• Ik ga 'm namelijk cosplayen. Nu mijn Marshall Lee cosplay klaar en gedragen is, wil ik aan iets nieuws beginnen. Deze wil ik nog veel meer tijd en moeite in stoppen eigenlijk. Ik heb zoveel leuke ideeën! Als jullie willen post ik hier het proces wel. Er is nu nog niet veel om te laten zien, heb alleen nog maar een paar sparkles voor op de hoodie. (:

    Hebben jullie Rise of the Guardians al gezien? Je moet 'm echt kijken hoor! Hij is zo mooi.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Wat is dat?


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Wat is dat?


    Iets duidelijker zou wel fijn zijn. Wat is wat? Bedoel je wie Jack Frost is? Wat cosplayen is?

    Jack Frost is deze awesome character hier.



    Cosplayen is wanneer je een kostuum maakt (of koopt) van een bepaalde character, deze aantrekt en je vervolgens gedraagt als deze personage. In dit geval is dat voor mij dus de bovenste character, Jack Frost. (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Ik wil die film nog zien, dus ik kan nog niets over hem zeggen. Ik weet wel dat hij bij het McDonalds speeltje geen schoenen aan heeft.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Die wil ik echt graag zien! Probleem is dat mijn vrienden niet van zulke films houden :c


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik wil die film zo snel mogelijk zien! Een goede vriendin van mij en ik zijn echt grote fans van animatiefilms. ^^

    PercyWood schreef:
    Ik wil die film nog zien, dus ik kan nog niets over hem zeggen. Ik weet wel dat hij bij het McDonalds speeltje geen schoenen aan heeft.


    Klopt, hij loopt op blote voeten. Vind ik best grappig eigenlijk, dan mag ik voor het eerst op blote voeten rondlopen op een conventie. En zeker omdat het buiten is, is dat grappig.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Welch schreef:
    Ik wil die film zo snel mogelijk zien! Een goede vriendin van mij en ik zijn echt grote fans van animatiefilms. ^^


    Dan ga je deze super vinden! Ik ben helemaal geen fan van animatiefilms, like helemaal niet, maar dit is één van de beste films die ik ooit heb gezien!


    I look inside myself and see my heart is black.

    Howell schreef:
    Die wil ik echt graag zien! Probleem is dat mijn vrienden niet van zulke films houden :c


    Ga er dan alleen heen; deed ik ook. Is het waard hoor! Haha.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Ik houd sowieso van animatiefilms


    26 - 02 - '16

    JACKFROSTFANHERE ;V;


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ik ben die film gaan kijken met een vriendin :')
    Die paashaas is echt grappig...vooral de kleinere versie dan, die is schattig.
    Post het proces maar, ben benieuwd (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Ik ben die film gaan kijken met een vriendin :')
    Die paashaas is echt grappig...vooral de kleinere versie dan, die is schattig.
    Post het proces maar, ben benieuwd (:


    Haha ja hij is zo geniaal. Geweldig dat ze 'm ook echt hebben neergezet als een coole gast met een Australisch accent. (:
    En zal ik zeker doen, thanks.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Ik was aan Jack Frost aan het denken uit de film Santa Clause 3. >.<



    Nee, sorry, dan ben ik geen fan. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik was aan Jack Frost aan het denken uit de film Santa Clause 3. >.<



    Nee, sorry, dan ben ik geen fan. :')


    Hahaha nee die ga ik niet cosplayen. Ik ga voor de niet-creepy, sexy Jack Frost.


    I look inside myself and see my heart is black.