• Hee, ik zou eigenlijk we'll weer een mail maatje willen! Ergens langgeleden had ik er ook een, maar die reageerde niet meer na een tijdje :c
    En vond het eigenlijk we'll gezellig, dus hier een tweede poging haha

    Ik ben een meisje van 15 zit in de 3e en doe soort mavo+ om het zo maar te zeggen- anders moet in hele lange uitleg gaan geven over m'n school ahaha.
    Ik hou van tekenen, lezen, schrijven, mensen, reizen en goede gesprekken..

    Andd muzieek, ik kan een paar maand enorme fan van iemand zijn, en dan ben ik er op uitgekeken haha.
    Maar mensen die k sws awesome vind: ed sheeran, mac miller, will and the people, coldplay, linkin park, eminem, amy winehouse uhm en eigenlijk bijna alles wat ik gewoon vaak genoeg luister, (gedwongen of vrijwillig haha. )

    Verder zit ik niet op een sport ofso, heb 5 jaar op een manege gereden maar ben al bijna een jaar gestopt. Maar dat is niet heel boeiiend ofso.
    Ben eigenlijk ook niet echt een paardenmeisje, hield alleen van door t bos crossen enso eigenlijk dusja.

    Je hoeft niet echt de zelfde interesses te hebben, dat maakt me verder niets uit.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:46 ]

    Dit is maybe een late reactie maar ik wil het wel wagen. Ik ben dus ook een meisje, ik ben 14 en zit in klas 2 VMBO TL doordat ik een jaar ben blijven zitten -heeerlijk belangrijk- Ik hou van tekenen, RPG'en, schrijven en in het bos zijn. Ook hou ik van muziek, zonder kan ik niet meer. Ik ben voornamelijk groot fan van Within Temptation, Will.I.Am en eminem is ook wel nice. Ik doe op dit moment aan boogschieten en doe vaker mee aan wedstrijden en voorderest ben ik een enorm groot fantasy lief-hebber, dus ik hou veel van The Hunger games, Twilight, Harry Potter, Lort of The rings, Orphan en dat soort films + series. Ik vind random Legelas uit LOTR heel knap en ik ik vind Munro Chambers ook nog wel knap. Als je wilt zal ik atlijd met iedereen wel willen mailen, ik hou van gezelligheid en ik ben af en toe was prettig gestroort.


    I'm a fighter, let me go.