• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Mensen moeten zich niet zo druk maken, het komt allemaal heus wel weer goed.

26 - 02 - '16

'K moet echt ophouden met agressief zijn. (cat)

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Eindelijk verlost van de roddelende meidenklas voor twee weekjes. Ze zijn verder wel aardig hoor.. xd

You are beautiful, you are love.

Je kan best tegen me zeggen dat ik met meer zelfvertrouwen moet presenteren. Maar hoe moet ik dat doen, als ik gewoon geen zelfvertrouwen heb? Al lijkt dat voor de buitenwereld dit jaar anders..

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Oh, jullie zijn zo egoistisch! En jullie hebben het zelf niet eens door verdomme. Ik ben 18, wil mijn eigen leven leiden. Laat me eens los! Als ik niet wil gaan, dan ga ik niet! Zo staat het in de regeling, niet dat ik elke 14 dagen MOET gaan. Ik weet wat mijn rechten en plichten zijn en die volg ik netjes op.
    Jullie doen alles voor ons, ZOLANG het jullie eigen geluk niet in de weg komt. En dan vinden jullie mij egoistisch, omdat ik een week van te voren (vet op tijd) laat weten dat ik bij Nikki oud en nieuw ga vieren. En dan zou ik ook nog liegen, omdat ik gezegd zou hebben dat ik naar papa zou gaan. Nee stom mens, ik heb gezegd dat ik met papa zou overleggen wat ik dit jaar ga doen met oud en nieuw.
    Ik hoef niet verplicht ergens naar toe, dat recht hadden jullie nooit. Als ik niet wil, dan hoef ik niet. Dat is mijn recht als kind in een gebroken relatie. Maar goed, blijkbaar is die manier "Niet Okay". En MOET ik gewoon naar papa toe. Nee ik hoef dat niet, dus flikker lekker een eind op. Ik doe wat ik wil. Ik ben al 2 jaar achter elkaar bij papa geweest! 1 daarvan compleet vrijwillig. Laat mij dan nu ook lekker genieten van oud en nieuw bij Nikki zonder dat ik me schuldig voel.

En een brief schrijven naar jullie helpt toch niet, mama gaat janken en word daarna pissig en papa word toch wel pissig, omdat ik niet naar mama luister. Goddammit.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Fucking kalender, waar ben je?

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo Yolo. :Y) Mhuauaua

-

Als ik je nu in het echt zou zien Jac, had ik je gewurgd. Daartoe ben ik op dit moment makkelijk tot staat :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Lol Enschede is een gekkenhuis. Maar er zijn churros rn churros zijn freaking epic. All hail churros! En de wereld gaat morgen ten onder badumtsss.

No growth of the heart is ever a waste

Ik voel me echt rot, ik wil niet uit eten. Kutschool. Ben zwaar misselijk, jullie verplichten ons, maar dan moeten we het wel zelf betalen. Fuckoff. Jullie kunnen ons niets verplichten. Maar ja, mijn moeder vindt dat ik nu wel moet gaan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Oromis schreef:
    Als ik je nu in het echt zou zien Jac, had ik je gewurgd. Daartoe ben ik op dit moment makkelijk tot staat :Y)

Hahaha sorry, ik deed het er ook om :'D

-

Krijg ik een leuk 'bijna 18' kaartje van de bieb. Is het natuurlijk omdat ik m'n abonnement moet gaan betalen..

(Hoezo Gold Member? ^^)

[ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 17:04 ]

You are beautiful, you are love.

Hmmm, misschien wordt het tijd om dat contract in te leveren. Elke dag van acht tot half vijf is niet mijn hobby.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Wat ben jij een ontzettende aansteller.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Volgens mij word het eens tijd om mijn boek terug gaan in te leveren... Dat wordt een dure boete :'D

Birds born in a cage think flying is an illness.