• Er zijn al 2 topics vermist, allebei door mij geopend.
    Heeft dit met mij te maken of verwijderd een mod *kuch*Evelien*kuch* onze topics?

    Colfer55 seconden geleden
    Godver. Dat kan.
    Mijn gsm is aant flippen. Sorry :s

    Evelien dames en heren!De beste mod ooit!

    HET AWESOME LIED!

    Refrein:
    We zijn awesome!
    We hebben al meer dan 300 topics gevuld!
    En ook al heeft Evelien
    er twee per ongeluk verwijderd
    het zijn er nog heel veel!

    Strofe:
    Het begon als een topic waar iedereen moest reageren
    Toen kwamen Lisanne en Sarah ze deden gek!
    Later kwam Lieke en toen ook Melissa!
    En honderden topics later de hele groep!

    Refrein:
    We zijn awesome!
    We hebben al meer dan 300 topics gevuld!
    En ook al heeft Evelien
    er twee per ongeluk verwijderd
    het zijn er nog heel veel!

    Strofe:
    Soms worden er mensen kwaad :c
    Maar we maken het goed!
    Want zo zijn wij,
    wij zijn zo goed!

    Refrein:
    We zijn awesome!
    We hebben al meer dan 300 topics gevuld!
    En ook al heeft Evelien
    er twee per ongeluk verwijderd
    het zijn er nog heel veel!

    Brug:
    En we weten niet hoeveel topics er nog komen!
    Maar hoe dan ook,
    we zullen awesome blijven!

    Refrein(2x):
    We zijn awesome!
    We hebben al meer dan 300 topics gevuld!
    En ook al heeft Evelien
    er twee per ongeluk verwijderd
    het zijn er nog heel veel!

    We zijn awesome!
    We hebben al meer dan 300 topics gevuld!
    En ook al heeft Evelien
    er twee per ongeluk verwijderd
    het zijn er nog heel veel!

