Kurt Hummel
Ik wilde weer de hele tijd weer iets terug roepen, maar telkens kreeg ik daar de kans niet voor. Net toen ik iets terug wilde schreeuwen liep ze overstuur weg en begonnen mijn tranen ook te lopen. Ik wilde helemaal geen ruzie met haar, maar ik kon er gewoon niet tegen. Ik voelde me vandaag helemaal niet goed en ik werd telkens misselijk en chagrijnig. Wat was er mis met mij? Waarschijnlijk was ik vandaag gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt omdat ik meteen moest overgeven. Ik snikte zachtjes en voelde me ineens steeds misselijker worden. Ik voelde me echt rot slecht over onze ruzie en wilde dit helemaal niet. Bij Rachel voelde het wel goed, toen ik alles eruit gooide. Maar nu dus echt totaal niet. Ik stond snel op, omdat ik me weer behoorlijk misselijk voelde en rende naar het toilet om weer over te geven. Toen ik klaar was trok ik duur en hijgde ik even en veegde ik direct de tranen weer van mijn wangen af. Blaine had gelijk, ik moest me niet te druk maken want dat maakte het alleen maar erger. Ik veegde mijn mond af en stond vervolgens weer op en liep boos naar de kamer van Blaine en plofde op bed. Ik voelde me echt vreselijk nu en trok de dekens over me heen. Het zorgde ervoor dat ik me een beetje benauwd voelde, maar ik negeerde dat. Ik voelde me licht gezegd echt rot slecht.
Finn Hudson
Ik hoorde wat Bella allemaal zei, en nu voelde ik meteen weer zorgen. Volgens mij had ze weer pijn. Nu wist ik echt even niet meer wat ik moest doen, moest ik naar haar toegaan? Dadelijk werd ze nog boos op mij, omdat ik mezelf zorgen maakte om haar. Ik zuchtte even en zag dat Kurt ook begon te huilen. Daarna liep hij weg en hoorden we hem overgeven? Nu werd ik ook bezorgd om hem, wat was hier allemaal aan de hand? Ik zuchtte en liet uit frustratie mijn hand door mijn haar gaan. 'Ik heb geen idee of ik er heen moet gaan of niet.' mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen Blaine. Aan de ene kant, kon ze nu ook uitvallen tegen mij, maar aan de andere kant. Straks had ze weer steken in haar buik en had ze hartstikke veel pijn. Dat laatste hielp me eigenlijk bij mijn beslissing. 'Ik ga kijken of ze geen pijn heeft.' zei ik tegen Blaine. Ik keek wel hoe ze reageerde, ze had net al pijn in haar buik, dus ik moest gewoon even controleren of het allemaal wel goed ging met haar. Met die woorden stond ik op, en liep ik richting Bella 's kamer. Ik maakte echt heel erg veel zorgen om die twee en dat kwelde me gewoon. Ik klopte even op de deur, en deed de deur op een kier. 'Bella, wil je erover praten?' vroeg ik aan haar. Ik zag dat ze diep in en uit ademde om de pijn iets te verminderen. Ik zag haar kalmeringstabletten liggen en pakte een beker wat en liep naar haar toe. 'Hier, neem er één in. Het zou vast ook de pijn verminderen.' verzuchtte ik en trooste Emily, die ik meegenomen had.
Logan Hudson
'Dat is goed, misschien voelde Kurt zich gewoon niet goed of iets. Ik snap het ook niet, het is niets voor hem om zo te reageren.' zei ik verbaasd, waarna ik mijn voeten een beetje begroef in het warme zand en nog genoot.
[ bericht aangepast op 28 dec 2012 - 17:12 ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.