(Ik ben er weer. Ik had het heel erg druk en er was ook nog even iets tussen gekomen wat belangrijk was, maar ik ben er weer. (: )
Paintball en ik spoelen nu een week vooruit, zodat we nu met zijn allen gelijk lopen. Bella is dan nu ook een maandje zwanger.
Isabella Elizabeth Espinoza:
Ik kreunde slaperig en draaide me om en voelde een warme gestalte dicht tegen me aanliggen. Vermoeid opende ik mijn ogen en keek recht in het gezicht van Finn. Hij sliep nog en zwakjes glimlachte ik. Ik nestelde beter in zijn armen en wreef over mijn kleine buikje, wat niet echt zichtbaar was, maar wel voelde. Ik was al een maandje zwanger en nu al kon ik niet wachten tot de bevalling. Er was een weekje voorbij gegaan en die week was echt zo leuk geweest. Ik had nog dingen gedaan met Kurt, zoals shoppen, echt een meidendagje gemaakt. Ik was ook met Kurt en Emily wat gaan doen en Emily vond het geweldig. Ze noemt me de hele tijd mama en Kurt vond het zo schattig, maar begreep ook waarom Emily dat deed. Rachel zag ze bijna niet, eigenlijk niet en ze zag mij de hele tijd. Dus de conclusie was dat ze mij als haar moeder zag, wat ik ook begreep. Natuurlijk heb ik ook elke dag leuke dingen gedaan met Finn. Ik merkte gewoon dat onze band gewoon sterker werd en we hebben ook gewoon goed en veel gepraat over alles. Ook wat er allemaal nog is gebeurd. Daarnaast hadden we ook bijna elke dag seks en was Finn elke keer veel te bezorgd om mij. Mannen weer he. Die maken natuurlijk weer zorgen om ons. We hadden ook gewoon dingen gedaan met Blaine en Kurt en dat was ook gewoon leuk. Dus het was een leuke week en hebben heel veel dingen gedaan en vandaag zouden we weer wat rustiger aandoen, want gister moest ik zonodig buikkrampen hebben en toen werd Finn en Kurt helemaal bezorgd en wouden vandaag thuis blijven vanwege mij. Mijn ogen gleden naar boven en glimlachte verliefd naar Finn. Zachtjes tilden ik mijn hand op en streelde zijn wang zachtjes. Hij was echt gewoon de ware voor mij en ik hield heel veel van hem.
Blaine Anderson:
Ik bekeek Kurt stilletjes en glimlachte verliefd naar hem. Ik was al een tijdje wakker en kon niet meer slapen, dus besloot ik om naar Kurt te kijken. De laatste week was nog geweldig geweest. Kurt en ik hadden echt leuke dingen gedaan met elkaar maar ook met Bella en Finn. Gezamelijk, zowel apart dat Kurt en Bella wat gingen doen en ik met Finn. Kurt en ik hebben ook goed gepraat met elkaar, net als Finn en Bella. Ik kon niet zonder Kurt en ik ging hem echt gelukkig maken. We bleven vandaag thuis, aangezien Bella gisteren buikkrampen kreeg en Kurt en Finn en natuurlijk ik vonden het beter dat we vandaag rustig aan gingen doen. We hadden echt veel dingen gedaan en Bella moest echt gaan uitrusten. Ze was nu al een maand zwanger. Oke, het stelde niets voor, maar we moesten wel op haar letten. Binnenkort moest ze weer op controle om te kijken of het allemaal goed gaat. Kurt kon er niet over ophouden. Hij bleef maar praten over kinderkleding met haar en was echt een moeder voor Bella. Het was natuurlijk lief bedoelt, maar je zag aan Bella dat ze af en toe gek werd. Ik kon er wel om lachen en trok Kurt nog dichter tegen me aan. Wat de resultaat opleverde dat hij zijn hoofd op mijn borst legde en verder sliep. Ik vond het eerlijk ook wel goed om vandaag thuis te blijven. We konden zwemmen in het zwembad of gewoon hier leuke dingen doen. We zien het wel wat we gaan doen en kijk weer naar Kurt hoe hij slaapt.
One Who Travels A Higher Path.