• Wie van jullie heeft er spullen van valentijn die hij/zij niet meer gebruikt en weg wil gooien?
    mail me of zet in deze topic als je het wil, dan reageer ik zo snel mogelijk terug.


    xxx alvast bedankt iedereen


    If you can dream it, you can do it❤️

    Niemand?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    Niemand?


    Nee, sorry.
    Tot een maand terug deed ik nog niet eens aan valentijn, als in, toen had ik nog geen vriend.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 10:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik doe al zeker 8 jaar niet aan Valentijn :'D Als ik iets liefs wil doen voor m'n vriend dan doe ik dat zoiezo wel, daar heb ik geen speciale dag voor nodig XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nooit aan meegedaan. :p


    Take me to wonderland

    ik doe er ook niet aan, maar het is een opdracht voor school, en we wisten zo even gauw niks te verzinnen xD dus toen kozen we voor het thema liefde. maarja dan zoeken we wel gratis dingetjes of goedkope dingetjes. want alleen de bloemen kosten al superveel.aangezien het beide verplicht is.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 18:56 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Owwww op die fiets... wat heel leuk en nog best goedkoop is om te doen is om een hele mooie rode neproos kopen en de randen van de rozenblaadjes af zetten met suiker :3 De laatste keer dat ik iets aan Valentijn deed was toen ik 16 was en ik had toen een beste vriendin en een beste vriend op school die ik allebei zo'n roos had gegeven. M'n ma heeft zelfs nog ergens foto's ervan op haar pc staan normaal gezien, maar kan er dus helaas niet aan XD