• Ik ga dit jaar met kerst/oud&nieuw-kaarten spammen, maar ik wil nu niet het standaard ritueel gaan doen (standaard kaart + standaard tekstje erin schrijven).
    Ik wil iets creatiefs, so, zijn er mensen met ideeën?
    Zat al te denken aan tekeningetjes erin maken, niet te simpel maar ook niet te moeilijk aangezien ik aardig wat kaarten mag versturen. Maar ik zou dan niet weten wat ik moet tekenen.
    Ideeën zijn dus welkom.

    Nobody?
    Sorry for the up

    Moeilijk. Een tekeningetje is wel een leuk idee. En dan op de voorkant van het kaartje? Of alleen binnen in?


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    Moeilijk. Een tekeningetje is wel een leuk idee. En dan op de voorkant van het kaartje? Of alleen binnen in?

    Alleen voor binnen in, want ik heb wel gewoon kaartjes gekocht aangezien ik niet alle kaarten echt helemaal zelf ga maken. Dat kost me te veel tijd en moeite.
    Maar ik zou binnenin eventueel wel iets kunnen tekenen, heb alleen geen flauw idee wat.

    Heb je al kaartjes gekocht? Want anders zou je die ook zelf kunnen maken. Mijn moeder heeft dit jaar bijvoorbeeld met een kartelschaar sterren geknipt uit karton en een soort goudkleurig glitterdraad om de punten van de sterren gedraaid, dat door die kartels blijft zitten. Ik weet niet of je je nu kunt voorstellen wat ik bedoel, maar het punt was dus dat je ook iets zou kunnen knutselen. :'D

    Edit: O, laat maar, je had dit inmiddels al gezegd. x')
    Hm, misschien kun je een kerstboom tekenen? Een kerststal? Een sneeuwpop?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 19:51 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een piemel. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Een sneeuwpop die vuurwerk gaat afsteken. :Y)


    -

    Square schreef:
    Heb je al kaartjes gekocht? Want anders zou je die ook zelf kunnen maken. Mijn moeder heeft dit jaar bijvoorbeeld met een kartelschaar sterren geknipt uit karton en een soort goudkleurig glitterdraad om de punten van de sterren gedraaid, dat door die kartels blijft zitten. Ik weet niet of je je nu kunt voorstellen wat ik bedoel, maar het punt was dus dat je ook iets zou kunnen knutselen. :'D

    Edit: O, laat maar, je had dit inmiddels al gezegd. x')
    Hm, misschien kun je een kerstboom tekenen? Een kerststal? Een sneeuwpop?

    Nja, ik zat er eerst ook wel aan te denken om ze zelf te maken maar daar had ik eerder mee moeten komen want nu heb ik er niet genoeg tijd meer voor helaas. :'D
    Yeah, maybe. Ik wil wel in bijna elke kaart iets anders maken, moet maar even zien of dat überhaupt gaat lukken.

    SICKENING schreef:
    Een piemel. (cat)

    Sowieso dat dit 'm gaat worden.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Alleen voor binnen in, want ik heb wel gewoon kaartjes gekocht aangezien ik niet alle kaarten echt helemaal zelf ga maken. Dat kost me te veel tijd en moeite.
    Maar ik zou binnenin eventueel wel iets kunnen tekenen, heb alleen geen flauw idee wat.


    Okee, dat zou inderdaad veel werk zijn. ;p Uhmm, een rendier, sneeuwpop, kerstmannetje/vrouwtje op een slee.
    Wat misschien ook nog kan is iets bij de kaartjes in doen. Misschien dat je nog leuke kerstspullen over hebt? Van die kleine kerststerretjes ofzo.


    You are beautiful, you are love.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Nja, ik zat er eerst ook wel aan te denken om ze zelf te maken maar daar had ik eerder mee moeten komen want nu heb ik er niet genoeg tijd meer voor helaas. :'D
    Yeah, maybe. Ik wil wel in bijna elke kaart iets anders maken, moet maar even zien of dat überhaupt gaat lukken.


    Haha, volgens mij gaat dat je dan gewoon bijna net zo veel tijd kosten als zelf kaartjes maken. :Y) Het is wel een leuk idee though, om het iets persoonlijker te maken. Nog veel succes met tekenen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan