• Wat als een paar ouders van drie 16 jarige jongens ineens bedenken dat die jongens eindelijk maar eens een vriendin moeten zoeken? Wat als ze negen 16 jarige meisjes uitnodigen om samen met de jongens voor een tijdje in een huis te gaan zitten? Zal het plan van de ouders slagen en vind elke jongen een meisje of gaat het helemaal mis? Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan of zal iedereen elkaar gewoon vervelend gaan vinden of erger zelfs, haten? Aan het einde is het wel de bedoeling dat de jongens een keuze maken tussen de meisjes, maar willen de meisjes dan nog wel? Of vinden de meisjes de jongens helemaal niet leuk meer? De keuze ligt bij jullie ;)


    Huisregels
    Iedereen is aanwezig bij het avond eten van 6.00 tot 7.00
    Voor de rest van de dag staat er een buffet met eten waar je van mag eten wanneer je maar wilt
    Elke vrijdag avond is er een feestje van 8.00 tot later
    Iedereen mag na 11.30 niet meer naar buiten
    Elke dinsdag ochtend kunnen de mensen uit het huis naar de stad
    Contact met de rest van de wereld kan allen met brieven die verstuurd worden vanuit de stad waar je ze dinsdagochtend heen kan brengen
    Op elke kamer hangt een belletje waar je aan kan trekken voor je bediendes

    Er zijn 4 slaapkamers, 1 voor de jongens en 3 voor de meisjes
    Ik zal aangeven waneer het nacht enzo is, want 1 dag in het topic kan langer of korter zijn dan in werkelijkheid

    Regels:
    - Alle normale regels van quizlet gelden ook hier
    - Geen mensen buitensluiten of afkraken
    - Geen andere personages besturen, wil je een gesprek met iemand voeren vraag het dan even
    - Minimaal 200 woorden per stukje! Dat is makkelijk te halen!
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Niemand behalve ik opent hier topics voor
    - Niet in een dagje stoppen doe dan gewoon niet mee
    - Melden als je afwezig zal zijn voor een aantal dagen
    - 16+ mag, maar zet het erbij voor de mensen die het liever niet lezen

    Invullijstje:
    Naam:
    Karakter:
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    Uiterlijk (foto en tekst):
    Bijzonderheden:
    Hobby's:
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt:

    Rollen:
    Jongens:
    -James Julian Mathers BigFatLiar
    -Damian Nathaniël Wright Jackxdaniels
    -Murno Parker Hunter Seaver


    Meisjes
    -Melody Sarah McNeckle BigFatLiar
    -Leah Isabella McGeorge pebble
    -Abdel "Abbey" Felicia Thompson brookie
    -Rosely Moore Ruexx
    -Amy-Louisa Flora Campbell Squib
    -Hailey Mary King Squib
    -Ness Allison Candler nessje
    -Cat Summers xJules001
    -Nereah "Reah" Aserianachtkat


    Het huis:



    De slaapkamers (voor de jongens blauw met groen in plaats van geel rood):



    Zitkamer:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 13:29 ]


    Dont say why me, say try me

    mag ik een meisje reserveren, ik vul haar zo in


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Amy-Louisa Flora Campbell oftewel Amy
    Karakter: Amy is one of the boys. Ze is recht door zee en kan mensen daarmee onbedoeld kwetsen. Ze kan onverschillig overkomen wat haar docenten en ouders behoorlijk kan irriteren. School interesseert haar helemaal niets waardoor ze driekwart van de lessen met haar vrienden zit te klieren. Ze houdt niet van mensen die om de dingen heen draaien en daarom kan ze niet zo goed overweg met de meesten meiden, haar docenten en haar ouders. Haar ouders keuren haar jongensachtige gedrag af waardoor er spanningen zijn ontstaan tussen haar en haar ouders.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?: Dit is een idee van Amy's ouders omdat ze bang zijn dat Amy anders geen vriend zal vinden, ze is namelijk nogal jongensachtig.
    Uiterlijk:



    Amy is 1,69. Ze is dun, ze heeft nog nooit gelijnd en zou het zelf niet erg vinden om juist een paar kilo aan te komen maar ze is gewoon heel dun. Ze heeft een fijn gezicht met een wipneusje en amandelvormige, bruingroene ogen omringd door lange, zwarte wimpers. Ze heeft zwarte krullen die ze in een korte bob heeft geknipt - bovenste kapsel.
    Bijzonderheden: Amy is opgegroeid met vier oudere broers.
    Ze is een geweldige hardloopster
    Het enige sieraad dat ze draagt is een leren armbandje
    Hobby's: Een beetje met vrienden rondhangen, films kijken, haar tijd op tumblr vergooien, lezen, skaten, voetballen - niet serieus gewoon een balletje trappen met vrienden op het schoolplein of in het park, docenten klieren en hardlopen zijn haar favoriete bezigheden.
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Amy heeft nooit veel belangstelling voor jongens getoond. Hierdoor heeft ze niet echt een type maar een ding is zeker, ze valt niet op players en seksistische jongen. Ze vind jongens met een donkere uitstraling - donker haar en donkere ogen - over het algemeen wel aantrekkelijk

