• Hey iedereen,
    Ik heb een groot probleem...
    Ik heb een lief, maar ik ben echt niet meer op hem, en ik wil niet dat hij het vanzelf ontdekt... Dus zou ik het liefst willen uitmaken. Ik heb wel een hart, dus zou ik het liefst zo pijnloos mogelijk voor hem doen.
    Heeft er iemand een tip voor mij?
    Of heeft er al iemand dit meegemaakt?
    Please help me! Ik wil geen harteloos monster worden in de ogen van "m'n lief"...

    (ik wil erbij zeggen dat het een LAT-relatie was, dus dat ik het niet rechtstreeks kan zeggen :s:s)

    [P.S. Ik heb hier goed over nagedacht, en ik wil het écht uitmaken]


    Groezrock was AWESOME! <3

    als ik jou was zou ik hem gewoon mee naar je huis nemen en daar rustig met hem erover praten. en niet via een sms ofzo ;)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb hier geen ervaring mee want ik ben nog druk op zoek x'D Maar ik zou gewoon tegen hem zeggen; (Naam), het spijt me maar ik ben niet meer verliefd op je, en ik wilde je het zelf vertellen en niet dat je er zelf achter zou komen..

    Niet onpersoonlijk doen! Dus niet via

    e-mail
    msn
    sms
    telefoon

    Maar gewoon rustig ergens [thuis, bij hem thuis, in een park, in de kantine] met hem gaan zitten en zeggen dat je hem lief vind, je vrienden wil blijven, maar het wel wil uitmaken omdat *reden*.

    ik heb het ook gedaan. Het is doodeng, je trilt, bibbert en staat te shaken maar als je het hebt gedaan, voel je je opgelucht!

    xx


    In your Shadow i can Shine

    ja inderdaad rechtstreeks is de beste manier
    en zo veel mogelijk uitleggen
    het is mogelijk dat hij kwaad word
    maar leg het hem uit ;)

    ik zou het wel recht in zijn gezicht zeggen en een goede reden zeggen waarom je het uit maakt. meestal begrijpen ze het dan wel. bij mij iniedergeval wel

    succes

    xx


    So Wrong, It's Right <3

    ...


    Groezrock was AWESOME! <3