• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik trek een wenkbrauw open hij gaat onder de trap zitten.
    Waarom ging ik niet gewoon dood, dan kon ik Niall geen pijn meer doen.
    Dat was het enigste wat ik deed.
    Met een zucht plof ik in een hoekje aan de andere kant zo ver weg mogelijk van Niall


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik hoorde Liam de trap afgaan, maar ik durfde niet om te kijken. Ik deed mijn best om niet te snikken wanneer hij op de trap staat en me kan horen.
    Uiteindelijk hoorde ik Liam weg gaan van de trap en ik keek even achter me om en zag dat Liam in een hoekje te ging zitten, ver weg van me.
    Ik veegde wat tranen van mijn gezicht en snoof mijn neus. Had ik Liam zijn hand maar nooit vastgenomen, dan zat ik nu nog naast hem. Waarom gaan de mensen waarvan ik hou me altijd haten? Ik zuchtte en stopte mijn hand in mijn zak waar iets scherp in mijn vinger prikte. Ik haal het ding uit mijn zak en laat het in mijn handpalm liggen. Een oud scheermesje, die sneden goed.


    Take me to wonderland

    Jasmine Amina Garçia.


    Ik streelde zachtjes Harry's krullen en liet hem rustig bijkomen. Ik voelde dat hij niet huilde, maar dat deden zoveel mensen niet... Ik had ook alleen maar om Bella gehuild, de rest van mijn familie kwam niet eens ter sprake. Noem me egoïstisch, maar vanbinnen had ik toch werkelijk pijn. En niemand hoefde te zien dat ik ook zwak kon zijn... Ik was niet kwetsbaar, alleen maar omdat ik gesloten was.
    Ik knikte stilletjes op Harry's woorden en liet hem uiteindelijk los. Ik beet even op mijn lip en keek aarzelend naar mijn hals, voordat ik de ketting losmaakte en hem in Harry's handen drukte.
    "Mijn zusje heeft het andere deel... Maar ik denk dat jij hem harder nodig hebt dan ik." zei ik zachtjes.
    Nou ja, sieraden werden nooit afgedaan bij de doden. Die hielden ze om omdat ze dierbaar waren of ze hadden geen zin om een sieraad van een lijk af te prutsen... De ketting was weliswaar niet duur, maar hij had heel veel waarde voor mij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik zucht even en laat mijn hoofd in mijn handen vallen.
    Ik was gewoon hopeloos.
    Ik zucht em kreun vermoed.de laatste paar nachten durfde ik niet te slapen uit angst.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    ik keek even naar het ketting in mijn handen en schudden toen snel mijn hoofd. ''Dat kan ik niet aannemen.'' fluisterde ik zachtjes en drukten het snel terug in Jasmine haar handen. ''Het heeft voor jou veelte veel waarden.'' ik liet een klein glimlachje ontsnappen en drukte mijn lippen even kort op haar voorhoofd en wreef mijn ogen droog en haalden mijn neus even op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Iemand voor Jade? En wat heb ik gemist?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    b]Volgend stukje bevat zelfbeschadiging. Als dit kan triggeren, niet lezen alsjeblieft. :p [/b

    Niall James Horan

    Als gehypnotiseerd staarde ik naar het, mesje, het was zo verleidelijk. Ik keek om me heen om na te gaan of iemand op me lette. Toen ik zag dat niet dit deed, rolde ik mijn mouw op. Normaal sneed ik op mijn dijen, maar het zou opvallen als ik nu mijn broek omlaag deed om even wat nieuwe littekens bij te maken. Ik pakte het mesje stevig beet in mijn linkerhand en drukte het in mijn bleke huid op mijn rechterarm. Met vaste hand maakte ik 5 nieuwe sneden. Ik zorgde ervoor dat ze nioet te diep waren, maar zorgde er wel voor dat het blijven littekens zouden worden. Met mijn pols wreef ik snel wat tranen uit mijn gezicht en graveerde toen de letter "W" net naast de vijf sneden.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.
    Ik zucht gekweld en sta op. Ik kon. Niet heel e tijd blijven zitten, ik wierp even een blik snel op Niall.
    Met grootte ogen zag ik hoe hij zichzelf verwonde.
    Ineens werd. Gevuld met woedde wie had hem zoveel pijngedaan dat hij dit deed? Was ik dat of lag het aan imand anders?
    Snel stormde ik erheen en greep het mesje uit zijn handen.
    " ben je verdomme helemaal gek geworden?!" Roep ik boos.
    Boos omdat hij pijn had en zijn mooie lichaam verwonde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nialler! Dat mag niet... x'D En sinds wanneer kondig jij dat nog zo netjes aan? ;p)

