• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie ;)


    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Er zijn 4 slaapkamers, 1 voor de jongens en 3 voor de meisjes
    Ik zal aangeven waneer het nacht enzo is, want 1 dag in het topic kan langer of korter zijn dan in werkelijkheid

    Regels:
    - Alle normale regels van quizlet gelden ook hier
    - Geen mensen buitensluiten of afkraken
    - Geen andere personages besturen, wil je een gesprek met iemand voeren vraag het dan even
    - Minimaal 200 woorden per stukje! Dat is makkelijk te halen!
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Niemand behalve ik opent hier topics voor
    - Niet in een dagje stoppen doe dan gewoon niet mee
    - Melden als je afwezig zal zijn voor een aantal dagen
    - 16+ mag, maar zet het erbij voor de mensen die het liever niet lezen

    Invullijstje:
    Naam:
    Karakter:
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    Uiterlijk (foto en tekst):
    Bijzonderheden:
    Hobby's:
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt:

    Rollen:
    Jongens:
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright Jackxdaniels
    -Murno Parker Hunter Seaver


    Meisjes
    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Abdel "Abbey" Felicia Thompson brookie
    -Rosely Moore Ruexx
    -Amy-Louisa Flora Campbell Squib
    -Hailey Mary King Squib
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Nereah "Reah" Aserianachtkat


    Het huis:



    De slaapkamers (voor de jongens blauw met groen in plaats van geel rood):



    Zitkamer:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 13:29 ]


    Dont say why me, say try me

    dat kan nachtkat :)
    allen nachtkat, brookie en nessje moeten je rol nog invullen!
    ik ga ze alledrie een gb berichtje geven :) hopelijk kunnen we vandaag beginnen :)


    Dont say why me, say try me

    Naam: Ness Allison Candler
    Karakter: Druk en ze is niet goed in luisteren, toch is Ness wel behulpzaam.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders? Ness' ouders willen wel even proberen om te kijken of ze hier discipline kan krijgen.
    Uiterlijk (foto en tekst): nu geen foto, zit op mobiel...
    Ness is niet heel lang, heeft blauwe ogen en lang bruin haar. Ze heeft een tattoo van het Superman teken boven haar rechterheup en ze heeft een navelpiercing.
    Bijzonderheden: Ness kan goed vrienden maken, maar ze blijft altijd haar zelf.
    Hobby's:
    Voetballen, dansen, zingen, gitaar spelen, rondhangen en uitgaan.
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Ze valt op jongens die langer zijn dan haar en die mooie ogen hebben. De jongen moet zichzelf niet willen overdrijven en hij moet niet supernet opgevoed zijn.

    Zo goed? Miss dat hij straks langer word, want zit nu op mijn mobiel en daarop is het heel erg irritand. :)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam: Abdel "Abbey" Felicia Thompson
    Karakter: Abdel is een typisch skatermeisje. Ze is jongensachtig, maar toch meisjesachtig. Abdel is een gemeen meisje, typisch een skatermeisje. Ook verft ze haar haren elke week in een andere kleur. De ene keer zwart met rood, daarna zwart met roze, dan weer zwart met groen en tenslotte zwart met geel. Als je gemeen tegen haar bent, is zei twee keer zo hard terug. Ze kan niet zonder haar skateboard, en vindt andere meisjes maar tutjes. Ook al zijn ze aardig. Abdel wilt graag Abbey genoemd worden, ze heeft een hekel aan haar naam. Omdat Abdel bijna nooit binnen is, heeft ze een hekel aan vreemde huizen. Ze wilde hier helemaal niet aan meedoen en werd gedwongen omdat ze net één van haar vrienden is, die allemaal jongens zijn. Je hebt kans dat ze je niet mag, ookal heb je geen woord gezegd.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?: Het is een idee van haar ouders
    Uiterlijk (foto en tekst):


