• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Haha ja, dat gaat niet zo makkelijk, een meeting met een prostituee, behalve dan als ze 'vrij' is


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Haha ja, dat gaat niet zo makkelijk, een meeting met een prostituee, behalve dan als ze 'vrij' is


    Haha, mischien kunnen ze wel een keer meten als ze 'vrij' is, ik maak wel gewoon een post met Daniël en zie wel wie er vrij is dan :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Sorry..
    Het is een beetje hectisch geweest hier thuis...

    Ik denk dat het slimmer is als ik inderdaad even niet meedoe..
    Eigenlijk heel slecht, maar goed!
    Veel plezier jullie nog

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 11:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wist niet dat er een praattopic was xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga nu een post schrijven voor Jade (: Oooh, ik vind haar nu al leuk!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ja dat is er dus wel, anders raakt het rollentopic zo vol hehe.


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand die Jade wilt ontmoeten? Ze gaat zojuist naar het 'tweede dorp' (of is er inmiddels al)
    Een reden om haar aan te spreken kan voor verboden bos mensen zijn om te vragen naar informatie
    en voor andere mensen.. Tsja, je kunt gebruik maken van een ordinaire botsing ;p

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:59 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Iemand die Jade wilt ontmoeten? Ze gaat zojuist naar het 'tweede dorp' (of is er inmiddels al)
    Een reden om haar aan te spreken kan voor verboden bos mensen zijn om te vragen naar informatie
    en voor andere mensen.. Tsja, je kunt gebruik maken van een ordinaire botsing ;p


    Anna-Alicia wil best ordinair tegen je op botsen, omdat ze allemaal boodschappen bij zich heeft haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Haha, ik vind 't prima, dan kan Jade tegen haar bitchen :Y)
    Erg lang zal ze dus niet blijven plakken, meld 't maar alvast,
    maar als ze elkaar dan later weer tegenkomen kennen ze elkaar nog ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maakt niet uit hoor, korte meets vind ik best


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb nog steeds een bijnaam nodig voor Jade..

    Black Swan? Vanwege haar zwarte kleding en elegantie.
    Sky? Vanwege haar achternaam en omdat ze onvoorspelbaar is, zoals de lucht, je kunt nooit hoogte van haar krijgen.

    Hmm...


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kunt haar ook wel een loner noemen. Black swan vind ik wel een mooie, doet me denken aan de film (echt een aanrader).
    Nightshadow, Phantom, The women in black, ik heb echt geen idee..


    Aan niets denken is ook denken.

    Guys, Jade krijgt bijnaam Black Swan :Y) (Die film was verschrikkelijk, hahaha)
    En hier staan leuke namen
    En hier nog meer

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 13:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, grappig dat je die film verschrikkelijk vond :)
    Naam dorp 1 : Florin (?)
    Naam dorp 2 : Wiota (?)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 13:34 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind Broomfield wel een gave naam voor dorp 2 :Y) En dan Gilmore voor één?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.