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:31 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Harry Potter is over het algemeen een gewone jongen, behalve dan dat er soms rare dingen gebeuren in zijn bijzijn. Hij leeft bij zijn oom en tante, meneer en mevrouw Duffeling, die hem niet zien staan, omdat ze het te druk hebben om hun zoon, Dirk, te verwennen. Harry slaapt in een trapkast, en hij is daar erg ongelukkig. Hij mist zijn ouders, die, zoals zijn oom en tante hebben verteld, zijn overleden door een auto ongeluk, daar heeft hij ook dat merkwaardige bliksemschicht vormige litteken van op zijn hoofd. Dan krijgt Harry post, post van een toverschool, Zweinstein. Maar voordat Harry de brief ook maar kan open maken, pakt meneer Duffeling het al af. Maar het heeft geen zin, want later komen er uilen, die allemaal brieven voor Harry bij zich hebben. De Duffling’s en Harry vluchten weg, maar dan komt Hagrid, een half-reus, Harry persoonlijk een brief geven. Er staat in dat Harry een tovenaar is, en dat hij word uitgenodigd om op Zweinstein lessen te komen volgen. Ook verteld Hagrid dat Harry’s ouders zijn vermoord door Voldemort.
    Met een speciale trein vertrekt hij een tijdje later met veel andere kinderen van Perron 9 ¾ naar Zweinstein. In de trein ontmoet Harry o.a. Ron en Hermelien, die zijn beste vrienden worden. Als ze op de school aankomen worden ze verdeeld in 4 groepen, Griffoendor, Ravenklauw, Huffelpuf en Zwadderich. Ron, Hermelien en Harry komen in Griffoendor. Na vele lessen blijkt dat sommige leraren niet zo leuk zijn als ze dachten. Vooral de lessen Toverdranken zijn erg vervelend, omdat de leraar, Sneep, snel strafpunten geeft. Nadat Harry, Ron en Hermelien veel door de school hebben gezworven ontdekken ze een kamer die wordt bewaakt door een reusachtige driekoppige hond. Na een paar maanden ontdekken ze dat een iemand de Steen der Wijzen wil stelen. Dat proberen Harry en zijn vrienden te voorkomen door de hond met de drie koppen te misleiden en via een aantal zeer moeilijke hindernissen bij de Steen te komen. Als Harry de Steen te pakken krijgt en 3 dagen later bijkomt in het schoolziekenhuis, vertelt Perkamentus aan Harry dat degene die zijn ouders vermoord heeft, de Steen der Wijzen wilde stelen. Nu dat niet gelukt is, is de wereld gered, want anders zou Voldemort weer herrijzen. Als het schooljaar is afgelopen, gaat Harry zijn vakantie doorbrengen bij zijn oom en tante en zijn neefje Dirk.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ColoredPaws schreef:
    Harry Potter is over het algemeen een gewone jongen, behalve dan dat er soms rare dingen gebeuren in zijn bijzijn. Hij leeft bij zijn oom en tante, meneer en mevrouw Duffeling, die hem niet zien staan, omdat ze het te druk hebben om hun zoon, Dirk, te verwennen. Harry slaapt in een trapkast, en hij is daar erg ongelukkig. Hij mist zijn ouders, die, zoals zijn oom en tante hebben verteld, zijn overleden door een auto ongeluk, daar heeft hij ook dat merkwaardige bliksemschicht vormige litteken van op zijn hoofd. Dan krijgt Harry post, post van een toverschool, Zweinstein. Maar voordat Harry de brief ook maar kan open maken, pakt meneer Duffeling het al af. Maar het heeft geen zin, want later komen er uilen, die allemaal brieven voor Harry bij zich hebben. De Duffling’s en Harry vluchten weg, maar dan komt Hagrid, een half-reus, Harry persoonlijk een brief geven. Er staat in dat Harry een tovenaar is, en dat hij word uitgenodigd om op Zweinstein lessen te komen volgen. Ook verteld Hagrid dat Harry’s ouders zijn vermoord door Voldemort.
    Met een speciale trein vertrekt hij een tijdje later met veel andere kinderen van Perron 9 ¾ naar Zweinstein. In de trein ontmoet Harry o.a. Ron en Hermelien, die zijn beste vrienden worden. Als ze op de school aankomen worden ze verdeeld in 4 groepen, Griffoendor, Ravenklauw, Huffelpuf en Zwadderich. Ron, Hermelien en Harry komen in Griffoendor. Na vele lessen blijkt dat sommige leraren niet zo leuk zijn als ze dachten. Vooral de lessen Toverdranken zijn erg vervelend, omdat de leraar, Sneep, snel strafpunten geeft. Nadat Harry, Ron en Hermelien veel door de school hebben gezworven ontdekken ze een kamer die wordt bewaakt door een reusachtige driekoppige hond. Na een paar maanden ontdekken ze dat een iemand de Steen der Wijzen wil stelen. Dat proberen Harry en zijn vrienden te voorkomen door de hond met de drie koppen te misleiden en via een aantal zeer moeilijke hindernissen bij de Steen te komen. Als Harry de Steen te pakken krijgt en 3 dagen later bijkomt in het schoolziekenhuis, vertelt Perkamentus aan Harry dat degene die zijn ouders vermoord heeft, de Steen der Wijzen wilde stelen. Nu dat niet gelukt is, is de wereld gered, want anders zou Voldemort weer herrijzen. Als het schooljaar is afgelopen, gaat Harry zijn vakantie doorbrengen bij zijn oom en tante en zijn neefje Dirk.

    We know.

    itsmeagain schreef:
    (...)
    We know.


    100 woorden weg werken hieruit :(


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hoi iedereen (;

    Weet je waar ik net achter ben gekomen?

    LiekE, NelE, JettE

    :o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hoi iedereen (;

    Weet je waar ik net achter ben gekomen?

    LiekE, NelE, JettE

    :o


    omg, geweldig


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    I know right! (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hoi iedereen (;

    Weet je waar ik net achter ben gekomen?

    LiekE, NelE, JettE

    :o
    XanthE xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)XanthE xD


    OH MY GOD! Dat oook!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hoi iedereen (;

    Weet je waar ik net achter ben gekomen?

    LiekE, NelE, JettE

    :o

    LisannE
    LisettE
    :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Frodo schreef:
    (...)

    OH MY GOD! Dat oook!
    :D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    OMFGGGGGGGGG

    trololoool



    no.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wij zijn gewoon de coolste. THA. Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Felicior schreef:
    (...)
    LisannE
    LisettE
    :Y)
    Lisanne is nog online om 10 uur?! Het is een wonder!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    beS

    HAHAHA YOU SUCK
    Serieus, Bes?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Frodo schreef:
    I know right! (krul)

    Jij. Zeg het: is het 'het fleecedeken' 'de fleecedeken' 'het fleece deken' 'de fleece deken'?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please