• Hey iedereen,
    Ik heb een groot probleem...
    Ik heb een lief, maar ik ben echt niet meer op hem, en ik wil niet dat hij het vanzelf ontdekt... Dus zou ik het liefst willen uitmaken. Ik heb wel een hart, dus zou ik het liefst zo pijnloos mogelijk voor hem doen.
    Heeft er iemand een tip voor mij?
    Of heeft er al iemand dit meegemaakt?
    Please help me! Ik wil geen harteloos monster worden in de ogen van "m'n lief"...

    (ik wil erbij zeggen dat het een LAT-relatie was, dus dat ik het niet rechtstreeks kan zeggen :s:s)

    [P.S. Ik heb hier goed over nagedacht, en ik wil het écht uitmaken]


    Groezrock was AWESOME! <3

    als ik jou was zou ik hem gewoon mee naar je huis nemen en daar rustig met hem erover praten. en niet via een sms ofzo ;)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb hier geen ervaring mee want ik ben nog druk op zoek x'D Maar ik zou gewoon tegen hem zeggen; (Naam), het spijt me maar ik ben niet meer verliefd op je, en ik wilde je het zelf vertellen en niet dat je er zelf achter zou komen..

    Niet onpersoonlijk doen! Dus niet via

    e-mail
    msn
    sms
    telefoon

    Maar gewoon rustig ergens [thuis, bij hem thuis, in een park, in de kantine] met hem gaan zitten en zeggen dat je hem lief vind, je vrienden wil blijven, maar het wel wil uitmaken omdat *reden*.

    ik heb het ook gedaan. Het is doodeng, je trilt, bibbert en staat te shaken maar als je het hebt gedaan, voel je je opgelucht!

    xx


    In your Shadow i can Shine

    ja inderdaad rechtstreeks is de beste manier
    en zo veel mogelijk uitleggen
    het is mogelijk dat hij kwaad word
    maar leg het hem uit ;)

    ik zou het wel recht in zijn gezicht zeggen en een goede reden zeggen waarom je het uit maakt. meestal begrijpen ze het dan wel. bij mij iniedergeval wel

    succes

    xx


    So Wrong, It's Right <3

    ...


    Groezrock was AWESOME! <3

    Gewoon zeggen dat je niet meer zoveel om hem geeft als eerst. Hem iemand gunt die net zoveel aan hem kan geven als hij aan haar. Idd op een persoonlijke manier.. Samen erover praten. En zeggen dat dit je beter lijkt.

    Veel succes ermee.

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    okeee,hier komt dus het antwoord^^

    1.Stuur een sms,email,of ezg op msn da ge is wilt afspreken,om te Praten

    2.als hij dan vraagt,Waarover jullie moesten praten zegt ge :over ons,ik denk dat ik niet meer verliefd op uu ben

    3.zeg daarna,ik hoop da ge een leuk meisje vind dat minstens evetof is als uu

    4.en laatste dat ge moet zeggen,maar ik vond het wel altijd leuk samen,en hoop dat we na verloop van tijd terug vrienden kunnen worden

    Voila,zo zou ik het toch in ieder geval uitmaken :D
    xx


    everybody needs a song.

    Uitmaken gaat vanzelf denk ik , je voelt wanneer je dat kan doen of wanneer het past.
    Geef hem in ieder geval geen valse hoop ofzo , anders gaat hij helemaal niet snappen waarom je het uitmaakt omdat in zijn ogen alles nog goed ging.

    Het beste zou zijn als je met hem zou kunnen praten, Maar als dat niet gaat, misschien kan je dan nog bellen, maar ik zou het echt niet doen via een sms of msn !
    <3

    Als je de waarheid verteld, dan kan er moeilijk wat misgaan, begin voorzichtig, maar laat wel zien dat je besluit vaststaat, zeg hem zeker ook dat je vrienden wil blijven..


    schrijf hem een brief. klinkt heel middeleeuws maar het werkt wel. maak de brief zolang als je zelf nodig vindt. stort je hart uit, maar maak het niet té. beschrijf precies hoe je je voelt en voelde.

    of doe een video gesprek via msn. (als jullie allebij een webcam hebben).

    xx