• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - Sylvesti
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Phil
    -

    Bungalow 2:
    - Lex
    - Matt
    - Bandit

    Bungalow 3:
    - Zoella
    - Carli
    - Nell

    Bungalow 4:
    - Jack
    - Finn
    -

    Rollentopic
    Topic 2
    Topic 3

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    (wordt Zoe x Finn iets ofzo?)


    Bowties were never Cooler

    carli bybell.

    Nadat ik zoe en finn had geroepen liep ik weer naar binnen en nam plaats aan de tafel, waar we met zijn alle nog even op finn aan het wachten waren. Hij kwam uiteindelijk naar binnen en nam plaats op de stoel naast mij. 'well what are you guys waiting for?' Zei hij lachend en begon te eten. 'i love your cooking skills carli' zei hij met een volle mond en ik begon te lachen. 'nou dat zie ik dan maar als een compliment, maar dat heb ik vooral te danken aan mijn braziliaanse moeder, die me heel veel kook dingen heeft geleerd' ik at verder van mijn eten en zag dat finn rode wangen kreeg, waarschijnlijk door de kou van buiten. 'awh finn wat zie je er schattig uit met die rode wangen' en ik kneep even plagend met mijn handen in zijn wangen. 'vinden jullie het eten allemaal lekker?' Vroeg ik aan de rest.

    Sylvesti schreef:
    (wordt Zoe x Finn iets ofzo?)


    (dat dacht ik ook al, ligt er nogal dik op, van zoe kant haha)

    Finnegan Harries 'Finn'
    Net toen ik een grote hoeveelheid in mijn mond propte, hoorde ik opeens Zoë’s stem. ‘Oh, dankje Finn, fijn dat je de puree lekker vind! Je weet wel de puree die je vinger verbrandde, Karma’s a bitch.’ Ik moest lachen door haar opmerking, ‘Well, someone here is feeling left out.’ Grijnsde ik, ‘Zoë, je bent ook een keukenprinses. Nu goed?’ Daarna zag ik hoe ze haar gsm bovenhaalde terwijl Carli zei dat ze het zag als een compliment en dat ze het te danken had aan haar Braziliaanse moeder. ‘Oh my god, I want to meet your Mom!’ Riep ik uit wanneer ik dacht aan al het lekkere eten, daarna voelde ik opeens hoe Carli in mijn wangen kneep. ‘Awh Finn, wat zie je er schattig uit met die rode wangen.’ Ik lachte door de manier hoe ze het zei terwijl ze daarna vroeg hoe de andere het eten vonden. ‘You know my opinion.’ Zei ik met een volle mond en nam daarna nog een portie terwijl ik zag hoe Zoë al klaar was en haar bestek netjes over haar bord legde.

    [Dat vraag ik me eerlijk gezegd ook af, haha :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    carli bybell

    Ik hoorde zoe zeggen tegen finn, dat ze ook nog mee had geholpen aan het eten, waarop finn antwoorde dat zij natuurlijk ook een keukenprinses is, en zei daarna tegen mij. 'Oh god I wanna meet your mom' ik begon te lachen. 'nou ik weet niet of ze jou wel zou willen ontmoeten' zei ik grijzend. Ik had mijn bordje leeg en legde het bestek op mijn bord, en pakt mijn iphone er even bij en maakte een foto van de tafel met het eten en poste het op twitter. 'zijn we allemaal klaar met eten?' Ik stond op en ruimde alle borden van de tafel op. 'jullie lusten allemaal vast nog wel een toetje' zei ik vrolijk en haalde de pudding uit de koelkast en zette die op tafel. Ik pakte lepeltjes en schoteltjes en legde die bij iedereen neer. 'dit heb ik niet zelf gemaakt hoor, maar het is vast wel heel lekker'

