• Ik heb een meisje nodig voor in een verhaal van me waar ik binnekort mee ga starten maar ik wil eerst een meisje zoeken
    en ik wil het liefst de naam erbij zodat ik meer foto's van dat meisje kan zoeken.
    Alvast bedankt!

    Het mag een meisje zijn van 16-19

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 15:28 ]

    xSCHUT schreef:
    (...)

    Team SICKENING all the way_O_


    Haha, indeed


    Aan niets denken is ook denken.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Wie bepaald wanneer iemand knap is of niet? Ik vind Sylvie vd Vaart geen mooie vrouw terwijl veel mensen dat wel vinden. Is iemand dan alleen maar mooi als hij of zij aan de standaard beauty meassures voldoet?

    Dit.


    your song is like my heartbeat

    Ach, val haar niet zo aan. Iedereen oordeelt wel eens over iemands uiterlijk.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Jade Thirlwall (Little Mix)
    Vanessa Marano
    Christina Grimmie
    Iga w. (lookbook.nu)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Savoureur schreef:
    Ach, val haar niet zo aan. Iedereen oordeelt wel eens over iemands uiterlijk.
    Ik val niemand aan. Ik probeer duidelijk te maken dat iedereen wel een kenmerk heeft dat mooi is. Meisjes van tegenwoordig proberen met hun ingevallen wangen en knokige hande ee salade naar binnen te werken omdat ze ook als modellen/tumblrsterretjes willen ogen. C'mon zeg, voed die lovehandles en haal die make-up voor het meeste deel weg. Stop gewoon met verbergen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Laten we ontopic blijven, als jullie hierover willen praten, maken jullie maar een nieuw topic aan.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Euh, Ariana Grande. EN DEMI LOVATO.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 19:38 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nina Dobrev


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Met alle respect, maar niet iedereen is mooi. Hoe fantastisch is het ook zou zijn, het is gewoon niet waar. (': Ik kan niet goed tegen zo'n 'iedereen is mooi'-houding, dat is te idyllisch.


    Ik ben het met jou eens.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    SICKENING schreef:
    (...) Ik val niemand aan. Ik probeer duidelijk te maken dat iedereen wel een kenmerk heeft dat mooi is. Meisjes van tegenwoordig proberen met hun ingevallen wangen en knokige hande ee salade naar binnen te werken omdat ze ook als modellen/tumblrsterretjes willen ogen. C'mon zeg, voed die lovehandles en haal die make-up voor het meeste deel weg. Stop gewoon met verbergen.



    Haha, ik ben zelf model: zonder make-up, photoshop of dieet :p


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    SICKENING schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Met alle respect, maar niet iedereen is mooi. Hoe fantastisch is het ook zou zijn, het is gewoon niet waar. (': Ik kan niet goed tegen zo'n 'iedereen is mooi'-houding, dat is te idyllisch.

    On-topic: Emily Browning vind ik een heel mooi meisje.


    & ik vind dit echt een ongelooflijk mooi meisje, maar ik heb geen idee hoe ze heet.


    Save me from myself.

    MASTERCHIEF schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)


    + 1003


    Tijd voor koffie.

    MASTERCHIEF schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)
    +1002


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben een mooi meisje van twintig :D. Deze foto is vorig jaar genomen dus 't kan nog!


    No growth of the heart is ever a waste