• Of toch ongeveer dan (cat)

    Daarstraks wanneer ik samen met een vriendin na mijn examen naar de bushalte vertrok, regende het echt pijpenstelen.
    Dus ik kwam op het goede idee om wat sneller te wandelen, zodat we de groene lichten nog konden halen van het verkeerslicht.
    Aangezien dat ze er aan het werken zijn, is het dus bijna onmogelijk, maar goed.
    Nog net voor we de lichten hadden bereikt, sloeg ik mijn voet om, viel ik naar voor toe en ben uiteindelijk op mijn rug beland.
    Ik vraag me alleen af hoe...
    Dus nu zit ik met een kapotte handschoen, geschaafde knie, blauwe heup en barstende hoofdpijn aangezien ik ook nog eens met mijn hoofd op de straatstenen ben geknald.
    Goed bezig dus aangezien ik morgen nog moet werken als serveerster. :')

    Echt leuk om je weekend mee te beginnen(cat)
    Wie is er vandaag ook gevallen na of tijdens de schooluren?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    neej, geen last van gehad vandaag xD.

    Ben alleen sinds kort begonnen met fitness en zondag waren mijn biceps aan de beurt, nou dat voel ik nu nog steeds haha. Kon afgelopen week mijn armen niet meer strekken en kon niks optillen, een bekertje met drinken was al heel heel zwaar xD. Was eerst bang dat er misschien iets gescheurd zou zijn ofzo haha :p. Gaat nu wel al een stuk beter gelukkig. Ik moet morgen namelijk ook weer werken en ik werk in een slager als verkoopster dus moet steeds dingen uit de toonbank pakken (soms moet je er half in gaan liggen omdat je er anders niet bij kan) en natuurlijk moet ik tasjes/tassen aangeven haha xD. Als ik nog steeds zoveel last had gehad, had ik me moeten ziekmelden, want achter de snijmachine zou dan ook geen optie zijn aangezien ik ze niet kon strekken en elk beetje kracht zetten toch flinkk veel pijn deed xD.

    Daaamn, dat is echt balen ;o
    En pijnlijk..
    Ik heb dat gelukkig niet meegemaakt, mijn broertje is daarentegen wel helemaal natgeregend.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Daaamn, dat is echt balen ;o
    En pijnlijk..
    Ik heb dat gelukkig niet meegemaakt, mijn broertje is daarentegen wel helemaal natgeregend.

    Ik ook :3
    Ik ben dus gevallen terwijl het net zo hard aan het regenen was...wat maakt dat ik net op een dweil leek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Balen, sterkte hoor.

    Een vriendin van mij was gister gevallen maar haar knie van uit de kom. Ook niet
    zo prettig dus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nee, gelukkig niet :')


    •*• Lululu •*•

    Ik ben gevallen over mijn draadloos internet...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik rende door de gangen, ja weet het niet slim maar ik was bijna te laat voor mijn frans examen. Ik ging om de hoek en knalde recht tegen een leerkracht aan en hij had koffie in zijn hand dus je raadt het al. mijn t shirt zat helemaal onder de koffie :| maar het is niet zo erg al wat er bij jou is gebeurd! ik hoop dat je al snel better voelt!!!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Mmm, nee dat heb ik gelukkig niet gehad. Mijn zusje is van de week wel van de dijk af gereden met een bus.


    Bad decisions make good stories.

    Oehww, lijkt me pijnlijk o_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."