• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ze moet lachen en haar handen gaan stelend over mijn borstkas. Ik verbreek de kus na een tijdje en sta op om me om te kleden en trek gewoon mijn shirt uit en de gebruikelijke trainingsbroek en werp een blik op een slapende Katherine en ga weer naast Hayden liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake zegt dat hij zich goed voelt en loopt dan door de kamer heen naar de gang toe en ik volg hem even later met een zucht door de gang heen. Beneden loop ik langs hem heen en ga voor hem richting de keuken. 'Wat wil je voor ontbijt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik ga zometeen douchen en daarna klaarmaken voor Gala & Eten.. Om 11 uur is het afgelopen dus ik weet niet of ik kan reageren. En ik heb morgen sportdag maar daar hoef ik pas om ongeveer 10 uur te zijn.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik ga straks uit eten en ben er nu al misselijk voor. Ik kan er zo slecht tegen, ik heb nooit zin in dat soort verplichte dingen van school en ik voel me dan heel erg ongemakkelijk. Veel plezier Ellie en je weet het. Mitshy en ik willen foto's :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha, ik zal kijken wat ik voor 'Mitshy en ik' kan doen XD
    Hmm.. Aangezien je uit eten gaat, kun je je richten op het eten inplaats van op de mensen, wanneer je bord leeg is nieuwe halen -als jullie gaan wokken- en daar blijven treuzelen ofzo :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Het gaat me deels ook om het eten, we gaan inderdaad wokken, maar ik heb gewoon zin om te janken. Ik voel me rot en misselijk en wil gewoon niet. Maar mijn moeder verplicht me nu.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Het gaat me deels ook om het eten, we gaan inderdaad wokken, maar ik heb gewoon zin om te janken. Ik voel me rot en misselijk en wil gewoon niet. Maar mijn moeder verplicht me nu.


    XD Eten is gewoon geweldig, ik heb bijna altijd honger.
    Awhh.. Wish I whas there to hug you.. *Sends a virtual hug*


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    Ze moet lachen en haar handen gaan stelend over mijn borstkas. Ik verbreek de kus na een tijdje en sta op om me om te kleden en trek gewoon mijn shirt uit en de gebruikelijke trainingsbroek en werp een blik op een slapende Katherine en ga weer naast Hayden liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik zuchtte wat en begon weer te zappen toen het programma voorbij was.
    Weer niets op... Plots kwam ik op zo'n pragramma waar ze allemaal zo grappige filmpjes lieten zien. Ah, ik kon het proberen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leg Tyler terug en loop naar de slaapkamer. Ik kleed me om. Een simpele tshirt, een jeans, sneakers en een sweater. Ik poets mijn tanden dan en borstel mijn haar. Ik loop naar de living. 'Flits me even naar de stad, je hoeft niet mee te gaan, ik ga wel alleen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake zegt dat hij zich goed voelt en loopt dan door de kamer heen naar de gang toe en ik volg hem even later met een zucht door de gang heen. Beneden loop ik langs hem heen en ga voor hem richting de keuken. 'Wat wil je voor ontbijt?'


    Hayden
    Nick verbreekt de kus en trekt zijn soort van pyjama aan. Als hij weer bij me ligt ga ik dicht tegen hem aanliggen. 'Hm, welterusten Nick,' glimlach ik en sluit dan mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Welterusten' Andwoord ik en leg mijn hooft tegen dat van haar en val vervolgens in slaap met Hayden naast me. Mijn slaap was droomloos en te snel over zoals gewoonlijk, ik werd te vroeg wakkerdus bleef ik gewoon liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Douchen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ok, waar moet je precies zijn?" vroeg ik toen en dwong mezelf even te glimlachen.
    Ik stond op en liep op haar af. "Sorry." zei ik nog eens zachtjes. Omdat ik me zo stom gedroeg, om geen reden eigenlijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach even en wrijf over zijn wang. 'Voor wat? Het is normaal dat je eens een slechte dag hebt. En doe maar Seattle, het is lang geleden dat ik daar eens gewinkeld heb.' Heel lang geleden, van toen ik op vakantie ging bij mijn tante bedoel ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'