Oh, jullie zijn zo egoistisch! En jullie hebben het zelf niet eens door verdomme. Ik ben 18, wil mijn eigen leven leiden. Laat me eens los! Als ik niet wil gaan, dan ga ik niet! Zo staat het in de regeling, niet dat ik elke 14 dagen MOET gaan. Ik weet wat mijn rechten en plichten zijn en die volg ik netjes op.
Jullie doen alles voor ons, ZOLANG het jullie eigen geluk niet in de weg komt. En dan vinden jullie mij egoistisch, omdat ik een week van te voren (vet op tijd) laat weten dat ik bij Nikki oud en nieuw ga vieren. En dan zou ik ook nog liegen, omdat ik gezegd zou hebben dat ik naar papa zou gaan. Nee stom mens, ik heb gezegd dat ik met papa zou overleggen wat ik dit jaar ga doen met oud en nieuw.
Ik hoef niet verplicht ergens naar toe, dat recht hadden jullie nooit. Als ik niet wil, dan hoef ik niet. Dat is mijn recht als kind in een gebroken relatie. Maar goed, blijkbaar is die manier "Niet Okay". En MOET ik gewoon naar papa toe. Nee ik hoef dat niet, dus flikker lekker een eind op. Ik doe wat ik wil. Ik ben al 2 jaar achter elkaar bij papa geweest! 1 daarvan compleet vrijwillig. Laat mij dan nu ook lekker genieten van oud en nieuw bij Nikki zonder dat ik me schuldig voel.
En een brief schrijven naar jullie helpt toch niet, mama gaat janken en word daarna pissig en papa word toch wel pissig, omdat ik niet naar mama luister. Goddammit.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.