• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catarina Elizabeth Valentine.

    Samir had ons achter gelaten toen hij naar het café was gegaan. Ik vroeg me wel af waarom hij dan eerst om een soldaat vroeg en dan daarna meteen vertrok maar ja. ''Dat is lang geleden.' zei Adalicia. Ik knikte zacht. 'Nog iets speciaals mee gemaakt?' vroeg ik blij. Eindelijk kon ik eens met iemand praten zonder dat die gene mij haatte of mij dom vond, Adalicia accepteerde me tenminste hoe ik was, denk ik.


    Let's play a love game.

    [Ik ben er weer! Antwoord zo op Liam. :p]


    Take me to wonderland

    [Oké, wat heb ik gemist?(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Niall James Horan

    Liam trok me in een omhelzing waarbij ik mijn armen rond zijn middel liet kruipen 'ja ik ben homo ' riep Liam opeens en ik keek naar hem op. Hij keek naar de mensen achter ons en ik draaide me om. Ik zag ze naar ons staren. ' en schijnbaar ben ik daardoor niet perfect. Maar weetje wat het kan me niets meer schele mijn beste vriend is mijn vriendje" zijn stem galmde door de straten. Ik lachte luid. Hij schaamde zich niet voor me. Iedereen mocht het weten dat ik bij hem hoorde. Ik voelde me zo warm en gelukkig. Ik draaide me weer naar Liam en kust hem op zijn voorhoofd, zijn neus en daarna zijn mond. "Je bent perfect voor mij," zei ik zachtjes. "Ik ga er altijd voor je zijn, hoe gevaarlijk het ook is, hoe bang ik ook ben. Ik laat je niet in de steek,"


    Take me to wonderland

    Memoria schreef:
    [Oké, wat heb ik gemist?(:]


    [Liam liep weg en Niall ging hem achterna waardoor een soldaat hen gezien heeft. Zij worden nu naar een kamp gestuurd. Jasmine en Harry zijn hen achterna. Jade kwam net van de wc en Louis, eiuh, ging naar buiten? Ik ben al vergeten wat Louis heeft gedaan. x'D De rest weet ik niet echt. :p]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Liam liep weg en Niall ging hem achterna waardoor een soldaat hen gezien heeft. Zij worden nu naar een kamp gestuurd. Jasmine en Harry zijn hen achterna. Jade kwam net van de wc en Louis, eiuh, ging naar buiten? Ik ben al vergeten wat Louis heeft gedaan. x'D De rest weet ik niet echt. :p]


    [Ja, Louis die staat nu ergens buiten rond te huppelen xD.]


    Let's play a love game.

    Lamebrain schreef:
    Harry Edward Styles
    ik wist dat ik ongerust moest zijn over NIall en Liam, maar ik was eerder boos. Jasmine zetten onze eigen levens op hun spel om hun te helpen en hun waren zo stom de straat op te lopen. Jasmine renden de deur al uit en ik kon niets anders doen dan haar achterna rennen. ''Jasmine!'' Riep ik en grepp haar pols vast zodat ze wel stil moest staan. ''niet zo opvallent.'' fluisterde ik. Zelfs al had je een speld en viel je zo op, zouden we hoogstwaarschijnlijk ondervraagd worden en aangezien Jasmine niet zo goed was in liegen. Ik liet mijn hand van haar pols in haar hand glijden en liep verder.


    Jasmine Amina Garçia.

    Ik voelde dat ik werd gedwongen om halt te houden en bleef stokstijf stil staan, maar toen ik erachter kwam dat het Harry was slaakte ik een zucht en liet het toe dat hij mijn hand vasthield.
    "Sorry." zei ik zachtjes, waarna ik mijn hoofd boog en eventjes rilde. Jas vergeten, ik wist het...
    Mijn ogen keken schichtig rond en zochten naar een beeld van Niall of Liam en eventueel een soldaat, maar niets leidde naar een van de jongens toe. Steegjes proberen?
    Ik trok Harry rustig mee een steegje in en stapte verder, totdat mijn ogen groter werden en ik een gil slaakte. Het lichaam van een dood meisje lag aan onze voeten en ik herkende Liam er een beetje in. Had Liam geen familie?
    "Shit..." mompelde ik, waarna ik gruwelend over het lichaam heen stapte en verder liep. "Zie jij toevallig een of andere soldaat met twee jongens en anders iets waar de jongens kunnen zijn?" vroeg ik Harry met een smekende ondertoon, terwijl ik zijn hand bijna fijn kneep van de zenuwen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek gruwend toe hoe de twee jongens elkaar het hof maakten en begon bijna te kokhalzen. Homo's... Hoe konden ze?! Mannen hoorden bij vrouwen en niet bij hetzelfde geslacht! Het was smerig, afschuwelijk en bovendien niet volgens de wet.
    "Hey, kappen." zei ik, waarna ik de blonde jongen bij de ander wegtrok en hem aan de andere kant van de kar zette. "Denk maar niet dat jullie in een kamp mogen vrijen, daar wordt gewerkt tot je er letterlijk bij neervalt." zei ik met een grimas, waarna ik de andere jongen waarschuwend aankeek als teken dat hij moest blijven zitten.

    (Ik heb niks tegen mensen die op het zelfde geslacht vallen! Niet dat ik dadelijk commentaar krijg dat ik respectloos ben of zo. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik heb mezelf vast gewerkt :$. Wat zou ik nog met Lou of Cat kunnen doen? xD :$]


    Let's play a love game.

    [JIJ RESPECTLOZE BITCH!! x'D]

    Niall James Horan

    Opeens werd ik bij Liam weggetrokken. Mijn armen waren nog naar hem uitgestrekt, maar toen ik door had dat het de soldaat was, liet ik ze meteen weer vallen.
    "Denk maar niet dat jullie in een kamp mogen vrijen, daar wordt gewerkt tot je er letterlijk bij neervalt." zei de soldaat en ik liet mijn hoofd zakken. Ik durfde niemand aan te kijken. Ik trok mijn benen tegen mijn borst en staarde stil naar mijn knieën. Ik wilde Liam. Zonder Liam voelde ik me opeens kwetsbaarder en kouder. "Alsof jij zo perfect bent," murmelde ik heel zachtjes.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 15:10 ]


    Take me to wonderland

    (Dank je. Ik hou ook van jou hoor, bitch :3
    Misschien kun je Louis ook op de kar gooien! x'D Of laat Cat Samir helpen...?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik laat Louis wel langs de kar lopen en Niall en Liam spotten ofsow? xD. En dan kan ik Cat naar dat kamp thingie later sturen zodat ze daar weer Samir kan gaan helpen xD. Tnx voor het idee]


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    Na lang door de straten hebben geslenterd was ik nog niemand tegen gekomen die ik kende. Waar was iedereen. Ik besloot maar om terug naar het huis te lopen voordat ik een soldaat tegen kwam. Na een tijdje gelopen te hebben kwam ik er achter dat ik verdwaalt was, slim. Ik zuchtte en keek rond waarom was ik dan ook niet gewoon binnen gebleven en had ik gewoon gewacht met Jade tot iedereen terug kwam. Ik keek op toen ik het geluid van een kar hoorde ik stapte iets achter uit en keek kwaad naar de kar. Er zaten allemaal onschuldige mensen op die naar een kamp werden vervoerd. Ik zuchtte en wou doorlopen toen ik Niall en Liam zag zitten. Nee nee dit mocht gewoon niet. 'Nialler! Liam!' riep ik uit zonder na te denken. Ik sloot mijn ogen in de hoop dat de kar gewoon door zou rijden en mij niet gezien te hebben. Niet dat als je je ogen sloot dat je dan opeens onzichtbaar werd maar misschien werkte het. Als de kar gewoon door zou rijden kon ik e kar misschien achter volgen en Liam en Niall helpen ontsnappen. Al wist ik niet hoe ik dat nou weer voor mekaar moest krijgen, maar ik kon het gewoon proberen.


    Let's play a love game.

    [Ahw, dat is lief, bitch. x'D]
    Omg, iedereen de kar op! x'D ]


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik glimlach naar NI en kijk de soldaat hem dodelijk aan
    ' blijf metje poten van hem af.' sis ik. Ik yrok me weer naar Nial. Ineens hoorde ik iemand roepen en besloot niets terug te roepen voor Lou gepakt werd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 15:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan