• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie ;)


    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Er zijn 4 slaapkamers, 1 voor de jongens en 3 voor de meisjes
    Ik zal aangeven waneer het nacht enzo is, want 1 dag in het topic kan langer of korter zijn dan in werkelijkheid

    Regels:
    - Alle normale regels van quizlet gelden ook hier
    - Geen mensen buitensluiten of afkraken
    - Geen andere personages besturen, wil je een gesprek met iemand voeren vraag het dan even
    - Minimaal 200 woorden per stukje! Dat is makkelijk te halen!
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Niemand behalve ik opent hier topics voor
    - Niet in een dagje stoppen doe dan gewoon niet mee
    - Melden als je afwezig zal zijn voor een aantal dagen
    - 16+ mag, maar zet het erbij voor de mensen die het liever niet lezen

    Invullijstje:
    Naam:
    Karakter:
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    Uiterlijk (foto en tekst):
    Bijzonderheden:
    Hobby's:
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt:

    Rollen:
    Jongens:
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright Jackxdaniels
    -Murno Parker Hunter Seaver


    Meisjes
    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Abdel "Abbey" Felicia Thompson brookie
    -Rosely Moore Ruexx
    -Amy-Louisa Flora Campbell Squib
    -Hailey Mary King Squib
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Nereah "Reah" Aserianachtkat


    Het huis:



    De slaapkamers (voor de jongens blauw met groen in plaats van geel rood):



    Zitkamer:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 13:29 ]


    Dont say why me, say try me

    James Julian Mathers

    James is een lieve, sterke, koppige jongen. Hij wil nooit gezegd worden wat hij moet doen. Als dat wel gebeurt richt hij soms een hele scene op. Hij is erg stoer en alles maar hij is altijd bang dan hij anders is en dat niemand hem aardig vind. Gelukkig maakt hij snel vrienden, maar soms kan hij heel arrogant overkomen op mensen. Als je hem goed genoeg kent zal hij altijd aardig zijn

    James heeft eigenlijk geen zin een dit hele gebeuren. Hoewel hij de jongens wel kent zijn ze nooit echt vrienden geweest.



    gespierde jongen met zwart-bruin haar en bruine ogen
    ongeveer 1.76 meter lang en een blanke huidskleur
    hij draagt graag donkere kleren en het liefst ook petten of hoody's

    bijzonderheden:
    hij is onzeker ook al zou je het niet verwachten
    hij is goed in mensen voor de gek houden
    hij is heel erg koppig

    Hobby's
    skaten
    uitgaan
    breakdance

    Hij valt vaak op meisjes die iets dikker zijn en niet al te lang. Het liefste brunettes en blanke meisjes.


    Melody Sarah McNeckle

    Melody is een actief meisje. Ze kan ontzettend druk zijn maar ook heel rustig. Ze helpt graag anderen en is gek op de buitenwereld. Misschien verwacht je niet dat een 16-jarig meisje nog graag sprookjes leest maar zij dus wel. Soms zorgt haar grote fantasy wel voor wat vreemde blikken van andere mensen, maar dat kan haar niet zo veel schelen. Ze is ontzettend goed in vrienden maken en is totaal niet onzeker. Helaas kan ze soms een beetje tactloos zijn wat sommige mensen nogal vervelend vinden.

    Ze heeft er erg veel zin in. Ze is niet echt van plan om echt een man te zoeken maar ze vond het leuk om te proberen. Gelukkig dwingen haar ouders haar niet om dingen te doen die ze niet wil, terwijl dat in vele andere gezinnen wel gebeurt




    Melody heeft blonde haren en bruine ogen. Ze draagt graag lossere t-shirts met de leukste figuren erop, zoals die van Disney. Ook draagt ze graag jeans of korte broekjes in aparte kleuren zoals roze, groen, geel of paars. Ze is absoluut niet dik en heeft verder gewoon een gemiddeld figuur van iemand van 16. Ze is ongeveer 1.65 meter

    Bijzonderheden van Melody:
    Haar fantasy
    Het feit dat ze blonde haren heeft en bruine ogen
    Haar enthousiasme voor alles wat ze doet

    Haar hobby's zijn:
    Uitgaan
    Chatten
    Winkelen
    Schrijven
    Zingen
    Acteren
    Dansen
    Tekenen
    Hardlopen

