• Wauw, wat een schitterende film zeg. *__*

    Zag hem een paar dagen geleden met mijn klas, en zelfs als je nog nooit in je leven een LotR-film hebt gezien, kun je in de ban raken van deze wereld. De film duurt echt 2 uur en drie kwartier ofzo, maar het leek alsof het maar een halfuurtje duurt omdat je van de ene amazing scene in de andere valt. T'is iedere cent waard, en als filmstudente heb ik ervan gesmuld. :9~ Ook van de acteur die Kili speelde trouwens, maar dat terzijde. (A)



    Hebben jullie hem al gezien of zijn jullie het van plan?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik vind ze samen ook zo leuk! Echt onwijs goed gecast. Ze waren bijna te lekker om Dwarf te zijn, lololol. :'D Aaaight, Bofur mijn zijn awesome hat. :'D Martin Freeman speelde Bilbo trouwens echt perfect. En die scene met Gollum.. mijn god, fantastisch gewoon.

    Omg zijn hoed is awesome ;D En zijn accent en zijn vrolijkheid en grappigheid en klink als een klein kind :l Maar omg :>
    Martin Freeman was écht perfect. Ik weet nog dat ze hem aankondigde als Bilbo en dat ik me kapot schrok omdat ik me Bilbo precies zo voor me had gezien :'D
    Dat stukje waar Bilbo -SPOILERS- Sméagol wilt gaan vermoorden en dat Sméagol hem dan lijkt te zien of zo. Ik had echt hartkloppingen, niet normaal gewoon :l


    Caution first, always.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh tof! Ik zit op het HKU in Hilversum. Audio Visuele Media heet het officieel. (: En jij?


    Ik zit op het RITS in Brussel. Bij ons heet het Audiovisuele Kunsten ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik moet de film nog zien! Ben benieuwd. :Y)


    Meleth schreef:
    (...)
    Omg zijn hoed is awesome ;D En zijn accent en zijn vrolijkheid en grappigheid en klink als een klein kind :l Maar omg :>
    Martin Freeman was écht perfect. Ik weet nog dat ze hem aankondigde als Bilbo en dat ik me kapot schrok omdat ik me Bilbo precies zo voor me had gezien :'D
    Dat stukje waar Bilbo -SPOILERS- Sméagol wilt gaan vermoorden en dat Sméagol hem dan lijkt te zien of zo. Ik had echt hartkloppingen, niet normaal gewoon :l

    De hele dwarf-bende is epic :'D
    En jaa, goed is die hè? O_O Perfect gewoon. Een van mijn favoriete scènes uit de film, al moet ik zeggen dat ik vrij veel favoriete scènes had.. :') Had liedje in het begin (als ze alles opgevreten hebben met zn allen), de scène met de trollen, die schitterende vliegscène.. Loved them all! Stiekem wil ik de film nog een keer zien in de bioscoop, maar ik zit nogal krap bij kas ): ..


    ars moriendi

    Ik wil ook! Maar ik heb voorlopig geen tijd, rottige SE-week D: De Hobbit is echt een van mijn favoriete boeken :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    De hele dwarf-bende is epic :'D
    En jaa, goed is die hè? O_O Perfect gewoon. Een van mijn favoriete scènes uit de film, al moet ik zeggen dat ik vrij veel favoriete scènes had.. :') Had liedje in het begin (als ze alles opgevreten hebben met zn allen), de scène met de trollen, die schitterende vliegscène.. Loved them all! Stiekem wil ik de film nog een keer zien in de bioscoop, maar ik zit nogal krap bij kas ): ..

    Omg ja! Ummmmm, ik vond dat met die Stone Giants echt geweldig! Zo had ik het me dus écht niet voorgesteld ;D
    Oh, da's jammer :C Ik heb een abonnement voor Pathé, maar ik ga morgen in Antwerpen dus dat is wel wat duurder :/


    Caution first, always.

    Ik ga morgen, ik ben echt benieuwd!


    As travars

    Is het boek een beetje aan te raden? Want ik hoor verschillende geluiden... nl. dat het moeilijk is om er door te komen...


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    Is het boek een beetje aan te raden? Want ik hoor verschillende geluiden... nl. dat het moeilijk is om er door te komen...

    Het boek is wel Tolkien-stijl, dus redelijk wat beschrijvingen. Maar ik kon er vrij goed doorheen komen, vooral omdat ik het verhaal nog niet wist en daardoor nieuwsgierig was :') Ik vond In de ban van de Ring veel lastiger, omdat ik globaal het verhaal al wist en dus minder die drang had om verder te lezen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Het boek is wel Tolkien-stijl, dus redelijk wat beschrijvingen. Maar ik kon er vrij goed doorheen komen, vooral omdat ik het verhaal nog niet wist en daardoor nieuwsgierig was :') Ik vond In de ban van de Ring veel lastiger, omdat ik globaal het verhaal al wist en dus minder die drang had om verder te lezen.

