• Wauw, wat een schitterende film zeg. *__*

    Zag hem een paar dagen geleden met mijn klas, en zelfs als je nog nooit in je leven een LotR-film hebt gezien, kun je in de ban raken van deze wereld. De film duurt echt 2 uur en drie kwartier ofzo, maar het leek alsof het maar een halfuurtje duurt omdat je van de ene amazing scene in de andere valt. T'is iedere cent waard, en als filmstudente heb ik ervan gesmuld. :9~ Ook van de acteur die Kili speelde trouwens, maar dat terzijde. (A)



    Hebben jullie hem al gezien of zijn jullie het van plan?


    ars moriendi

    Aaaargggh ik moet hem nog steeds zien! Kan niet wachten. 3;


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    In het volgende deel moeten Fili en Kili meer speeltijd krijgen :Y)


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    In het volgende deel moeten Fili en Kili meer speeltijd krijgen :Y)


    Jij snapt het.


    ars moriendi

    Lexus schreef:
    In het volgende deel moeten Fili en Kili meer speeltijd krijgen :Y)


    Er komt hoogstwaarschijnlijk een romantisch subplot met Kili en een elvin ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Er komt hoogstwaarschijnlijk een romantisch subplot met Kili en een elvin ='D

    Waar halen ze al die subplotten vandaan? Die witte ork zit niet in het originele verhaal, evenmin Kili en een elfin :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb hem gezien! Geweldige film, maar vind het eigenlijk wel raar dat ze het in een triologie gaan doen. Ach ja, waarschijnlijk voor de cash of zo. Het is niet dat ik er problemen mee heb. c;


    life is awesome

    Sting schreef:
    (...)
    Waar halen ze al die subplotten vandaan? Die witte ork zit niet in het originele verhaal, evenmin Kili en een elfin :'D

    Die komen uit de appendix van Lord of the Rings 3 (het boek). The Hobbit is geschreven voor Tolkien LotR schreef en nadat hij LotR af had gemaakt, was hij van plan The Hobbit te herschrijven nu hij Middle-earth helemaal ontwikkeld had. Het hele verhaal van Erebor en Azog staat er in en dat gebruiken ze om alles mee in te vullen. Tauriel (de She-elf) komt uit het niets, though, ik heb geen idee wat ze met haar willen :']

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 9:48 ]


    Caution first, always.

    Yoda schreef:
    (...)

    Er komt hoogstwaarschijnlijk een romantisch subplot met Kili en een elvin ='D


    Yay! Me likes.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ahhh, ik heb m gezien en ik vond m echt geweldig!
    Ben met wat familie gegaan die netzoals ik echt weg van lotr zijn :)
    En ik had een jaar geleden, toen het eerste promomateriaal uitkwam, al besloten dat Kili echt awesome is! xD

    Lexus schreef:
    In het volgende deel moeten Fili en Kili meer speeltijd krijgen

    Omg, jaaaaaaah!

    Yoda schreef:
    (...)

    Er komt hoogstwaarschijnlijk een romantisch subplot met Kili en een elvin ='D

    Haha, dat lijkt me best wel geinig xD


    Stenenlikker

    Owja, en de muziek is ook echt geweldig!


    Vanaf 2:20
    Echt :O


    Stenenlikker

    Ik heb hem laatst inde bioscoop gezien, wat een geweldige film!
    Je word echtin het verhaal gezogen. Die 2,5 uur waren zo voorbij.

    Het volgende deel komt pas in December uit..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Morgen eindelijk nog een keer :>


    Caution first, always.