• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik voel me nu echt gekwetst door je reactie...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap het niet..

    Alleen jij kunt zo snel mijn humeur veranderen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Italians are weird.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik kreeg als enige geen surprise :c
    Maar het briefje wat je in mijn hand duwde was toch echt wel lief <3


    •*• Lululu •*•

    Wel, als jij geen moeite doet, doe ik ook geen moeite meer. Simpel. -_-


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    The fuck?
    Waarom geef jij mijn nummer aan een vreemde, die me nu allemaal vieze berichtjes stuurt?


    •*• Lululu •*•

    Ik voel me zo licht.:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dit was té raar.


    Caution first, always.

    Ik word helemaal gek hier! De buren hebben hun muziek zó hard aanstaan dat mijn kamer ervan trilt en ik hoor de bas echt heel hard. Ik vind dat echt onwijs storend en vervelend want ze doen dat 's ochtends in het weekend ook wel eens. Of 's avonds als ik wil gaan slapen. Morgen ga ik een briefje door hun brievenbus gooien, alleen weet ik niet of het de buren rechts zijn want deze huizen zitten raar inelkaar :') Links van me woont een gezinnetje maar wie weet is het wel het huis daarnaast en zitten die kamers weer vlakbij de mijne. Maar ik gok op die buren rechts, heb al een briefje geschreven. Hopen dat het helpt.


    -

    Ik maak me zo'n zorgen...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is zo'n onzin! Dit meen je toch niet serieus?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vrees echt voor vrijdag...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben morgen jarig! *O*

    Too bad dat dit de laatste verjaardag is waar ik van zal genieten.


    everything, in time

    Nou, bedankt. Mijn moeder vind me blijkbaar dik en mijn nieuwe kleding is blijkbaar zo slecht / lelijk dat Nikki "O god" zegt. Volgens mij heb ik me nog nooit zo onzeker gevoeld als nu. Zelfs niet toen ik echt dik was en ik gepest werd. Dank jullie wel.

    Ik ben zo onzeker dat ik begin met huilen als ik mijn nieuwe kleding aantrek. Zo erg ziet het er toch niet uit...?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 7:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.