    Ze valt meestal op gespierde jongens met een donkere haarkleur en een blanke huid.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 20:15 ]


    Dont say why me, say try me

    Mag ik een meisje reserveren? Ik wil eigenlijk wachten tot er wat meer mensen meedoen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een meisje reserveren?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    jullie staan op de lijst en @pebble maakt niet uit we kunnen voorlopig toch niet beginnen we moeten nog 2 jongens en 6 meisjes :S


    Dont say why me, say try me

    Ik wil ergens wel een jongen maar ik denk erover na... Het staat iig nu tussen mijn topics


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik denk er nog ff over na, want ik weet niet of ik genoeg tijd heb

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 9:21 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik denk ook nog even na, ik twijfel een beetje.


    Do what people say you can't.

    Naam: Rosely Moore (bijnaam Rose)
    Karakter: Rosely is een vrolijk en spontaan meisje. Ze kan heel druk zijn en ze zegt wat ze denkt. Vaak denkt ze niet na over de gevolgen die haar woorden kunnen aanbrengen. Rose heeft veel hobby's en is altijd druk bezig. Ze kan niet tegen stilte en alleen zijn.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders? Rosaly haar ouders vinden dat het tijd wordt dat ze een vriendje krijgt, dus hebben zij haar hierheen gestuurd, terwijl ze zelf helemaal niet wil gaan.
    Uiterlijk (foto en tekst):

    Rose heeft lang bruin haar en is 1.68m. Rose houdt van kleurrijke kleding, het maakt haar niet veel uit of het strak of los zit.
    Bijzonderheden: Rosaly heeft claustrofobie. Ze houdt er niet van om ergens opgesloten te zitten.
    Ook kan ze niet alleen zijn.
    Rose heeft heel veel hobby's
    Hobby's: Zingen en daarbij gitaarspelen
    Dansen
    Voetbal
    Volleybal
    Winkelen
    Chatten
    Leuke dingen doen met vriendinnen
    Op het strand liggen en dan niet verbranden
    Zwemmen
    Duiken
    Acteren (ze zit op een toneelschool)
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Rose valt op jongens met bruin of blond haar en mooie ogen. En ze moet met hem kunnen praten. Hij moet niet verlegen zijn.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik wil wel een jongen maken, maar zoveel ervaring heb ik niet, ik doe aan 3 rpgs mee, maar één is vast gelopen. Ik kan normaal wel 200 woorden schrijven, je mag kiezen of ik mee doe of niet.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ik wil wel een jongen en dan vul hem vanavond of morgen in


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vul haar morgen in.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vul mijn personage morgen in, ga nu slapen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    mooizo nog 5 meisjes :)


