• Hoi allemaal,

    Geef eens lekkere en gemakkelijke gerechtjes! Want ik zit op kot (voor de Nederlanders: op kamers) en ik ben echt inspiratieloos geworden voor het avondeten. Wat ik al vaak gemaakt hebt: slaatjes, broodje met tomaat en mozzarella in de oven, gemakkelijke pasta, ... Maar ik wil eens iets anders waar niet teveel tijd in kruipt.

    Kom maar op met de ideetjes! + wat is jullie favoriete zelfgemaakte gerecht (kan ik ook misschien wat inspiratie uit halen (; )?


    If we had not a soul, music would have created it.

    De makkelijke maatlijd
    Op deze site staan allemaal gemakkelijke recepten. Je kan ze zelf opzoeken aan de hand van voorkeuren en tijd enzo.
    Mijn favoriete zelfgemaakte gerecht is Lasagne. Of pannekoeken haha.


    Winter is coming.

    Goed topic dit, deze ga ik volgen!
    *Medestudent op kamers*


    ars moriendi

    Rijst (met kip ofzo), zelfgemaakte pizza, goulash of hachee, taco's, wraps, noedels, couscous, sushi, iets anders met vis... Er is zoveel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wraps met alles erop haha! Mijn zusje doet altijd gehakt erop en rauwkost maar ik gooi er altijd zalm, boursin, sla en komkommer op. Je kunt er eigenlijk alles mee doen.
    Wat ook lekker is zijn die spinazie+zalm dingen in bladerdeeg.
    Spinazie + boursin + zalm/gehakt/spekjes (spekjes zijn het lekkerst) + wokkels (of een andere pastasoort) is ook een aanrader ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb nog een receptje voor macaroni met champignons en gehakt.

    Benodigdheden:
    500 gram gemengde gehakt
    Mix voor tagliatelle saus
    Een zakje macaroni
    250 ml water
    250 ml melk

    Hoe maak je het:
    Doe water in een pan en zorg dat het gaat koken. Voor eventuele extra smaak aan de macaroni voeg je een bouillonblokje toe. Doe de gehakt in een pan en kruid deze. Snij de champignons en bak deze in een pannetje mooi bruin. Bak ondertussen de gehakt mooi rul en mix de 250 ml water en melk met de mix voor tagliatelle saus. Gooi de champignons bij het gehakt in de pan en voeg de mix eraan toe. Als het water kookt kan de macaroni in de pan en kook deze voor ongeveer 8-9 minuten. Giet het vervolgens af met heet water (anders wordt de macaroni koud) en de champignons-gehakt-saus-mix samen met de macaroni in 1 pan.

    Eet smakelijk c:


    26 - 02 - '16