• Ik vroeg me eigenlijk af wat jullie allemaal hebben gekregen en gekocht voor kerst.
    Waren jullie er blij mee?

    Zelfs heb ik ook wat gekregen waar ik best tevreden mee ben.

    Mijn vader gaf me mijn favoriete parfum en 30 euro beltegoed.
    Mijn moeder gaf me 2 boeken die ik graag wilde (Sharisse in een wereld vol magie omdat mijn tante de illustraties heeft gemaakt en Voor ik doodga van Jenny Downham)
    Mijn zus en haar man gaven me dan weer een erg schattige krasplaat.
    En mijn oma gaf me ook een boek dat ik wilde hebben (Harry potter en de gevangene van Azkaban) en een briefje van 10 euro.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wij vieren eigenlijk geen Kerstmis. :')

    Wij gaan wel naar de kerk en oma wou dat we morgen komen kertontbijten. Maar voor de rest doen we er niets mee. =)

    Prettige feestdagen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb alleen iets van mijn moeder gekregen. Het nieuwe boek van Gone en Quidditch through the ages samen in zo'n box met Fantastic beasts and where to find them :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Staatslot en een jurkje..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb 150 dollar gekregen, aangezien ik nu bij mijn familie ben en zij enkel met dollars werken. Parfum, een kousenbroek en een zak.

    Een thuisvest zeg maar en bh's :')
    Morgen is het familiefeest en als het goed is krijg in hoesjes voor mijn telefoon!

    Prettige Kerst!

    Ik krijg morgen pas mijn cadeaus, dus ik moet nog eventjes wachten (: Ik zit wel al weken tegen de achterkant van een schilderij aan te kijken, die ik niet mag zien omdat ik die morgen krijg. Heel frustrerend.


    Take risks and conquer your fears.

    Oh en heel wat snoep d:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 13:06 ]

    Geld en Casanova met Heath Ledger!:9~


    everything, in time

    Ik zie het zo :Y)


    •*• Lululu •*•

    ik heb van mijn mama
    - het grote meisjes invulboek
    en hoe overleeef ik de pubertijd gekregen
    ik was er best wel blij mee
    XD
    van mijn vader weet ik het nog niet, daarbij moet ik wachten tot nieuwjaar :(
    agja ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Van mijn ouders een iPod touch (4g) en Miss Dior luchtje.
    Van mijn broertje oorbellen
    en van mijn mams nog een paar kleine dingetjes.


    To infinity and beyond •

    Wij vieren kerst, we gaan met de familie uiteten. Cadeaus krijg ik helaas niet. Ach ja, het gaat om het samen zijn met je familie.

    Een kettinkje met een anker, een boek, the Hunger Games DVD, vijftien euro van mijn oma, de Sims 3 seizoenen, een shirt en vrijdag ga ik nog naar de Primark met m'n mama, hihi. Oh ja, en ik kreeg een zeepsetje van m'n werk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kreeg het boek Extremely Loud & Incredibly Close. Verder heb ik voor mn moeder borden van Blond gekocht, en voor mn zus een lolcatz kalender en scifi tijdschrift met arrow poster, doctor who buttons en merlin postcards.
    En ik krijg aan het einde van deze week nog cadeautjes.


    As travars

    Ik heb ook Voor ik doodga gekregen! ^^ en nog een boek; Fluister van Maggie Stiefvater. Ehm, een bon van de V&D van 25 euro, van de Sting van 25 euro, een staatslot en met het gezin dat we een weekendje weg gaan c: OJA! Ik heb ook sloffen gekregen ^^ en morgen vier ik het ook nog bij mijn moeder ghehehe ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.