    Bijzonderheden: Omdat Abdel an vanaf haar zesde skateboardt, zette haar moeder haar gelijk op piano les. Nu kan ze vloeiend piano spelen, welk liedje dan ook. Ook heeft ze op boogschieten gezeten en kan alles raken, zonder enige twijfel. Ook heeft ze altijd haar pijlen en boog mee.
    Hobby's: Boogschieten, piano spelen en skateboarden
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Abdel houdt van jongens die romantisch zijn. Het liefste dat hij haar beschermd als er gevaar dreigt, en dat hij lief is als ze alleen, of met anderen zijn. Haar droomjongen moet zich niet schamen voor haar bij zijn vrienden. Ook valt ze op jongens die donkere ogen hebben.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 15:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    yesh :) allen nachtkat nog :)


    Dont say why me, say try me

    jaaa! het is gelukt met de foto :) EIN-DE-LIJK! hahaha,
    Is mijn personage goed?
    Ik heb echt zin in de RPG :D


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Ja prima :)
    btw dat is victoria justice :)
    ik heb ook zin khoop dat nachtkat snel haar rol invult :)


    Dont say why me, say try me

    echt.. ow.. hahaha, Nu je het zegt zie ik het wel xD sleeeeecht..


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    hahha maakt niet uit hoor xD het viel me gewoon op xD


    Dont say why me, say try me

    Weet je ong. Hoelaat we (morgen of overmorgen) beginnen? Want dan zorg ik dat ik dan sowieso online ben..

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 19:29 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ehm helaas nachtkat moet nog haar rol invullen :@
    maar als ze dat gedaan heeft denk ik als het morgen zo zijn rond 19.00 uur
    en overmorgen zou dat zijn rond 17.30
    en als het niet heeft gedaan dan weet ik het ook nie :/ kzal haar een pb sturen want ze heeft niet gerageerd op het gb berichtje
    als ze het vandaag nog doed dan zal ik het zodra ik het merk doen :3


    Dont say why me, say try me

    Oke, dan weet ik dat^^ Thanks


    We've lived in the shadows for far too long.

    Heeeeeeeeel erg sorryknorry dat ik niet eerder heb gereageerd, maar ik kan alleen op m'n BB op internet omdat het internet op de pc raar doet (krijgen ander internet, hoor) en ik kon op m'n BB gek genoeg niets versturen:(


    Naam: Nereah "Reah" Aseria

    Karakter: Nereah kan stil zijn, maar ook heel druk; ze is moeilijk te omschrijven, en kan van het ene moment op het andere veranderen van karakter. Ook kan ze momenten hebben waarbij je tegen haar kan schreeuwen wat je wilt, maar ze je niet hoort. Voor de rest is Nereah lief, en behulpzaam. Ze gaat niet veel met de meisjes uit haar buurt om aangezien dat allemaal barby poppen zijn, maar kan het altijd goed vinden met de jongens.

    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders? Nee, Nereah heeft hier echt een hele grote hekel aan, en hoopt er snel van af te zijn.

    Uiterlijk (foto en tekst):

    (Ik ben heel slecht in het omschrijven van iemand, dus hier mijn slechte omschrijving:) Nereah heeft een getinte huid en zwart haar waar ze kleine vlechtjes in heeft die ze meestal met een stukje stof bijeen houd.

    Bijzonderheden: Nereah komt voor veel mensen over als een flierefluiter, of gewoon "eng" maar dat is ze niet. Ze heeft een wat donkerder huid, en zwart haar met blonden plukjes die ze in kleine vlechtjes heeft. Vaak draagt ze haar haren samen met een stukje stof.


    Nereah is dol op Adidas, en draagt dat dus ook het meeste.

    Hobby's: Eeh... Nereah houd van zingen en gitaarspelen. Ook kan ze piano spelen en drummen.

    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Hij moet knap zijn, maar zijn innerlijk is nog belangerijker; die moet aardig zijn, maar niet onderdanig.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    okey 7 uur vanavond ergens start ik het spel!


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    okey 7 uur vanavond ergens start ik het spel!

    ik kom pas later 's avonds online, ik heb iets voor achten zangles


    Remember to be ridiculous.

    ahh.. 7 uur. balen :(
    Dan kan ik pas morgenavond meedoen.. BLUH
    of.... heel misschien even snel tussendoor.. maar reken er maar niet op..
    jammer.. :(


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.