• Ehm.. okee.. net begonnen met een nieuwe serie. Je kan zelf kiezen met welke artiest je wil (TH, JB, CB), maar dat zijn nog maar de enige echte personages dan. Dus ik vroeg me af.. Wie zou er een rol in willen (A) zo ja: wat voor een rol dan, en vertel iets over jezelf. De serie is "You can't be a part of my world
    Je kan ook vragen of je in mn andere een rol kan krijgen, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen (A)

    *is de eerste keer dat ze rollen verdeeld (A)*


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Als over TH gaat mag ik Bill dan en als het over JB gaat wil ikkeJOE <3 Infokomt^^

    Naam; Annelies
    Leeftyd; 17
    Tekstje; Haaii snoepzz<3



    Mijn naam is zoals je misschien wel al doorhad Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan hiphop&shoppen en ook met vrienden weggaan & naar muziek luisteren. Nu bijvoorbeeld ben ik naar '3Doors OPen- Here without you' aan het luisteren. Je kan me he-le-maal gek verklaren maar ik kan geen 1 dag zonder muziek! Okay what ever. Dat is ook dat je niet zonder vrienden kan. Weetje, ik heb een tijdje een hele moeilijke periode achter de rug want al m'n vrienden hebben me tegen mij gekeerd. Gelukkig had ik nog lieve mensjes leren kennen via via. Snap je? Ach what, neen ik ben helemaal single dus heb nog geen vriend. Happy singles noemen ze dat! Maar ach, ik moet gaan want ik ga zometeen shoppen!



    Doei<3

    Plaatje; http://img396.imageshack.us/img396/4060/uyuuyuic6ei5.png

    Over th en wil dan de rol van vriendin tom als dat kan

    Naam: nickita
    Leeftijd: 18
    Likes: Tom, Muziek lolly`s en kauwgom
    Dislikes: mensen die denken dat ze alles zijn
    Foto:
    http://image.linkinn.com/userfile/pictures_0805/Image/hanna_beth_16.jpg
    Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en een levensgenieter
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en heb scheit aan de mensen wat ze wel niet van mij denken ik ben gewoon mij zelf en zo ben ik en acepteer dat maar gewoon anders heb je gewoon pech
    Ik ken best bitchy zijn maar alleen als het echt moet door byv. voor mijn vrienden op te komen en mij zelf natuurlijk
    En ook af en toe om mijn gevoels te verbergen wand ja niet iedereen hoefd te weten hoe ik me voel toch
    Verder hou ik ook van graffiti en muziek is gewoon mijn ding
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl luitjes spreek julie later wel weer <3


    You can't touch music but music touch you

    De volgende is er al ^^ Ik zal jullie er zo gauw mogelijk instoppen (A)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks