• Dat was ik dus aan het doen net en toen vroeg ik mij af wie er nog meer breit(van alle mensen die op Q zitten)?

    Zo ja, wat ben je aan het breien en welke kleur heeft je wol?

    Mijn moeder had speciale wol besteld, het lijkt op een vissen net (vind ik) maar dan van wol, ik vind breien al lastig laat staan met zulke wol.


    Physics is awesome

    Het breien van dingen laat ik mijn oma doen. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TeamSterek schreef:
    Het breien van dingen laat ik mijn oma doen. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kon het vroeger, geen idee of ik het nu nog kan. Het is alweer jaren geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn mama is een sjaal voor me aan het breien, zelf kan ik dat echt niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn oma heeft het me geleerd (A)


    •*• Lululu •*•

    TeamSterek schreef:
    Het breien van dingen laat ik mijn oma doen. (:


    Ik faal in breien. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Mallory schreef:
    Mijn oma heeft het me geleerd (A)

    Mijne ook, alleen kan 't na al die jaren nog niet.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    TeamSterek schreef:
    Het breien van dingen laat ik mijn oma doen. (:


    Van mijn oma van moederskant weet ik dat ze kan breien maar zij woont ver weg en mijn oma van vaderskant weet ik niet of ze kan breien. Mijn moeder kan het wel en heeft geprobeerd om mij te leren. Uiteindelijk heb ik het breien geleerd van oudere dames in het bejaardentehuis bij mij in de buurt.

    En het is heel makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet en geen steken laat vallen of verkeerd breit.


    Physics is awesome

    Ik heb het op school geleerd (vrije scholen ftw!), maar volgens mij deed ik telkens iets mis. In groep zeven moesten we namelijk sokken breien, maar omdat ik onervaren was mocht ik beginnen met een simpel lapje; ik begon met tien steken en eindigde met 45 steken. :') Er hing ook een grappig draadje aan, dus hebben we hem uiteindelijk aan elkaar geknoopt als een string, hem Frits genoemd en een lied over hem geschreven. Ik had wel een leuke basisschooltijd. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn oma heeft het me vroeger geleerd, maar ik zou nu echt niet meer weten hoe het moet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wiarda schreef:
    Ik heb het op school geleerd (vrije scholen ftw!), maar volgens mij deed ik telkens iets mis. In groep zeven moesten we namelijk sokken breien, maar omdat ik onervaren was mocht ik beginnen met een simpel lapje; ik begon met tien steken en eindigde met 45 steken. :') Er hing ook een grappig draadje aan, dus hebben we hem uiteindelijk aan elkaar geknoopt als een string, hem Frits genoemd en een lied over hem geschreven. Ik had wel een leuke basisschooltijd. :'D


    Dat hadden de meeste van mijn klasgenoten ook. Ik was best wel trots toen ik aan het einde van mijn lapje (wat later een tasje werd) maar een steek erbij had gebreid. Ik vraag mij zelf nog steeds af hoe mensen met 10 steken kunnen beginnen en met 45 steken kunnen eindigen. Niet beledigend bedoeld, ik ben gewoon nieuwsgierig.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Van mijn oma van moederskant weet ik dat ze kan breien maar zij woont ver weg en mijn oma van vaderskant weet ik niet of ze kan breien. Mijn moeder kan het wel en heeft geprobeerd om mij te leren. Uiteindelijk heb ik het breien geleerd van oudere dames in het bejaardentehuis bij mij in de buurt.

    En het is heel makkelijk als je eenmaal weet hoe het moet en geen steken laat vallen of verkeerd breit.

    Ik heb het gekund maar het interesseert me simpel weg niet, dus vandaar dat ik het mijn oma laat doen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Insurgent schreef:
    Ik kon het vroeger, geen idee of ik het nu nog kan. Het is alweer jaren geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.


    Bad decisions make good stories.

    Insteken. Omslaan. Doorhalen. Aflaten glijden. And repeat.

    Ik weet niet meer hoe je moet breien maar dit is me altijd bijgebleven. Succes met je sjaal.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Insteken. Omslaan. Doorhalen. Aflaten glijden. And repeat.

    Ik weet niet meer hoe je moet breien maar dit is me altijd bijgebleven. Succes met je sjaal.


    Ik heb best wel lol met dat insteken af en toe want soms word dat lusje zo wijd.

    Dat is eigenlijk hoe je moet breien. Dankjewel!


    Physics is awesome