoelt dat je hem wilt zien omdat je nieuwsgierig bent.
    Dat heb ik met mijn oom die tevens ook mijn peetvader is...Ik heb hem al in geen jaren meer gezien.
    Ik denk dat het al zo'n 16 jaar geleden is of zo, dus ik ken hem eigenlijk niet.
    Toch wil ik hem zelf ontmoeten zodat ik zelf kan uitmaken wat voor iemand hij is aangezien ik nu iedereen moet geloven op zijn of haar woord.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Regal schreef:
    ik weet hoe je je voelt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    vetrouw me, je wilt hem niet meer zien als hij je gezien zo'n dingen hebt aangedaan.
    Ik dacht ook een tijdje dat ik hem miste... nope! beter af zonder die eikel.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Als hij nooit een poging heeft gedaan om jou te leren kennen, denk ik niet dat hij jou waard is.
    Het klinkt hard, maar het is meestal wel zo.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 15:04 ]


    Tell me about it, stud.

    Bollywood schreef:
    Als hij nooit een poging heeft gedaan om jou te leren kennen, denk ik niet dat hij jou waard is.
    Het klinkt hard, maar het is meestal wel zo.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik zou niet zo zeker die conclusie trekken dat hij niet van je houdt. Dat hij je moeder mishandelde en jou en je broertje geen aandacht gaf, betekent niet dat hij meteen niets voor jullie voelt.

    Verder heb ik absoluut geen ervaring met dit deel van vaders, ik zou er goud voor geven om de mijne te zien.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Regal schreef:
    ik weet hoe je je voelt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik begrijp je, maar ik hoef mijn vader niet te zien, dus ik weet niet echt hoe je voelt. Maar ik kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent.


    -