    Dont say why me, say try me

    Naam: Munro Parker Hunter
    Karakter:
    Murno is niet zoals de meeste jongens. Hij is nogal rustig en staat met beidde voeten op de grond. Hij heeft eigenwaarden en bijna net zoveel respect voor anderen als voor zichtzelf. Respect moet je verdienen. Ook zijn vertrouwen moet je verdienen, maar hij zal ook altijd zijn best doen om iemand anders vertrouwen te winnen. Hij kan hele dagen lezen en heeft liever een goed gesprek over de toekomst dan een oppervlakkerig gesprek over hoe ‘hot’ het meisje dat net langs liep wel niet was. Je verwacht het misschien niet van een 16-jarige, maar hij irriteert zich dood aan het feit dat jongens over meisjes praten alsof ze niets waard zijn. Dit komt voornamelijk omdat zijn beste vriendin een tienermoeder is. Munro is ook vrij veel beïnvloed, aangezien hij al aardig veel heeft meegemaakt.. Hij is vrij slim, al is het meer boekenwijsheid dan acht straatwijsheid/ Dit merk je ook vaak aan de manier waarop hij over bepaalde dingen praat. Hij heeft ook altijd wel altijd advies en luistert graag naar mensen, vooral omdat dat betekend dat hij zelf niet zo heel veel hoeft te praten. Hij houdt niet al te veel van zelf praten, bang dat hij iets zegt wat beledigend is of ongepast. Hij is altijd eerlijk, maar zegt dingen soms wel zo dat het meerdere dingen kan betekenen, niet dat hij er problemen mee heeft om mensen te kwetsen, maar er zijn mensen die hij liever niet kwetst. Hij belooft bijna nooit iets wetende dat hij zich moeilijk aan belofte kan houden en er niet van houd om mensen teleur te stellen, maar als hij iets belooft dan kan je er vanuit gaan dat het goed komt. Natuurlijk heeft hij ook zo zijn ‘stoere jongens’ trekjes. Hij is soms een beetje te zeker van zichzelf en kan heel erg irritant zijn. Ook wil hij altijd gelijk hebben en vindt hij dat hij gelijk heeft tot het absolute tegendeel is bewezen. Ook heeft hij een voorliefde voor gamen en sarcasme. Zijn ouders vinden dat hij minder moet gamen omdat zijn zicht al niet helemaal perfect is. Gamen is iets wat hij bijna even graag doet als films kijken. Horror, thriller en actie zijn zijn favoriete genres, maar hij is altijd berijd om drama of wat dan ook te kijken. Ook kan hij soms een beetje naïef zijn, als in: hij denkt altijd dat alles wel goed komt, is soms een beetje te relaxed. Ook heeft hij een paar keer van jongens te horen gekregen dat hij gay was om vervolgens van zijn zus te horen dat het best zou kunnen. Hij is twee keer geschorst, één keer omdat hij een leraar out-smarte (Wat is dit in het NL?) en daarna een cunt noemde en één keer omdat hij weigerde aan iets mee te doen, wat hij zelf een hele domme reden vond. Munro heeft namelijk een angst voor niks kunnen zien en weigerde dus mee te doen aan een opdracht waarvoor je geblinddoekt werd. Hij kan er niet tegen als mensen te veel domme opmerkingen maken en heeft vaak het geduld niet om ze het uit te leggen, al probeert hij het wel. Hij is niet snel boos en zelfs als hij echt boos is zegt hij niks waar hij later spijt van krijgt, vooral omdat hij gelooft dat als je iets zegt als je boos bent je het meestal wel echt meent. Een soort van een woorden van een dronken man zijn de gedachte van een nuchtere, maar dan met een boze man. Hij gelooft ook in YALT, you actually live twice. Nou is het deels omdat hij een hekel heeft aan YOLO, maar ook omdat hij zo zijn theorieën heeft. Hij gelooft erin dat je als je geboren wordt dat je je hele leven te zien krijgt en dan mag bepalen of je het wil leven of niet (Hier verklaart hij wiegendood mee.) en dat je aan het einde van je leven gevraagd wordt wat je anders zou willen doen, dan mag je het een tweede keer proberen. Veel mensen vinden het raar dat hij (nu al) zulke gedachtes heeft, maar hij vindt het niet meer dan het resultaat van iets teveel tijd om na te denken. En ook misschien wel van iets te veel fantasie en teveel lezen.
    Hij en zijn vrienden zijn niet de standaard hangjongeren. Vooral omdat uit zijn ‘hele’ vrienden groep, maar één iemand rookt, niemand drinkt en er is één heel koppel. Ze doen wel veel samen, dus als je zijn vrienden niet mag zal je niet zo heel veel tijd met hem door kunnen brengen. Hij kan van zijn vrienden veel hebben, zelfs grapjes over hoe meisjes achtig hij is, maar vindt het nog steeds niet leuk. Verder is hij soms een beetje afgesloten en weten mensen niet veel van hem omdat hij vindt dat als iemand er niet naar vraagt, ze het ook niet hoeven te weten. Hij heeft er een hekel aan dat hij in november jarig is, de 18de, omdat hij dan niet kan schaatsen met zijn verjaardag, de meeste attractieparken gesloten zijn en hij ook niets zomers kan doen. Hij heeft overal een mening over en heeft vrij veel vooroordelen. Hij luistert veel en graag muziek en zijn muziek staat meestal net iets te hard. Daardoor hoort hij mensen vaak niet en denken mensen dat hij ze negeert, iets wat in sommige gevallen niet geheel onwaar is. Toch zou hij echte vrienden nooit negeren. Hij kan er wel goed tegen als hij genegeerd wordt, behalve als hij echt iets belangrijks te zeggen heeft of als het is vanwege iets wat hij helemaal niet gedaan heeft. Munro heeft ook een vrij lage pijngrens en blijft dan het liefst ook zo ver mogelijk bij alles wat ook maar een beetje pijn kan bezorgen vandaan. Hem kan het ook niet veel schelen als hij dan een lafaard genoemd wordt. Hij komt zoms ook nogal bang over omdat hij absoluut niet tegen geschreeuw kan, maar dat is gewoon omdat hij er niet tegen kan, als in hij heeft er echt last van. Ook kan hij er niet tegen als mensen heel veel andere aanraken, of eigenlijk specifiek hem aanraken. Hij is niet de meest aanraakbare persoon en hecht heel wat waarde aan zijn persoonlijke ruimte en als je daarin mag komen moet je je op zijn minst een beetje speciaal voelen.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders? Het was meer een idee van zijn ouders. Munro vindt dit hele gedoe een beetje belachelijk en hoopt hier eerder een goede vriendin te vinden dan echt een nieuwe liefde. Hij gelooft sowieso niet dat je zo snel verliefd kan worden.
    Uiterlijk (foto en tekst):



