• Hallo, ik heb een suggestie.

Als je je je abo lijst wilt verwijderen moet je tien duizend keer op het prullenbak knopje drukken als je veel abo's hebt (net bij mij gebeurd), dus ik wil graag gewoon een knopje met 'Verwijder al je abo's.' En dan ook zo een knopje voor je topicabo's.

Dit is handig als je op veel topics of stories een abo hebt en alles wilt verwijderen. Als je maar een paar hebt kun je ook op dat knopje drukken, maar dan ben je zo te zien wel heel erg lui.

Groetjes x

[ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 15:57 ]

Some people are art and do art at the same time

Lifeisajoke schreef:
    Aanvinkvakjes, is dat niet hetzelfde dan even op dat vuilbakje klikken, alleen dan zonder die 3 seconden die ertussen zitten omdat je abo wordt verwijderd ?

Ergens is dat niet hetzelfde.
    Bij aanvinkvakjes kun je bijvoorbeeld 5 aanvinken, en dan op Verwijderen drukken. Maar met dat prullenbakje, moet je vijf keer klikken.

Already schreef:
    (...)

Ergens is dat niet hetzelfde.
    Bij aanvinkvakjes kun je bijvoorbeeld 5 aanvinken, en dan op Verwijderen drukken. Maar met dat prullenbakje, moet je vijf keer klikken.

Sorry hoor, maar 5 keer klikken, is ook wel echt heel veel werk.
    No offense, maar het klinkt nogal.. Lui ;P

Tijd voor koffie.

Kwijt schreef:
    (...)

Sorry hoor, maar 5 keer klikken, is ook wel echt heel veel werk.
    No offense, maar het klinkt nogal.. Lui ;P

Je weet niet hoe sloom mijn computer is.
    En het was meer een voorbeeld, over dat vijf keer klikken.

[ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:04 ]

Als je nu 5 keer klikt op dat aanvinkvakje of op dat vuilbakje, ik zie het verschil niet.

Lifeisajoke schreef:
    Als je nu 5 keer klikt op dat aanvinkvakje of op dat vuilbakje, ik zie het verschil niet.

Dan vernieuwt de pagina niet steeds, duurt lang.

i put the fun in funeral

Audacity schreef:
    (...)

Je kan er ook met je scroller op klikken. Dat doe ik altijd. Dan komt het verwijderscherm in een volgend tabblad en kun je gewoon verder blijven klikken. =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Already schreef:
    (...)

Ja, ik had net duizenden abonnementen, je zal niet weten hoeveel. Volgens mij iets met dertig. En ik had ook nog zeventien topicabonnementen (ik overdrijf niet). Dus het is volgens mij wel logisch dat ik zo'n knopje wil. Ik ben niet lui, alleen dit is veel te veel. Als ik een paar abonnementen had zou ik dat knopje niet gebruiken.

Dit valt nog héél erg mee.
    Het is 'm dat ik bijna geen stories meer lees, maar ik had bijna het driedubbele :'D.
    Gewoon een story uit je lijst verwijderen als hij is afgelopen oid is toch niet zo'n grote moeite?
    /care.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Audacity schreef:
    (...)

26 - 02 - '16

Voor mensen die het niet bijhouden misschien wel handig, maar voor mensen die het abo uit de lijst verwijderen als ze het laatste chapter hebben gelezen, lijkt het mij vrij onnodig...
    Een vinksysteem lijkt me opzich wel een goede middenweg.

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Sagitta schreef:
    Misschien eerder van die vinkjes gebruiken? Dat je meerdere abo's kan selecteren en kan verwijderen? ^^
    Zo ga je het probleem tegen van per ongeluk op dat knopje drukken. :3

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Colfer schreef:
    (...)

Dat is er toch al? :')

Volgens mij niet hoor ^^
    ik moet ze stuk voor stuk verwijderen, waarna de pagina weer helemaal moet laden. Aankruisvakjes zouden handiger zijn, maar dat is mijn mening (:

•*• Lululu •*•

Mallory schreef:
    (...)
    Volgens mij niet hoor ^^
    ik moet ze stuk voor stuk verwijderen, waarna de pagina weer helemaal moet laden. Aankruisvakjes zouden handiger zijn, maar dat is mijn mening (:

Je moet naar mijn instellingen en dan verwijderen&opzeggen :3

i put the fun in funeral

Demustachana schreef:
    (...)
    Dit valt nog héél erg mee.
    Het is 'm dat ik bijna geen stories meer lees, maar ik had bijna het driedubbele :'D.
    Gewoon een story uit je lijst verwijderen als hij is afgelopen oid is toch niet zo'n grote moeite?
    /care.

Ik wou ze allemáál verwijderen, omdat de meeste 1D stories waren.
    Het waren 1D stories en afgelopen stories, logisch dat ik ze allemaal wil verwijderen.

Vroeger hield ik van 1D stories maar nu niet meer, daarom wou ik ze allemaal verwijderen maar het was rond de veertig/dertig: plus de topic-abonnementen, die wou ik allemaal verwijderen omdat er bijna geen reacties op het topic waar ik een abo op had kwamen.

Already schreef:
    (...)

Ik wou ze allemáál verwijderen, omdat de meeste 1D stories waren.
    Het waren 1D stories en afgelopen stories, logisch dat ik ze allemaal wil verwijderen.

Vroeger hield ik van 1D stories maar nu niet meer, daarom wou ik ze allemaal verwijderen maar het was rond de veertig/dertig: plus de topic-abonnementen, die wou ik allemaal verwijderen omdat er bijna geen reacties op het topic waar ik een abo op had kwamen.

Ja, want 30/40 keer klikken is ook zó veel.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Demustachana schreef:
    (...)
    Ja, want 30/40 keer klikken is ook zó veel.

Nou, ja, best wel eigenlijk :'D. Vooral als de pagina steeds moet herladen. Dat wat Scandal zei is een handige truc, maar het makkelijkst is gewoon een alles-verwijderenknop/selecteer-allesknop. Hoeveel moeite is het nou om er zo een te maken?

i put the fun in funeral