• Ik ben bijna 1 jaar samen met mijn vriend, maar ik heb géén idee wat ik hem dan moet geven.
    Iemand misschien ideeën?


    never regret things that made you smile.

    Koop iets wat hij leuk vind. Zoals cd of neem hem uit eten.

    Ik zit voor hetzelfde probleem, maar dan een half jaar/kerst (2e kerstdag hebben we een half jaar) maar ik weet gewoon níéts wat goed genoeg is. Parfum doet het altijd wel goed, maar hij ruikt al zo lekker :$ douchegel is binnen een week op (hij wast z'n haren 3 maal na de ijshockey, dat is ook nodig, die stank) Een cd met liedjes die een speciale betekenis heeft voor jullie... Een fotoalbum met foto's van jullie tweeën. Wat zijn z'n hobby's? Een goed boek ofzo? Maar ja, dat heb je vast al overwogen (hobby's, iets wat daar dicht bij ligt)
    Hier staan héél veel ideeën (bij de reacties)
    Veel succes!
    Ps: als je echt niets vind koop je gewoon een rode strik en doe je jezelf cadeau ;)


    People change, memory's don't.

    Celin schreef:
    Ik zit voor hetzelfde probleem, maar dan een half jaar/kerst (2e kerstdag hebben we een half jaar) maar ik weet gewoon níéts wat goed genoeg is. Parfum doet het altijd wel goed, maar hij ruikt al zo lekker :$ douchegel is binnen een week op (hij wast z'n haren 3 maal na de ijshockey, dat is ook nodig, die stank) Een cd met liedjes die een speciale betekenis heeft voor jullie... Een fotoalbum met foto's van jullie tweeën. Wat zijn z'n hobby's? Een goed boek ofzo? Maar ja, dat heb je vast al overwogen (hobby's, iets wat daar dicht bij ligt)
    Hier staan héél veel ideeën (bij de reacties)
    Veel succes!
    Ps: als je echt niets vind koop je gewoon een rode strik en doe je jezelf cadeau ;)


    •*• Lululu •*•

    Schrijf een brief of wees spontaan. Plan een filmavond, schop je ouders het huis uit en ga voor 'm koken.

    Ik ben straks ook 2 jaar samen en ik heb géén idee wat ik moet doen. D:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Schrijf een brief of wees spontaan. Plan een filmavond, schop je ouders het huis uit en ga voor 'm koken.

    Ik ben straks ook 2 jaar samen en ik heb géén idee wat ik moet doen. D:


    Doe een strikje om jezelf :3 vinden jongens schijnbaar heel erg leuk :Y)

    tja, ik zou zeggen, plan een leuke avond, films kijken of spelletjes spelen...kook voor hem...ligt een beetje aan de persoon zelf...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Misschien een gegraveerde ketting met jullie namen er op?

    Niks? Ik snap echt niet waarom je je vriend een cadeau moet geven alleen omdat je een jaar samen bent. Moet hij daarvoor beloond worden ofzo :Y) Ik was laatst ook een jaar samen en wij hebben elkaar niks gegeven. Op die 24 rozen van hem na dan :'D


    -

    Gewoon iets spontaans. Het hoeft echt geen groot cadeau te zijn. Gewoon gezellig een avondje samen, uit eten. En als je dan toch een cadeau wilt doen, zou ik gewoon echt iets persoonlijks doen. Maak bijvoorbeeld een filmpje of wat dan ook. Dat is veel waardevoller dan bijvoorbeeld een boek.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Bijna gefeliciteerd :Y) Uhm, iets persoonlijks. Een lief kaartje/knuffeltje. Of een cd en ga gezellig met 'm uit eten. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Superleeuk
    Ik heb net 3 maanden met mijn vriend en ik gaf hem een muts haha
    Neem hem mee uit eten anders


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    thanks voor alle reacties :). hier heb ik echt wat aan :D!


    never regret things that made you smile.

    gefeliciteerd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.