• Ik heb een meisje nodig voor in een verhaal van me waar ik binnekort mee ga starten maar ik wil eerst een meisje zoeken
    en ik wil het liefst de naam erbij zodat ik meer foto's van dat meisje kan zoeken.
    Alvast bedankt!

    Het mag een meisje zijn van 16-19

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 15:28 ]

    Gebgruik gewoon deviantart of weheart.
    Bij deviantart heb je vaak mensen die steeds hetzelfde model gebruiken
    of veel foto's posten van zichzelf, daar kan je dus het beste zoeken op
    self portraits en dan kom je er van zelf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Aurora Mohn :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)


    Gevatte opmerking (Y)


    Aan niets denken is ook denken.

    SICKENING schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)


    +1


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    SICKENING schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)

    +2


    ars moriendi

    SICKENING schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)


    Met alle respect, maar niet iedereen is mooi. Hoe fantastisch is het ook zou zijn, het is gewoon niet waar. (': Ik kan niet goed tegen zo'n 'iedereen is mooi'-houding, dat is te idyllisch.

    On-topic: Emily Browning vind ik een heel mooi meisje.


    If we had not a soul, music would have created it.

    SICKENING schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)

    +1000


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SICKENING schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)


    BAM
    Die zit.


    Miep

    SICKENING schreef:
    Iedereen is mooi, geez. Maar jij bedoelt waarschijnlijk een maatje-36-meisje van internet dat mooi lijkt. (cat)


    +1001


    It's high noon.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Met alle respect, maar niet iedereen is mooi. Hoe fantastisch is het ook zou zijn, het is gewoon niet waar. (': Ik kan niet goed tegen zo'n 'iedereen is mooi'-houding, dat is te idyllisch.

    On-topic: Emily Browning vind ik een heel mooi meisje.
    Iedereen heeft wel iets moois. Kom op, in deze tijden draait het allemaal om uiterlijk. Het schoonheidsideaal is gewoon een eyesore. Mensen worden lelijk door dit ideaal. Dat iemand een lelijk gezicht heeft, betekent niet dat hij of zij geen mooie kenmerken heeft. Een meisje kan een ontzettende rotkop hebben, maar wel killerlegs waardoor ze op de cover van Vogue staat. Jus' sayin. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Met alle respect, maar niet iedereen is mooi. Hoe fantastisch is het ook zou zijn, het is gewoon niet waar. (': Ik kan niet goed tegen zo'n 'iedereen is mooi'-houding, dat is te idyllisch.

    On-topic: Emily Browning vind ik een heel mooi meisje.


    Kylie/Kendall Jenner,
    Sasha Pieterse,
    Ariana Grande - ze heeft nu bruin haar.
    Lauren Conrad

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 18:53 ]


    To infinity and beyond •

    SICKENING schreef:
    (...)Iedereen heeft wel iets moois. Kom op, in deze tijden draait het allemaal om uiterlijk. Het schoonheidsideaal is gewoon een eyesore. Mensen worden lelijk door dit ideaal. Dat iemand een lelijk gezicht heeft, betekent niet dat hij of zij geen mooie kenmerken heeft. Een meisje kan een ontzettende rotkop hebben, maar wel killerlegs waardoor ze op de cover van Vogue staat. Jus' sayin. (cat)


    Team SICKENING all the way_O_


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    SICKENING schreef:
    (...)Iedereen heeft wel iets moois. Kom op, in deze tijden draait het allemaal om uiterlijk. Het schoonheidsideaal is gewoon een eyesore. Mensen worden lelijk door dit ideaal. Dat iemand een lelijk gezicht heeft, betekent niet dat hij of zij geen mooie kenmerken heeft. Een meisje kan een ontzettende rotkop hebben, maar wel killerlegs waardoor ze op de cover van Vogue staat. Jus' sayin. (cat)


    helemaal mee eens.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Met alle respect, maar niet iedereen is mooi. Hoe fantastisch is het ook zou zijn, het is gewoon niet waar. (': Ik kan niet goed tegen zo'n 'iedereen is mooi'-houding, dat is te idyllisch.

    On-topic: Emily Browning vind ik een heel mooi meisje.

    Wie bepaald wanneer iemand knap is of niet? Ik vind Sylvie vd Vaart geen mooie vrouw terwijl veel mensen dat wel vinden. Is iemand dan alleen maar mooi als hij of zij aan de standaard beauty meassures voldoet?


    ars moriendi