• Heey,
    door dat nieuwe RPG-forum wat iemand online had gezet besefte ik dat ik er nogal wat had, die ondertussen niet meer gebruikt worden. Vroeger waren ze eigenlijk wel druk bezocht, maar nu niet meer. Dus heb ik degene met de leukste naam gepakt, alles leeggegooit en er opnieuw naar gekeken, nadat hij blanco was. Toen heb ik van alles veranderd, maar ik twijfel nog een beetje over de skin, dus ik vroeg me af wat jullie van de skin vinden?

    RPG Codex

    Ik vind het gewoon leuk om forums te maken lol, vet nutteloos maar oké.


    Nou, iedereen vind hem mooi dus, nu is hij open voor members. 8D Er zijn er al acht en ik hoop natuurlijk op meer. De eerste RPG rollentopics zijn aangemaakt en ik zoek ook nog moderators.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Vast wel, lol, met acht members.
    Anyway, ik wacht nog even met kiezen tot ik meer aanmeldingen heb want ik wil ook graag meer dan één mod erbij.


    Haha das logisch, toch hoop ik dat ik het word ^^ Hier durf ik me nooit aan te melden. D8 hé laat ik t een keer proberen en ja nu hoop ik toch stiekem dat ik t word


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Assassin schreef:
    We hebben al zeven leden, ik zoek nog moderators en het eerste rollentopic staat al online!


    Het gaat al beter, acht leden en twee RPG's ondertussen. Je kan je nog altijd aanmelden om mod te worden.


    Your make-up is terrible

    Rechazame schreef:
    (...)

    Haha das logisch, toch hoop ik dat ik het word ^^ Hier durf ik me nooit aan te melden. D8 hé laat ik t een keer proberen en ja nu hoop ik toch stiekem dat ik t word


    Haha, nou op Q maak bijna niemand kans en bij mij wel. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik heb me ook aangemeld ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb me ook aangemeld ^^


    Yeah, wij hebben lekker Bes.


    Your make-up is terrible

    Ziet er inderdaad zeer fijn uit!


    Tijd voor koffie.

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, wij hebben lekker Bes.


    Haha :'D hell yeah :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind hem een beetje donker, dat vind ik persoonlijk niet zo fijn lezen. Maar wel overzichtelijk, en dat is heel fijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb me ook aangemeld (:


    everything, in time

    Ik denk dat ik enorm blind ben. Ik kan nergens een knopje vinden in de trant van 'open een nieuw topic'. :'D


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Ik denk dat ik enorm blind ben. Ik kan nergens een knopje vinden in de trant van 'open een nieuw topic'. :'D


    Als je op het desbetreffende subforum klikt, staat er een icoontje met fel oplichtende blauwe letters: New Topic. -als je hem in het Engels hebt tenminste-


    Your make-up is terrible

    Nog iemand die een voorliefde heeft voor het opbouwen van een forum :3 Ik heb vaak de neiging om er gewoon één op te bouwen en het vervolgens weer doodleuk in de vuilbak te gooien. Het is gewoon pure tijdverspilling, maar wel ontzettend leuk om te doen. Ik had al eerder willen reageren, maar kon de link niet meer terugvinden van het laatste forum dat ik gemaakt had :'D
    Het is een rpg-setting zeg maar, in plaats van dat je verschillende rpg's kan aanmaken. Niet dat ik er dus iets mee doe op het moment, maar misschien gaat dat ooit nog komen :'D
    Desertstorm

    Persoonlijk vind ik je forum iets te donker, maar dat hebben voorgangers ook al gemeld. Verder vind ik je forum er echt wel onwijs uitzien en misschien dat ik me ook ga aanmelden van zodra ik meer tijd heb :3

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:40 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Nog iemand die een voorliefde heeft voor het opbouwen van een forum :3 Ik heb vaak de neiging om er gewoon één op te bouwen en het vervolgens weer doodleuk in de vuilbak te gooien. Het is gewoon pure tijdverspilling, maar wel ontzettend leuk om te doen. Ik had al eerder willen reageren, maar kon de link niet meer terugvinden van het laatste forum dat ik gemaakt had :'D
    Het is een rpg-setting zeg maar, in plaats van dat je verschillende rpg's kan aanmaken. Niet dat ik er dus iets mee doe op het moment, maar misschien gaat dat ooit nog komen :'D
    Desertstorm

    Persoonlijk vind ik je forum iets te donker, maar dat hebben voorgangers ook al gemeld. Verder vind ik je forum er echt wel onwijs uitzien en misschien dat ik me ook ga aanmelden van zodra ik meer tijd heb :3


    Wow, die is zo mooi dat ik zo zou meedoen aan die rpg's haha


    Aan niets denken is ook denken.

    If I may promote something. Dit is een forum dat een vriendin van mij gemaakt heeft.

    Ik heb me al aangemeld, maar ik wacht nog even af met rpg-en op RPG Codex. =)

    mensen melden zich niet echt aan voor de rpg's eh :'D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]