• Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie allemaal hebben gekregen en gekocht voor kerst.
    Waren jullie er blij mee?

    Zelfs heb ik ook wat gekregen waar ik best tevreden mee ben.

    Mijn vader gaf me mijn favoriete parfum en 30 euro beltegoed.
    Mijn moeder gaf me 2 boeken die ik graag wilde (Sharisse in een wereld vol magie omdat mijn tante de illustraties heeft gemaakt en Voor ik doodga van Jenny Downham)
    Mijn zus en haar man gaven me dan weer een erg schattige krasplaat.
    En mijn oma gaf me ook een boek dat ik wilde hebben (Harry potter en de gevangene van Azkaban) en een briefje van 10 euro.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb een iPod touch van mijn ouders gekregen, een bioscoopbon van mijn oma en ik heb een kookboek aan mijn moeder gegeven (:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 15:01 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik kreeg 50 euro van mijn oma om kerstcadeaus van te kopen. Daarvan heb ik een boek, een fonduesetje en bijbehorende chocola gekocht. Wat over is gaat naar mijn Paaspop-ticket ;D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb twee armbandjes gekregen, een micro SD kaartje, een bioscoop bon, een kookboek, twee bedels voor aan mijn bedel armband, gele nagellak, een clutch, een krultang en chocolade.
    Haha, ik ben er zó blij mee


    Miep

    Ik heb van mijn moeder een doos luxe chocolade gekregen, van mijn vader een luchtje van Puma en van mijn broertje een armbandje :)
    Ik krijg vanavond van mijn oudtante en mijn opa ook nog een cadeautje :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb geld gekregen :'D

    Ik kreeg een ketting gemaakt van Howliet.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ik kreeg een chocolade kerstman van mijn vriendje, verder niets, maar dat hoeft voor mij opzich ook niet heel erg


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Jaimes schreef:
    Ik heb ook Voor ik doodga gekregen! ^^ en nog een boek; Fluister van Maggie Stiefvater. Ehm, een bon van de V&D van 25 euro, van de Sting van 25 euro, een staatslot en met het gezin dat we een weekendje weg gaan c: OJA! Ik heb ook sloffen gekregen ^^ en morgen vier ik het ook nog bij mijn moeder ghehehe ^^

    Ik heb ook sloffen gekregen ,alleen die zaten heel raar, nu krijg ik andere ^.^


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Wij doen niet aan cadeautjes met Kerst. Wij geven elkaar cadeaus met Nieuwjaar (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Wij doen niet aan cadeautjes met Kerst. Wij geven elkaar cadeaus met Nieuwjaar (:

    Met nieuwjaar krijgen we ook nog eens cadeautjes, erg leuk.
    Alleen soms pijnlijk als je achteraf je portemonnee opent :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Met nieuwjaar krijgen we ook nog eens cadeautjes, erg leuk.
    Alleen soms pijnlijk als je achteraf je portemonnee opent :')

    Haha, ja dat ken ik (: -vooral omdat het met Nieuwjaar redelijk dure cadeaus zijn ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb een lippenstift, deo en zes rijlessen gekregen.


    Bad decisions make good stories.