Ik zou het gewoon doen! Je moet je daarin echt niet laten leiden door je omgeving, en dat meen ik serieus. Als jij iets wil, doe je dat gewoon. Anders krijg je er echt spijt van dat je het niet hebt geprobeerd. En als het dan toch niets is, ach, dan heb je het tenminste geprobeerd.
En ik zou niet twijfelen over je leeftijd hoor. Daar moet je - je echt niet door tegen laten houden. Een docent van mij op mijn toneelgroep is er op haar zeventiende pas achter gekomen dat ze héel graag wilde dansen. Na een paar maanden dansen had ze gewoon auditie gedaan voor een de dansacademie. Niet aangenomen, maar ze vonder haar allemaal wel ontzettend leuk kreeg ze te horen. Toen is ze een jaar lang volop gaan trainen en nu heeft ze de dansacademie gehaald. Nu zeg ik natuurlijk niet dat jij dat gelijk wilt nu je op ballet gaat. Maar het is maar even om aan te geven dat je - je niet moet laten leiden door je omgeving. Als jij iets echt wil, en je hebt er natuurlijk wel wat aanleg voor, kun jij dat gewoon. En als je aanleg hebt, en je begint er 'pas' op je twaalfde mee, kom je er echt wel.
I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.