    Jackson Frayn Harries 'Jack'
    Ze grinnikte en schudde Jacks hand die spontaan nat werd in aanraking met Nelly's handschoen. "Eigenlijk heet ik Haley, maar Nelly mag ook als je dat makkelijker vind. Aangenaam, Jack." Jack kon zichzelf wel op het hoofd slaan. Natuurlijk Haley. Nelly kwam van haar achternaam Nelson. Hij voelde zich zo dom nu. Wie noemde een ander nu ook bij de achternaam? Haley leunde tegen de deurpost; "Dus... Alles goed?" vroeg ze en Jack knikte enthousiast. "Ja, ik heb zo'n zin in dit." zei hij. "Kerstdagen met andere Youtubers doorbrengen en met je fans. Leuker kan toch niet?" Jack grijnsde naar Haley en wreef zijn handen over elkaar tegen de koude. "Dat herinnerd me eraan dat ik nog een aantal filmpjes moet uploaden." voegde hij daar even later aan toe. Jacks blik gleed over het bungalowpark en de sneeuw die op de grond lag. Hij moet zacht lagen toen hij zijn sneeuwman plots weer zag staan en de kale plekken waar men sneeuw had weg geschraapt. Om nog maar te zwijgen van de mislukte sneeuwengel die Jack had proberen te maken.


    kindness is never a burden.

    Dan Howell
    ik had sprakeloos zitten genieten van het eten. Naast de jaarlijkse kerstdinners met mijn familie en als ik met ze op vakantie ging had ik niet zulk degelijk voedsel op tafel. Zeker niet als zowel Phil als ik super druk waren met YouTube en radio. Dan was het meestal of magnetron, of sla, of iets anders simpels, maar nooit zo iets lekkers en uitgebrijds. Toen ik klaar was kwam ze met het voorstel van pudding. Kerst zonder pudding kon toch niet. Ik glimlachte. "Je zorgt echt veels te goed voor ons, Carli." Toen deed ik iets waar ik mezelf wel voor mijn kop voor kan slaan. Koken zat me namelijk niet echt in het bloed, al lukte het soms nog wel aardig met behulp van het internet en kookboeken. "Zal ik morgen koken? Dan kunnen we daarna samen de Doctor Who Christmas Special kijken." Tijdens dat programma was er alleen maar muziek, want eigenlijk heel Groot Britannie zat dan achter de tv te kijken. Phil keek me aan of ik gek geworden was. Misschien was ik dat wel en tastte de sneeuw mijn hersens aan. Nouja, als ik dan toch moest koken werd het waarschijnlijk een klassiek Engels kerstdinner: Spruitjes, gevulde kalkoen, gebakken aardappeltjes, yorkshire pudding en mincepie. Misschien als ik het nog kon vinden Christmas Pudding, maar dat zelf maken ging het echt niet worden.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (wordt Zoe x Finn iets ofzo?)


    |Like really XD |


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    (...)

    |Like really XD |


    (niet dat ze echt heel klef zijn ofzo, maar zoe laat het duidelijk merken, maar miss ziet finn haar gewoon als een vriendin? Haha)

    xkimx124 schreef:
    (...)

    (niet dat ze echt heel klef zijn ofzo, maar zoe laat het duidelijk merken, maar miss ziet finn haar gewoon als een vriendin? Haha)


    (Dat zou echt sad zijn)


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (...)

    (Dat zou echt sad zijn)


    |Indeed. (= |


    kindness is never a burden.

    [haha nee, zo erg is Finn niet :Y) ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    (ik kan vanavond niet reageren omdat ik op een feest ben, sorry)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Carli wist dus dat ik zoveel kon eten ! Of, nou, niet echt, maar ik wou gewoon geloven van wel. Ik nam een hap van mijn puddinkje maar verslikte mezelf toen ik hoorde dat Dan wou koken morgen. Geschokt keek ik hem aan.
    "Kunnen we dat niet uitstellen tot like, de laatste dag hier, ik wil hier niet ziek zitten namelijk" zei ik serieus, waarna ik nog een hap nam van mijn puddinkje, "Het is maar dat ik je heb zien koken met Phil daar, en ik weet niet wat jij allemaal in de Brownies hebt gegooid hoor". Ik had het over het filmpje dat hij had gemaakt met Phil. Ze waren Brownies aan het maken, en daarna hadden ze er een kerkhof van gemaakt of zo. Nou ja, met het resterende stuk aangezien Dan honger had gekregen tussendoor. Ik at het laatste beetje van mijn pudding op en stond op om mijn kommetje netjes weg te zetten, het was iets wat ik thuis ook altijd deed.
    "Ik doe de afwas wel !" riep ik naar de woonkamer waarna ik alvast de pompbak vulde met water en er zeker genoeg zeep in deed.

    [Voor degene die pompbak niet kennen, het is uh, dat ding, jeweetwel, ik weet er geen ander woord voor ;s]

    (wasbak bedoel je denk ik hihi)