• Wauw, wat een schitterende film zeg. *__*

Zag hem een paar dagen geleden met mijn klas, en zelfs als je nog nooit in je leven een LotR-film hebt gezien, kun je in de ban raken van deze wereld. De film duurt echt 2 uur en drie kwartier ofzo, maar het leek alsof het maar een halfuurtje duurt omdat je van de ene amazing scene in de andere valt. T'is iedere cent waard, en als filmstudente heb ik ervan gesmuld. :9~ Ook van de acteur die Kili speelde trouwens, maar dat terzijde. (A)

Hebben jullie hem al gezien of zijn jullie het van plan?

ars moriendi

Woow, ik zat echt continue op het puntje van mijn stoel! Begin vond ik wat saai en lang duren, maar daarna, bam! D:
    Goede special effects, unieke personen, mooie muziek, makkelijke verhaallijn en af en toe die lekkere droge humor.
    En die Pale Orc was eeeeng, wat een creep!

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Is hij echt goed?
    Ik wil hem ook gaan zien. Wanneer heb ik nog geen idee, ik hoop nog in deze vakantie.
    :D

'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

Ik vond hem zo tof!

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

*still sobbing*
    Fili en Bofur <3

Caution first, always.

Smil3 schreef:
    Is hij echt goed?
    Ik wil hem ook gaan zien. Wanneer heb ik nog geen idee, ik hoop nog in deze vakantie.
    :D

Yep, hij is geweldig! Zeker gaan zien! ^^

ars moriendi

Dwarves! DWARVES! AWESOME DWARVES!
    Holy shit wtf, I want a dwarf now.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Whehehe, ben nu 4 keer geweest en begin al mee te praten met de tekstenxD

Fili schreef:
    Whehehe, ben nu 4 keer geweest en begin al mee te praten met de tekstenxD

Ik ben mijn moeder haast aan het smeken met mij te gaan voor een tweede keer ='D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ik ga denk ik ook nog een keer met vriendlief, vindt hem zoooo vet. :Y) en de 2e keer vallen altijd andere dingen op die je de 1e keer niet bent tegengekomen :3

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Kili is inderdaad knap :$
    Maar Legolas is leuker hopelijk zit hij er volgend jaar in

''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

Oh leuk om te horen, vandaag ga ik er heen ;D

Aan niets denken is ook denken.

Ik zou morgen voor de vierde keer gaan met mijn moeder, dit keer naar de 2D versie, maar ik ben nog steeds ziek, dus ik denk niet dat het gaat gebeuren :c

Caution first, always.

Fili, Kili, Oin, Gloin, Thorin Oakenshield, Dwalin, Balin, Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori at your service :)

YEAH AWESOME FILM, haha. Ik heb het boek Gelezen, ben benieuwd wat er in het volgende deel gaat gebeuren.

Wt mij wel opviel is dat Frodo en extreem veel ouder leek dan in LotR :')

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Zo'n leuke film!!(lol)

Mithrandir schreef:
    Gezien! En waarschijnlijk ga'k nog een keertje, haha. Vond 't echt een prachtige film :Y) Thorin is sexy.
    Ik ben blij dat ik niet de enigste ben. :'D

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?