Lexus schreef:
(...)
Duidelijke boodschap
Maar wat bedoel je precies met die dingen die je irritant vind? En waarom vind je deze rpg's irritant om mee te rpg'en (vanwege onze schrijfstijl?) (ik vraag het me gewoon af)
Sorry btw voor het gelijk overnemen van je rpg, het is omdat we allemaal (geloof ik) dachten dat je niet terug zou komen, en ik dacht persoonlijk dat je account verwijderd was o.i.d. en wilde graag met het rpg verder.
Niet elke RPG'er, even voor de duidelijkheid haha. Sommige hebben er gewoon nogal een handje van om onrealistisch te RPG'en, erg Mary Sue te zijn en daardoor komen er nogal vervelende wendingen plots in het verhaal.
Ik snap dat jij haar RPG daarom over hebt genomen, ik vind het zelfs niet meer dan logisch. Ze had best even terug kunnen komen met een kleine verklaring, het lijkt me sterk dat je twee weken lang absoluut geen tijd hebt om even ergens een berichtje achter te laten. Ik vind het nalatigheid, daarom wil ik absoluut niet met zulke mensen RPG'en want je weet maar nooit wanneer het weer gebeurt en ik irriteer me er echt aan, in dit geval nog véél erger omdat haar karakter tussen een gesprek van die van mij en iemand anders kwam, om vervolgens ineens niets van zichzelf te laten horen.
Verder @TheseWords, als je iets te zeggen heb, doe het in mijn gezicht en niet in iemands GB. Ik vind je RPG niet slecht, alleen de omstandigheden en wat er gebeut want het leek me een leuk idee.
Your make-up is terrible