• Leden:
    Sarah – Micat - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Carvalho - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - IanOshea - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Colfer - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele - Iphegenia - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]
    Bes - Frodo - is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg

Lisette - Insidiae - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - Slade - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Howell - is 18 en wordt 19 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Nikolajevna - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - ColoredPaws - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Addlestone - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Scuttle - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Kairi - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - Skynobi - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Novembre - is 16 en wordt 17 op 9 november, Nederlander

Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

Rode permanente leden zijn awesome sinds 100< topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10< topics.

Alle plaatjes, zodat iedereen blij is:

MENSEN, HET IS BIJNA KERSTVAKANTIE

En lieve kindertjes, onthoud:

[ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 15:07 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 11 dec 2012 - 17:10 ]

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Micat schreef:
    (...)Dan moet je naar mijn tumblr gaan, en als je wil kan ik je tumblr ook uitleggen

Maar ik ben er te lui voor om me in tumblr te verdiepen.

Colfer schreef:
    (...)

Daar ken ik niets van.

Maar tumblr is mijn uitlaatklep.

Ik kijk naar tumblr om te zien dat ik niet de enige ben die er zo hyperactief over denkt, maar ik mag geen tumblr. :/

Ik wil het wel op facebook posten, maar dan komt mijn moeder daar af met een veel te serieus antwoord en krijg ik migraine van het vele headdesken.

help

Micat schreef:
    (...)Stuur die pb of ik post afbeeldingen die mij droevig maken en jou dan hopelijk ook!

Niet zonder Melissa's toestemming.

Slade schreef:
    (...)

Niet zonder Melissa's toestemming.
    Jawel!

Mijn username is een kopje, geen plaat

Slade schreef:
    (...)

Maar ik ben er te lui voor om me in tumblr te verdiepen.
    Ik maak gewoon een video met alle uitleg

Mijn username is een kopje, geen plaat

Colfer schreef:
    (...)

Nu is het al twee jaar niet meer echt pesten. Ze doen gewoon of ik niet besta, echt negeren.
    En ik heb het ook soms moeilijk, en het enige dat ik dan te horen krijg thuis, is dat ik dat niet mag denken of doen, want dan krijgen mijn ouders commentaar dat ze een depressieve dochter hebben.

Dat is echt erg. :/ Ik wou dat ik je kon troosten ofzo. Praten je ouders er dan nooit met je over? Ik bedoel, je krijgt toch zeker wel steun van je vrienden en zo? Hoop ik?

Voor mij was het eerste middelbaar echt een verademing, plotseling kon ik gewoon mezelf zijn en me niets aantrekken van wat ik deed of zei. Mensen kijken soms wel nog eens naar me alsof ik gek ben, maar ik word er ten minste niet meer mee geconfronteerd of getreiterd.

help

Micat schreef:
    (...)Jawel!

Nope.

Micat schreef:
    (...)Ik maak gewoon een video met alle uitleg

Doe maar. That's so much better.

Pws is dood saai. Waarom moet ik dit in hemelsnaam maken? Wat heb ik hier aan? Helemaal niks! (A)

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Skynobi schreef:
    Pws is dood saai. Waarom moet ik dit in hemelsnaam maken? Wat heb ik hier aan? Helemaal niks! (A)

Van al die vakken die je krijgt heb je er aan 1, hoogstens 2 maar iets.

O ja. Ik moest m'n mail nog lezen.. :P

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Annabeth schreef:
    (...)

Dat is echt erg. :/ Ik wou dat ik je kon troosten ofzo. Praten je ouders er dan nooit met je over? Ik bedoel, je krijgt toch zeker wel steun van je vrienden en zo? Hoop ik?

Voor mij was het eerste middelbaar echt een verademing, plotseling kon ik gewoon mezelf zijn en me niets aantrekken van wat ik deed of zei. Mensen kijken soms wel nog eens naar me alsof ik gek ben, maar ik word er ten minste niet meer mee geconfronteerd of getreiterd.

Al mijn vrienden ken ik via Q, en die heb ik al in maanden niet meer gezien, dus dat is niet zo handig. Maar ze weten het wel.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

B
    U
    I
    K
    P
    I
    J
    N

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Colfer schreef:
    (...)

Al mijn vrienden ken ik via Q, en die heb ik al in maanden niet meer gezien, dus dat is niet zo handig. Maar ze weten het wel.

N'ahw! :/ We moeten nog eens een meeting organiseren, maar niemand moet de kanten van Oostende op, zeker?

help

Ik hou er niet van als ik lang moet wachten op m'n pizza. (A)