• Dat was ik dus aan het doen net en toen vroeg ik mij af wie er nog meer breit(van alle mensen die op Q zitten)?

    Zo ja, wat ben je aan het breien en welke kleur heeft je wol?

    Mijn moeder had speciale wol besteld, het lijkt op een vissen net (vind ik) maar dan van wol, ik vind breien al lastig laat staan met zulke wol.


    Physics is awesome

    Ik zat op de vrije school, en daar kregen we breien als apart vak. Ik heb nog een kabouterpop van wol en een sok die geen string is geworden. Breien is best leuk, vooral omdat je gewoon zelf iets maakt. Maar nu brei ik niet meer, want ik ben te lui en ik koop sokken bij de Hema.
    Veel plezier nog met je sjaal! Ik vrees dat dat je geen woltips kan geven, vraag het anders een schaap.

    Lilia schreef:
    Ik zat op de vrije school, en daar kregen we breien als apart vak. Ik heb nog een kabouterpop van wol en een sok die geen string is geworden. Breien is best leuk, vooral omdat je gewoon zelf iets maakt. Maar nu brei ik niet meer, want ik ben te lui en ik koop sokken bij de Hema.
    Veel plezier nog met je sjaal! Ik vrees dat dat je geen woltips kan geven, vraag het anders een schaap.


    Veel mensen doen het ook als hobby, een trui, sokken etc is tegenwoordig ook goedkoper om te kopen dan te breien.


    Physics is awesome

    Ik ben bezig aan een sjaal. Hij wordt zwart met rood.. Hij is 20 cm zwart, dan 1m rood en dan weer 20 cm zwart :). Hij is bijna af, gelukkig!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik was bezig met een sjaal voor m'n vriend tot m'n breispullen opeens verdwenen omdat m'n ma doodleuk opgeruimd had en niet meer wist waar ze het gelaten heeft - met andere woorden: het is in de vuilbak beland aangezien het haar in de weg lag -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Insteken, omslaan, doorhalen, af laten glijden (':
    Van m'n oma geleerd, maar ik doe het nooit. Ben ooit begonnen aan een sjaal, nooit afgemaakt.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 11:15 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ben ook een sjaal aan t breien, met witte wol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn moeder en mijn zusje breien, maar het is echt niets voor mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ehm
    ooit gedaan op de basis school


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Insurgent schreef:
    Ik kon het vroeger, geen idee of ik het nu nog kan. Het is alweer jaren geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Propitiation schreef:
    Ik ben bezig aan een sjaal. Hij wordt zwart met rood.. Hij is 20 cm zwart, dan 1m rood en dan weer 20 cm zwart :). Hij is bijna af, gelukkig!


    Wat leuk. Die van mij is lichtblauw, donkerblauw, lichtgroen en dan donkergroen geloof ik maar dat komt omdat de wol zo is.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Wat leuk. Die van mij is lichtblauw, donkerblauw, lichtgroen en dan donkergroen geloof ik maar dat komt omdat de wol zo is.


    Leuk! Klinkt ook als een mooie kleurencombinatie (: ! Post je een foto als ie af is (: ?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Propitiation schreef:
    (...)

    Leuk! Klinkt ook als een mooie kleurencombinatie (: ! Post je een foto als ie af is (: ?


    Is goed, kan nog wel even duren maar ik ga proberen om hem in de kerstvakantie af te krijgen.


    Physics is awesome

    Ik heb nog eens een jasje voor mijn knuffel gebreid toen ik een kind was, maar nu weet ik niet meer hoe het moet en mijn mama heeft geen tijd om het me aan te leren.
    Ze heeft wel een Griffyndor sjaal voor me gebreid, dus klaag ik niet. (flower)


    If I were once a planet, you were the axis

    Vingerbreien (:


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Ik heb het eigenlijk nog nooit gedaan, maar het lijkt me best wel cool om te kunnen eigenlijk (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.