    Hm, ik heb een boek van Tolkien, The Silmarillion, maar daar moet'k ook nog aan beginnen :'D Maar van wat ik globaal heb gezien, veel feitelijke informatie. Ik wil The Hobbit eigenlijk ook wel lezen... maar ik heb nu natuurlijk al wel een deel van de film gezien, dus misschien maakt dat het dan ook lastiger.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Hm, ik heb een boek van Tolkien, The Silmarillion, maar daar moet'k ook nog aan beginnen :'D Maar van wat ik globaal heb gezien, veel feitelijke informatie. Ik wil The Hobbit eigenlijk ook wel lezen... maar ik heb nu natuurlijk al wel een deel van de film gezien, dus misschien maakt dat het dan ook lastiger.


    Ik ben er ook pas aan begonnen na de film, (echt net) en het eerste hoofdstuk heeft bij mij juist meer het gevoel dat ik een kinderboek aan het lezen ben. Momenteel vind ik hem dus nog steeds niet erg moeilijk weg lezen, daar waar ik bij LOTR eigenlijk helemaal niet doorheen kon komen omdat hij erg lastig te volgen was.

    Fili schreef:
    (...)

    Ik ben er ook pas aan begonnen na de film, (echt net) en het eerste hoofdstuk heeft bij mij juist meer het gevoel dat ik een kinderboek aan het lezen ben. Momenteel vind ik hem dus nog steeds niet erg moeilijk weg lezen, daar waar ik bij LOTR eigenlijk helemaal niet doorheen kon komen omdat hij erg lastig te volgen was.

    Een vriendin van me die erg into LotR is zei afgelopen woensdag dat the Hobbit oorspronkelijk ook een kinderboek is. (:


    ars moriendi

    Gisteravond heb ik hem gezien! Wat een fan-tas-ti-sche film zeg! Echt waaaaaaauw.
    Dat einde was echt aofjeofjdanld met Smaug en ik wilde echt meteen de volgende film zien. *O*
    Ik heb zelf het boek ook gelezen, voor de film, dus het was wel echt fantastisch om te vergelijken. Ik keek ook heel erg uit naar the game of riddles en aangezien ik eigenlijk dacht dat deze in de tweede film zou zitten, was ik helemaal gelukkig toen Bilbo en de dwergen de Goblin grot in vielen. :Y)
    Ik vond de acteur van Bilbo echt echt geniaal, wat een geweldige acteur, zeg. ;d
    En die muziek, waaauw.
    En natuurlijk de special effects, die vond ik ook echt awesome!
    Kortom, ik ben helemaal gelukkig en ik kan niet wachten tot volgend jaar! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Gisteravond heb ik hem gezien! Wat een fan-tas-ti-sche film zeg! Echt waaaaaaauw.
    Dat einde was echt aofjeofjdanld met Smaug en ik wilde echt meteen de volgende film zien. *O*
    Ik heb zelf het boek ook gelezen, voor de film, dus het was wel echt fantastisch om te vergelijken. Ik keek ook heel erg uit naar the game of riddles en aangezien ik eigenlijk dacht dat deze in de tweede film zou zitten, was ik helemaal gelukkig toen Bilbo en de dwergen de Goblin grot in vielen. :Y)
    Ik vond de acteur van Bilbo echt echt geniaal, wat een geweldige acteur, zeg. ;d
    En die muziek, waaauw.
    En natuurlijk de special effects, die vond ik ook echt awesome!
    Kortom, ik ben helemaal gelukkig en ik kan niet wachten tot volgend jaar! ^^

    We can be friends.


    Echt he! :9~ Bij dat einde zat ik echt van: gawddamnitt, ik weer meermeerMEER! :9~ Bilbo werd perfect neergezet, de scenes waren episch maar er viel ook nog genoeg te lachen, schitterende beelden.. Fuckin loved it!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    We can be friends.


    Echt he! :9~ Bij dat einde zat ik echt van: gawddamnitt, ik weer meermeerMEER! :9~ Bilbo werd perfect neergezet, de scenes waren episch maar er viel ook nog genoeg te lachen, schitterende beelden.. Fuckin loved it!


    Aaaah bij dat moment in de film die op die gif staat hier kreeg ik ook echt tranen in mijn ogen <3
    It was perfect!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)