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik keek Harry verward aan en beet op mijn lip. "Maar ik wil het zelf..."
    Ik blikte naar de ketting in mijn handen en zuchtte eventjes, waarna ik mijn hoofd schudde. Ik had liever dat iemand het droeg die het nodig had als iemand die er alleen maar woedend en verdrietig van werd. Ik zou zweren dat het voorwerp geluk bracht, aangezien ik met mijn gave toch bij perfectie werd gerekend, vele vrienden kreeg en nog geld ook... Het gaf me een gevoel alsof Bella als een engeltje over het voorwerp waakte en de persoon die het droeg geluk zou brengen. Misschien was het onzin, maar ik geloofde het.
    Harry drukte zijn lippen kort op mijn voorhoofd, waardoor ik voelde hoe mijn wangen begonnen te gloeien en ik terugblikte naar de ketting. Het zou vast de gure winterwind zijn geweest.
    "Ooit ga jij dat voorwerp dragen." mompelde ik, waarna ik het zelf weer omdeed alsof er niks gebeurd was en weer opkeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Omdat lezen over zelfbeschadiging bij sommige mensen een trigger kan zijn om ook weer aan zelfbeschadiging te gaan doen. Dus veel mensen vinden het leuk als dat even vermeld wordt. :p Heb ik dan nog over automutitatie geschreven in RPG's? x'D Oops, dan ben ik vergeten om dat daar boven te zetten, mocht dat zo zijn. x'D Nu even antwoorden op Liam x'D]


    Take me to wonderland

    (Zitten jullie ook om de seconde te refreshen? Ben verslaafd)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Opeens werd het meisje uit mijn getrokken en keek geschrokken op.
    " ben je verdomme helemaal gek geworden?!" Riep Liam boos. Ik schoof snel achteruit waardoor ik tegen de muur botste.
    Ik drukt mijn arm tegen me aan. Waarom moest hij het zien? Van alle mensen die hier waren. Waarom hij?
    "Li-Liam," stamelde ik. Tranen gleden over mijn wangen.

    [Mhehe, boze Liam. This is going to be good. x'D]


    Take me to wonderland

    [Ik heb Niall zo weinig laten zeggen, omdat ik wil dat Liam Niall kapot maakt door boos te zijn. Ben toch zo vriendelijk. x'D]


    Take me to wonderland

    Hhaha

    Liam James Payne

    " waarom doe jemdit verdomme Niall." Boos kijk ik hem aan.
    " waar heb je het nog,eer gedaan" met trillendemhanden van woede pak ikmzijn arm.
    Zonder dat ik merk knijp ik er hard in. Met een ruk trek ik zijn mouw omhoog. Ik zie nog een aantal korstjes en littekens.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    ik wist dat het lief bedoelt was, maar ik kon het gewoon niet aannemen. ''kom, we gaan terug.'' Ik verstrengelde mijn vingers in die van Jasmine en mijn andere hand stopten ik diep weg in mijn jaszak. ''De rest hoeft dit niet te weten.'' deelde ik nog snel mee voordat we terug begonnen te lopen. want dat gingen ze me ook zielig vinden, net als ze Jamine vonden toen ze vertelden dat Bella dood was en dat was iets wat ik niet wilden.
    Ik kon er niet tegen als mensen medeleven met me hadden of me zielig vonden. Dat was ook een van de redenen dat ik altijd weigerde te huilen. Dat kwam later wel, als ik alleen in mijn bed lag en iedereen sliep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''