• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en xTomlinster.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en xTomlinster maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. VRIJ
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster.
    -Liam James Payne. xAmore.

    Meisjes (max 3)
    -Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    -Zora Arwen Johnson. Purrfect
    -Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    -Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. xAmore.
    -Melody Eliza Payne, xTomlinster
    -Brady Sam Horan. Purrfect

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 11:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Yay (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een meisje reserveren? Dan vul ik hem gelijk in c:


    I've become so numb

    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Liam is een zachtaardige, lieve jongen die nog geen vlieg kwaad zou doen. Toch is er een minpuntje aan hem te zien en dat is wraak. Als Liam zijn vrienden of familie pijn wordt gedaan doet hij er alles aan om de veroorzaker terug te pakken, maar dan drie keer zo erg. Liam geeft niets om geld of talent, maar om liefde en vriendschap. Hij is heel gewillig en zal vaak de leiding nemen als het nodig is, maar hij houdt zich net zo goed op de achtergrond.
    Uiterlijk:


    Paard: Liam bezit een achtjarige merrie met de naam Neera. Liam kan niet zo goed paardrijden en dus is de keuze van zijn paard een beetje misplaatst, want het is een pittig beestje dat wel degelijk een ervaren berijder nodig heeft. Toch heeft Liam haar gekozen omdat ze verder hartstikke lief is.


    Slecht in/zwakte: Paardrijden.

    Naam: Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.
    Leeftijd: Zestien jaar.
    Karakter: Evelynn is een typisch meisje dat veel van haar broer wegheeft. Ze is druk, brutaal en nieuwsgierig. Verder is het een meisje dat verschrikkelijk graag bij haar broer in de buurt blijft omdat ze hem wilt beschermen, maar ze zelf juist diegene is die zichzelf in gevaarlijke situaties werkt. Eve is verder verschrikkelijk lief en plaagt mensen graag, voor uitdagingen gaat ze ook niet aan de kant. Als Eve kwaad is kun je het beste rennen, want ze maakt je zonder excuus letterlijk af.
    Uiterlijk:
    Eve heeft lichtbruin haar, donkere ogen en een lengte van een meter vijfenzestig. Ze draagt vrijwel geen make-up omdat dat hartstikke duur is en haar kledingstijl bestaat altijd uit een lichte blouse, een spijkerbroek en laarzen. Af en toe draagt ze een witte cowboyhoed.


    Paard: Eve rijdt het paard van Louis af en toe, maar verder bezit ze geen paarden.
    Slecht in/zwakte: Mensen vergeven. Als je Eve op de een of andere manier pijn hebt gedaan kun je erop rekenen dat ze je niet snel of helemaal niet vergeeft. Verder is Eve als de dood voor bedreigingen, maar als die persoon haar uiteindelijk met rust laat slaat ze keihard terug.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 22:37 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Amoria schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? Dan vul ik hem gelijk in c:


    Dat mag. c:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd : Twintig jaar bijna eenentwintig (24/12/1991)
    Karakter: Louis is een jongen van 20 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij toch nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Vaak is hij ook vrij aanwezig, gewoon alleen om te laten weten dat hij er is. Louis is erg sociaal, probeert mensen altijd te helpen, wel op zijn eigen, soms een beetje onhandige, manier. Hij doet er dan ook alles aan om zijn zusje en vrienden te beschermen. Ook is hij heel eigenwijs, hij houd er niet van als mensen hem toe spreken dat hij iets anders moet doen Louis is ook vrij nieuwsgierig, hij blijft graag op de hoogt van alle dingen die er in zijn omgeving gebeuren.
    Uiterlijk:



    Paard: Louis bezit een zevenjarige merrie met de naam Snowwhite.


    Slecht in: Volwassen worden Louis is net als zijn zusje slecht in mensen vergeven. Dat je iets hem wat aandoet kan die nog mee leven, maar zodra je aan zijn vrienden of familie komt is de kans heel klein dat hij je vergeeft. Verder zijn er nog wel een paar dingetjes, maar die komen naar voren op moment dat het moet.

    Het kan altijd nog een beetje aangepast worden

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 23:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OH OH, LEUK!!! DOE MIJ EEN MEISJE!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik een meisje reserveren?


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Purrfect schreef:
    OH OH, LEUK!!! DOE MIJ EEN MEISJE!