    Murno is ongeveer 1.80, wat nog niet eens zo heel lang is als je rekening houd met zijn ouders hun lengte. Hij is niet dik of erg gespierd, maar is ook geen mager en tenger gestalte. Hij heeft blauwe ogen die altijd een grijze gloed hebben en meestal wel vrolijkheid uitstralen, soms lijken ze een beetje ijzig. Verder heeft hij bruine haren die in de winter iets donkerder zijn als in de zomer en meestal wel deze lengte. Soms is het iets langer, soms iets korter maar het wijkt nooit te veel af van deze lengte. Meestal heeft hij een gewone spijkerbroek aan (nee, die zit niet op zijn knieën) en dan een normaal shirtje of blouse. Heel soms een spencer of een gilet, maar dit is alleen voor formele dingen of als zijn ouders het aan hem vragen om een keertje te doen. Zijn haar zit bijna altijd het zelfde, maar als hij ’s morgens wakker wordt of net gedouchte/gezwommen heeft staan het vrolijk alle kanten op.
    Bijzonderheden:
    Hij heeft een vrij hoog IQ en uitzonderlijk goed geheugen
    Hij heeft een angst voor donker, als in niks kunnen zien.
    Hij heeft twee honden (Die zijn helemaal van hem, zijn ouders betalen alleen alles)
    Hij kan ‘s nacht heel slecht slapen
    Hij eet ongelofelijk veel.
    Hij heeft veel meisjes achtige trekjes (Waarschijnlijk omdat hij vier zussen heeft.)
    Hij moet altijd iets om zijn pols dragen.
    Hobby's:
    -Freerunnen
    -Lezen
    -Basketbal
    -gitaar spelen
    -Schrijven
    -Karten
    -Muziek luisteren
    -Film kijken
    -Rondhangen
    -Gamen
    -Puzzels oplossen(Als in Professor Laytonachtig)
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt:
    Qua innerlijk: Meisjes met lef, die niet snel opgeven, die weten wat ze willen, slim, niet TE zelfverzekerd, die niet alles ‘gewoon’ vinden, die nieuwsgierig zijn. Ook vindt hij het geweldig als meiden initiatief tonen en als ze niet te snel gaan. Als ze kleine dingen weten te waarderen. Het zou geweldig zijn als ze van honden houd en graag buiten is. Ook ze het fijn zijn als ze punk en rock luistert, aangezien dat zijn favoriete muziek genre is. Ze moet niet snel op haar teentjes getrapt zijn en tegen een grapje kunnen. En ze moet absoluut niet huppel zijn.
    Qua uiterlijk: Meisjes met rood haar vind hij het aantrekkelijkst, daarna meisjes met zwart haar. Groene ogen vind hij het mooist, maar hij vind alles goed zolang er maar een kleine twinkeling in te zien is. Hij wil geen ongelofelijk dun meisje, maar ze moet wel voor zichzelf zorgen. Het liefst niet kleiner dan 1.70, want anders wordt het verschil wel erg groot. Maar als er een klik is zijn deze punten al snel vergeten.



    Oke, hij is af. Ik doe er niks meer aan. Helemaal niks meer. Hij is goed zo.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 0:41 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    hij is prima zo :) natuurlijk mag je hem nog wel aanpassen tot het spel echt begint


    Dont say why me, say try me