    is ze goed?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 18:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Ik maak straks of deze avond mijn personage.(;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Naam: Leah Isabella McGeorge
    Karakter: Leah is een onzeker meisje, die al haar problemen weg lacht. Ze gebruikt het als een schild. Voor onbekenden en mensen die haar niet zo goed kennen, lijkt Leah een heel vrolijk en aardig meisje, maar de mensen die het dichtst bij haar staan weten van haar onzekerheid en problemen. Leah geeft zichzelf overal de schuld van, ook al is het heel duidelijk dat het niet zo is. Al sinds dat ze klein is is ze op school gepest, omdat ze stotterde. Dit heeft ze afgeleerd door veel logopedie, maar de kinderen bij haar op school bleven haar ermee pesten. Ook omdat Leah op een boerderij woonde, haar vader was veeboer, en Leah als klein kind mollig was, noemden veel kinderen haar koe. Hiermee zijn ze tot noch toe niet gestopt. Door dit alles is het zelfbeeld van Leah erg achteruit gegaan, ook al stottert ze nu bijna nooit meer. Ook is ze enorm afgevallen en is ze nu gewoon slank. Om dit afschuwelijke gevoel weg te stoppen moet Leah enorm veel afleiding hebben. Heeft ze dit niet, dan kan ze het gevoel niet anders wegstoppen dan dit door middel van zichzelf pijn te doen. Thuis heeft ze nooit iets van de pesterijen gezegd, ze liet niets merken en verschuilde zich achter haar schild. Door dit alles vind Leah het moeilijk om mensen te vertrouwen en blijft ze het liefst op de achtergrond. Ze laat je alleen door haar schild heen als ze van je houdt, en dat heeft veel tijd nodig. Ze zal ook alleen bevriend met je willen raken als je je best ervoor doet, zodat ze zeker weet dat het niet iemand is die haar voor de gek houdt. Het schild van Leah is zo geloofwaardig dat ze het zelf ook wel eens gaat geloven, en dan voelt ze zich ook echt vrolijk, maar als iemand weer een rotopmerking maakt dan zakt dit meteen weer in. Buiten alle problemen die ze heeft om is Leah een heel zorgzaam, behulpzaam en zachtaardig meisje, maar de enige die haar zo kent is haar beste vriendin. Ook zij had veel problemen en werd gepest, waardoor ze afgelopen zomer zelfmoord gepleegd heeft. Dit heeft Leah's hart gebroken en zit ze er nog steeds mee. Verder kan Leah heel goed tekenen en zingt ze ook niet slecht, iets wat ze erg leuk vindt om te doen.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    In eerst instantie was het een idee van haar ouders, maar ze wilt het graag proberen. Ze hoopt dat ze de kinderen niet van school kent en er vrienden, en misschien wel een vriendje, aan overhoudt.
    Uiterlijk (foto en tekst):




    Brittany Snow.