    Goed. x'D Als je tijd hebt, want bij een andere Rpg had je -je uitgeschreven wegens drukte. c: Maar goed, ik zal je erbij zetten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    LexLover schreef:
    mag ik een meisje reserveren?


    Natuurlijk. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Weet ik, weet ik. Alleen ik ben RPG verslaafd, en heb nu twee weken vrij dusja.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Catherine Elenor Dawson
    Leeftijd: Catherine is 18 jaar oud.
    Karakter: Catherine is een taai meisje. Ze zal niet vaak huilen, wat ze een teken van zwakte vindt. Ze is niet open, behalve tegen haar twee vriendinnen. Verder praat ze nooit over iets wat met haar gevoel of verleden te maken heeft. Ze heeft niet zo'n gemakkelijk verleden gehad. Ze komt uit een groot gezin van 3 zussen en twee broers. Ze konden nauwelijks rondkomen van het geld dat hun moeder verdiende, en als ze geld hadden, dan gaf hun vader dat uit aan drank. Haar vader was alcoholist en altijd in bij een bar te vinden zich weer kompleet voor schud zettende als dronkenlap. Daarom is Catherine toen ze 11 was van huis weggelopen. Ze is toen ze 16 was haar twee vriendinnen tegen gekomen en sinds dien zijn ze al met z'n drieën. Het stelen en plunderen is er vanzelf bij gekomen want lief zijn de drie niet bepaald. En vooral Catherine niet. Ze zal zich voor niets en niemand onder doen en zal geen gevaar of uitdaging uit de weg gaan. Ook is ze een hele goede flirt en heel bijdehand. Ze heeft er ook een talent voor om in de problemen te komen.
    Uiterlijk:


    Paard:


    Haar paard heet Thunder en is een hengst van 4 jaar oud. Ze heeft Thunder gestolen toen ze nog heel jong was en in de verkoop stond. Ze had geen idee hoe ze moest paardrijden en heeft het zichzelf toen geleerd. Ze heeft hem Thunder genoemd omdat hij heel snel is.
    Slecht in/zwakte: Catherine is heel erg bang voor vuur. Ze heeft vroeger een keer vastgezeten in een schuur die in brand stond en is toen nog maar net ontsnapt. Sinds dien is ze bang voor. Kampvuren gaan nu wel, maar al het andere gaat ze liever uit de weg. Als je eindelijk zo ver bent dat Catherine je, iets over haar verleden of gevoelens verteld dan is dat ook haar zwakke punt, want dan is ze erg breekbaar.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 11:37 ]


    I've become so numb

    ik vul morgen in


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Deze RPG lijkt me echt heel leuk! Ik was al een tijdje aan het hopen dat er zoiets zou komen! :3


    I've become so numb

    Yay ben blij dat je het leuk lijkt (: ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Zora Arwen Johnson
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) : 20, hierdoor is ze ook de oudste van de groep
    Karakter: Zora wordt ook wel Zorro genoemd. Ze heeft altijd wel haar zwarte laarzen aan, ze kan niet zonder. Ook heeft ze altijd wel iets zwarts aan. Zora is heel sluw en slim, ze heeft een hoog IQ en is daardoor ook hoogbegaafd. Zora laat niemand haar te slim af zijn. Nooit heeft iemand Zora wat aan kunnen doen, behalve haar broer. Doordat haar vader en moeder samen zijn weggelopen moest haar broer haar opvoeden. Hij heeft haar leren plunderen, paardrijden enzovoort. Haar broer sloeg haar, commandeerde haar etc. Maar toch hield ze van hem. Het is tien jaar geleden dat haar broer is neergeschoten door een dief. Dat vergeet Zora nooit meer. Het was precies voor haar neus. Ook is Zora pittig en kan je haar niet goed overhalen. Ze is nooit bezorgd en geeft niks om anderen. Maar wel om haar vriendinnen. Dat is het enige.
    Uiterlijk:


    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :


    Cheryl is een zesjarige merrie. Zora heeft Cheryl van haar broer gekregen, omdat ze moest leren paardrijden. Ze heeft Cheryl nog nooit iets aangedaan en houdt veel van haar.
    Slecht in/zwakte: Zora kan niet tegen harde geluiden. Als ze ook maar één schreeuw hoort, gaat ze zelf schreeuwen en gillen. Dan is het moeilijk om haar te kalmeren.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."