• Heey,
    door dat nieuwe RPG-forum wat iemand online had gezet besefte ik dat ik er nogal wat had, die ondertussen niet meer gebruikt worden. Vroeger waren ze eigenlijk wel druk bezocht, maar nu niet meer. Dus heb ik degene met de leukste naam gepakt, alles leeggegooit en er opnieuw naar gekeken, nadat hij blanco was. Toen heb ik van alles veranderd, maar ik twijfel nog een beetje over de skin, dus ik vroeg me af wat jullie van de skin vinden?

    RPG Codex

    Ik vind het gewoon leuk om forums te maken lol, vet nutteloos maar oké.


    Nou, iedereen vind hem mooi dus, nu is hij open voor members. 8D Er zijn er al acht en ik hoop natuurlijk op meer. De eerste RPG rollentopics zijn aangemaakt en ik zoek ook nog moderators.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil me er best voor aanmelden, maar enkel en alleen als het ervaren rpg'ers (die niet pruttige 4 /5 zinnenpostjes vol spellingsfouten posten maar goede posts) zijn die op die site's zitten en de site niet meteen dood valt doordat niemand meer reageert.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ik wil me er best voor aanmelden, maar enkel en alleen als het ervaren rpg'ers (die niet pruttige 4 /5 zinnenpostjes vol spellingsfouten posten maar goede posts) zijn die op die site's zitten en de site niet meteen dood valt doordat niemand meer reageert.


    Mijn rpg -restaurant victoria- heeft een minstens 8 regels regel en is dus voor de wat meer ervaren rpgers. en er is een inloop rpg


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lexus schreef:
    Ik wil me er best voor aanmelden, maar enkel en alleen als het ervaren rpg'ers (die niet pruttige 4 /5 zinnenpostjes vol spellingsfouten posten maar goede posts) zijn die op die site's zitten en de site niet meteen dood valt doordat niemand meer reageert.


    Sorry maar de mensen die pruttige 4/5 zinnenpostjes maken moeten het toch ook leren?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Sorry maar de mensen die pruttige 4/5 zinnenpostjes maken moeten het toch ook leren?


    Klopt, en die hebben ook heel veel van die site's. Maar als je echt naar ervaren rpg's zoekt vindt je hier haast niets..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb me aangemeld, maar ik vind dat de formaten van de avatar wel iets groter mogen. Ik ben vet lang bezig geweest mijn foto dusdanig te verkleinen tot hij paste en eigenlijk is er zowat niks meer van over. Dit vind ik heel erg zonde.


    26 - 02 - '16

    Hoe pas je trouwens berichten aan op het forum?


    26 - 02 - '16

    Mag je er ook op gaan als je wil beginnen met RPG'en? Als newbie dus zeg maar :P?

    -> Ben best bereid om meteen minstens 8 regels per keer te schrijven enzeuw..

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 dec 2012 - 18:30 ]


    Life is hard and then we die

    Eh, dit topic is niet bedoeld voor reclame voor andere dingen.
    Avatars kunnen wel groter ingesteld worden en dit heb ik aan het begin ook gedaan, maar dan worden de post-vakjes kleiner en dat ziet er niet mooi uit.
    Onder aan je bericht staat 'edit'.
    En iedereen mag meedoen, ook beginners.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh, dit topic is niet bedoeld voor reclame voor andere dingen.
    Avatars kunnen wel groter ingesteld worden en dit heb ik aan het begin ook gedaan, maar dan worden de post-vakjes kleiner en dat ziet er niet mooi uit.
    Onder aan je bericht staat 'edit'.
    En iedereen mag meedoen, ook beginners.


    Ik kan dat 'edit' niet vinden ;x


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Ik kan dat 'edit' niet vinden ;x


    Onder aan je post staat: Report, info, del. En daaronder staat edit en quote.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Onder aan je post staat: Report, info, del. En daaronder staat edit en quote.


    Dat staat er bij mij niet ;x


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Dat staat er bij mij niet ;x


    Dat is wel heel vreemd, want bij anderen staat het er wel... Hm, ik maak even een screenshot ervan. Het rood omcirkelse dingetje.


    Your make-up is terrible

    Bij mij doet hij het niet, kijk maar.
    *klik*


    26 - 02 - '16

    Misschien is het handig om jezelf in te loggen. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ben de hele tijd al ingelogd dus daar ligt het niet aan (;


    26 - 02 - '16