• Heey,
    door dat nieuwe RPG-forum wat iemand online had gezet besefte ik dat ik er nogal wat had, die ondertussen niet meer gebruikt worden. Vroeger waren ze eigenlijk wel druk bezocht, maar nu niet meer. Dus heb ik degene met de leukste naam gepakt, alles leeggegooit en er opnieuw naar gekeken, nadat hij blanco was. Toen heb ik van alles veranderd, maar ik twijfel nog een beetje over de skin, dus ik vroeg me af wat jullie van de skin vinden?

    RPG Codex

    Ik vind het gewoon leuk om forums te maken lol, vet nutteloos maar oké.


    Nou, iedereen vind hem mooi dus, nu is hij open voor members. 8D Er zijn er al acht en ik hoop natuurlijk op meer. De eerste RPG rollentopics zijn aangemaakt en ik zoek ook nog moderators.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Hm, je staat nu pas online en ik zie bij jou wel meer dingen niet die je wel hoort te zien al je ingelogt bent.


    Your make-up is terrible

    Vreemd..


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Mag je er ook op gaan als je wil beginnen met RPG'en? Als newbie dus zeg maar :P?

    -> Ben best bereid om meteen minstens 8 regels per keer te schrijven enzeuw..


    Je kan je aanmelden op een inloop RPG, daar gelden weinig regels en kan je het goed leren. Je kan er ook gelijk weer uit als je het maar niets vind.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hm, je staat nu pas online en ik zie bij jou wel meer dingen niet die je wel hoort te zien al je ingelogt bent.


    Valt er trouwens nog iets aan te doen of zal ik gewoon een nieuw account maken?


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Valt er trouwens nog iets aan te doen of zal ik gewoon een nieuw account maken?


    Er valt niets aan te doen, ik heb namelijk al je permissions gecheckt en die overgenomen, maar dan kon ik dat wel gewoon allemaal zien. Ik kan je account verwijderen, dan kan je een nieuwe maken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Er valt niets aan te doen, ik heb namelijk al je permissions gecheckt en die overgenomen, maar dan kon ik dat wel gewoon allemaal zien. Ik kan je account verwijderen, dan kan je een nieuwe maken.


    Oke (:
    Als je dat zou willen doen zou ik dat heel fijn vinden c:


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Oke (:
    Als je dat zou willen doen zou ik dat heel fijn vinden c:


    Gedaan, nu kan je weer dezelfde aanmaken als het goed is.


    Your make-up is terrible

    Yeey ik ga me ook aanmelden! Eindelijk een site waar alle RPG zooi staat c:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb een nieuwe aangemaakt, met een nieuwe username. Hoe maak je een nieuw topic aan, want ik zie het knopje nergens staan. I'm not kidding..


    26 - 02 - '16

    Dat had iemand anders ook al. :3
    Als je in het subforum zit, staat er onder en boven de topics een zwarte button met blauwe letters 'New Topic'. Ervoor staat een wit tekentje met een groen plusje.


    Your make-up is terrible

    Het enige wat ik boven het topic zie staan met blauwe letters is : op dit topic abonneren (of zoiets). En ik zie nergens 'new topic'


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Het enige wat ik boven het topic zie staan met blauwe letters is : op dit topic abonneren (of zoiets). En ik zie nergens 'new topic'



    Ik zie het ook niet staan


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Opera schreef:
    Het enige wat ik boven het topic zie staan met blauwe letters is : op dit topic abonneren (of zoiets). En ik zie nergens 'new topic'


    Heb je hem in het Nederlands ingesteld?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Heb je hem in het Nederlands ingesteld?


    Ja, Nederlands (formeel)


    26 - 02 - '16

    Ik heb het probleem gevonden en verholpen, als het goed is kan je het nu wel zien.


    Your make-up is terrible