    Leah heeft lange lichtblonde krullen, die van nature eigenlijk rood zijn. Ze wilde hier niet nog erger door gepest worden, dus verft het al vanaf haar 12e lichtblond. Verder heeft ze nog grote lichtblauwe ogen, omringt door van nature zwarte lange wimpers, die in de ochtend en in de avond meer naar het groen neigen. Dit kan aan het licht liggen, maar zelf vindt Leah het wel bijzonder. Leah heeft een lengte van ongeveer 1,60 meter, eigenlijk net iets daaronder en heeft een tenger lichaam. Vroeger was ze altijd mollig geweest, waardoor ze enorm veel is gaan sporten en afvallen. Hierdoor is ze nu best sterk, hoewel dat niet aan haar bouw te zien is. Leah heeft een hoog, schattig stemmetje, maar geen boerenaccent, zoals veel mensen wel denken als ze horen dat ze op een boerderij woont.
    Bijzonderheden:
    Doordat haar beste vriendin is overleden, heeft Leah de voorletter van haar naam, een A, op haar schouderblad laten tatoeëren.
    Hobby's:
    - Tekenen.
    - Zingen, af en toe schrijft ze ook liedjes, maar die vindt ze nooit erg goed.
    - Lachen, hoewel dit niet altijd echt is.
    - Films kijken
    - Een blog bijhouden (ze heeft Tumblr en is er een soort van verslaafd aan)
    - Hardlopen. Dit doet ze graag zodat ze wat frustratie eruit kan gooien en tegelijkertijd gezond bezig is.
    - Piano spelen, dit doet ze al vanaf haar vijfde en ze is er behoorlijk goed in. Dit combineert ze vaak met zingen.
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt:
    Leah valt op jongens die groter zijn dan haar, hoewel bijna elke jongen dat is. Verder heeft ze niet specifiek een type, hoewel ze een zwak heeft voor jongens met donker haar. Het liefst heeft ze een jongen die gevoelig en zorgzaam is, ze houdt niet van stoere types. Flirten kan ze zelf helemaal niet goed, dus ze zou het ook fijn vinden als de jongen de eerste stap zou zetten.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 22:22 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Damian Nathaniël Wright
    Karakter:Damian is iemand die heel erg sportief is. Je vind hem vaak in de fitness of hij gaat hardlopen. Hij gaat ook vaak boksen en zwemmen als hij niet kan hardlopen. Zo werkt hij zijn frustraties uit. Hij is heel erg onzeker over zichzelf en zijn lichaam. Je moet tegen hem beginnen met praten of anders zegt hij helemaal niks. Hij kan ook heel erg droog zijn, maar dat is omdat hij zijn gevoelens verstopt. Hij is eigenlijk een heel erge gevoelige jongen, maar dat zul je niet snel merken. Degene die Damian kent weet dat hij eerlijk is tegen iedereen en snel zou zeggen als iets hem niet aanstaat als hij die iemand kent en weet dat hij of zij tegen een stootje kan. Hij houd er niet van om mensen te kwetsen. Hij kan ook redelijk snel kwaad worden en dan moet je uit zijn buurt blijven. Hij heeft ook niet graag dat er ‘trutjes’ aan zijn lijf komen of ambetant tegen hem doen, daar kan hij ook snel geïrriteerd of snel kwaad van worden. Hij kan ook wel gamen, maar doet het niet vaak omdat hij er redelijk agressief van kan worden. Hij is een echte horrorfanaat, maar kijkt niet vaak tv omdat hij altijd wil bezig zijn.Hij is ook niet vies van alcohol of sigaretten, maar doet het niet vaak omdat hij sportief wilt blijven en zijn sixpack in takt wil houden.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders? Hij weet niet echt wat hij er van moet denken. Hij snapt zijn ouders wel dat ze zich zorgen om hem maken, maar snapt niet waarom hij het zelf niet kan bepalen.
    Uiterlijk:



    Damien is ongeveer 1m82, een normale blanke huid met wat kleine moedervlekken en is vrij gespierd. Hij heeft donkerbruin haar wat soms meer zwart lijkt. Hij heeft volle lippen, grijsblauwe ogen en wat dikkere wenkbrauwen.
    Bijzonderheden:
    Hij kan zorgzaam zijn als je zijn vriend word.
    Je kunt hem snel kwaad maken.
    Hij is gevoeliger dan iedereen denkt door zijn droge houding.
    Hobby's:
    *Soms uitgaan met vrienden
    *Fitnessen
    *Hardlopen
    *Gitaarspelen
    *Boksen
    *Zwemmen
    *Lezen
    *Horror films zien
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Het maakt hem niet uit welke kleur van haar ze heeft, alleen moet ze mooie ogen hebben. Het meisje moet spontaan zijn, niet al te trutachtig (,want daar houd hij niet van en dat kan hem kwaad maken) en sportief. Hij wilt een meisje die anders is dan het typische meisje. Het maakt hem niet uit of ze mooi of lelijk is, hij wilt zich gewoon goed kunnen voelen bij haar.

    Is hij zo goed? Of moet ik hem veranderen?;s


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    allemaal leuke rollen kzal het morgen avond allemaal goed zetten heb nu geen pc en dan is het wat lastig.... nog 4 meisjes te gaan dan kunnen we begginnen :) vergeet niet dat als je wil je 2 rollen mag


    Dont say why me, say try me

    Meestal kan ik mijn personages niet uitgebreid genoeg maken, nu heb ik problemen met hem niet te lang maken...
    Ik denk er nog over na of ik een meisje wil, maar ik denk dat ik het sowieso leuker vindt om jongens te spelen


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik ga nog een meisje invullen


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Hailey Mary King
    Karakter: Gek is waar veel mensen het eerst aan denken bij Hailey. Ze is impulsief, enthousiast en vrolijk. Omdat ze zo impulsief is denkt ze vaak niet na voor ze iets zegt of doet waardoor ze dom over kan komen. Ze heeft absoluut geen schaamte en knuffelt zelfs vreemden op straat zomaar.
    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders? Het was oorspronkelijk het idee van haar ouders maar Hailey heeft er ook wel zin in, niet om de jongens maar omdat ze dan weer nieuwe mensen ontmoet en nieuwe vrienden kan maken.
    Uiterlijk (foto en tekst):


    Hailey is 1,73 en heel normaal gebouwd verder. Dat is dan ook het enige normale aan Haileys uiterlijk. Ze heeft een vampierbleke huid die ontzettend snel verbrand. Haar haar is momenteel lila maar veranderd om de paar weken van kleur. Ze heeft blauwe ogen die ze vaak licht opmaakt maar ze nadruk legt ze vaak op haar mond die ze in een felle kleur stift. Ze heeft twee tattoos.


    Deze van een strikje op haar heup en eentje van een vogeltje op haar pols en er zullen in de toekomst zeker nog tattoos bijkomen.


    Ze kleed zich nogal alternatief. Ze is dol op oversized, kleurrijke shirts en truien met shorts eronder die vaak maar net onder de shirts uitsteken met kniekousen in felle kleuren en patronen eronder en een stel felgekleurde gympen eronder.
    Bijzonderheden:
    Ze verft haar haar heel vaak
    Ze kleed zich alternatief
    Ze is een knuffelpersoon
    Ze is aan het sparen voor een hippiebusje
    Ze verzameld kniekousen en vakantieshirts.
    Hobby's: Haar hobby's zijn met haar honden spelen, zwemmen, shoppen, haar haar verven, make-up en kapsels uitproberen.
    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Jongens waarvoor Hailey valt moeten humor hebben, ze mogen absoluut niet doorsnee zijn. Het liefst een beetje een apart uiterlijk. Ze zoekt een sociale jongen die van dieren houdt.


    Remember to be ridiculous.

    mag ik een meisje reserveren?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    hooooi, kan ik nog mee doen? Ik wil er wel bij zeggen dat dit pas een van mijn eerste RPG's is dus ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt..


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    tuurlijk mogen jullie 2 meedoen voor jullie beide een meisje (jongens zijn op) en @squib leuk :) dan zoeken we nog 1 meisje! wie o wie! morgenavond pas ik de openings post aan maak ik hopelijk het topic omdat we kunnnen begginnen en zal ik een info storry inelkaar zetten :)
    dus let op waarschijnlijk morgen avond beginnen! behalve als de laatste rol nog niet is ingevuld. Als we voor vrijdag niemand hebben dan zal ik wel een derde rol nemen (vind ik niet erg hoor)
    en @alle nieuwe mensen ik heb verder ook pas in een rpg gespeelt hoor! dus dat maakt echt niet uit


    Dont say why me, say try me

    Naam: Cat Summers
    Karakter: Cat is een vrolijk en oprecht meisje. Ze is altijd optimistisch. Wel vind ze het redelijk moeilijk om mensen te ontmoeten en leren kennen.

    Heeft jou karakter er zin in of is dit alles gewoon een idee van je ouders?
    Ze heeft zichzelf niet opgegeven. Haar beste vriendin heeft dat voor haar gedaan. Ze vond dat Cat veel te vaak thuis zat en wilde dat ze eens wat nieuwe mensen zou ontmoeten. Cat zelf heeft er gemengde gevoelens over. Aan de ene kant vindt ze het doodeng maar aan de andere kant is ze altijd in voor een nieuw ‘avontuur’.

    Uiterlijk (foto en tekst):
    Cat heeft een schattig en onschuldig uiterlijk. Ze heeft mooie grote bruine ogen en ook bruin haar. Verder draagt ze altijd een ring om haar wijsvinger die ze van haar overleden oma heeft geërfd.



    Bijzonderheden: Cat is doof. Dit is ze op haar 12de geworden door een ongeluk. Ondertussen kan ze er redelijk mee om gaan. Ze heeft goed leren liplezen maar vind het fijner om gebarentaal te gebruiken. Haar beste vriendin en haar ouders hebben dit geleerd om goed met Cat te kunnen communiceren.
    Ook heet Cat eigenlijk Catarina maar dit vond ze veel te tuttig klinken.

    Hobby's:
    Sporten. Waaronder Judo en Boksen haar favorieten sporten zijn. Verder vind ze het leuk om een stuk te gaan hardlopen.
    Shoppen. Net zoals bijna elk meisje vind Cat shoppen geweldig. Vooral met haar beste vriendin lelijke kleding passen vind ze hilarisch.
    Piano spelen. Dit doet ze echter niet meer sinds dat ze doof is.
    Kitesurfen. Cat woont in een huisje dicht bij het strand samen met haar ouders. Sinds haar 8ste doet ze aan kitesurfen. Dit doet ze bijna iedere dag.


    Op wat voor soort jongens/meisjes je valt: Ze zoekt een lieve jongen die haar accepteert zoals ze is. Het uiterlijk doet er voor Cat niet echt toe.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 21:53 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    --

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 14:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kan ik een meisje reseveren? Dan vul ik hem thuis of op me BB in^^


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.